רעיונות למסיבת אימוג'י.

הרגת אותנו.

אני והבת שלי התפקענו מצחוק.
עדיין נראה לי שלמרות שלא הצלחנו לנצח את הקישוטים של הכריסמס, במתנות ניצחנו בענק.
אגב, את כל הקישוטים שקנינו לחנוכה, הבאנו איתנו כשחזרנו לישראל. אני מקשטת איתם את החצר ביום העצמאות, והילדים שלי טוענים שהבית שלנו נראה בחג כמו הבית של הצל.
 
בן זוגי חולה על לדים. אובססיבי ברמות שאין דברים כאלו..
יש לנו בארון מלאי עצום של לדים מהבהבים במגוון צבעים, תדירויות, צורות וכל מה שאפשר לקנות מעלי-אקספרס ודומיו. גם הוא ביום העצמאות מתפרע במרפסת שלנו. תמיד אני אומרת שבמקרה הספציפי שלו באמת עדיף שאנחנו לא אמריקאים, כי אין לי ספק שהוא מהאנשים האלו שבערב חג המולד היו מצליחים להפיל את רשת החשמל לכל העיר
 
בלדים אני מקשטת את הסוכה.

הסוכה שלנו די מטורפת. כשהסכמתי, הביאו לכאן ילדים מהגן הסמוך. גם זכינו כמה פעמים בתחרות הסוכה היפה ביישוב.
המיוחד בקישוטי חנוכה, זה שהם באים חוץ מסביבונים ונרות, גם עם המון מגיני דוד. יש לי שרשראות לדים שהמנורות שלהם בצורת מגיני דוד. מפות שולחן מודפסות בדוגמת מגיני דוד, ועוד ועוד...
לא בטוחה מה הקשר של מגן דוד לחנוכה, אבל מושלם ליום העצמאות.
 
אם את רוצה לעודד את התחביב הזה שלו,

תכנני טיול חורף לארה"ב, בחופשת חנוכה. ביקור בטארגט יסדר לו קישוטים בכמויות שקשה לדמיין מהארץ.
עכשיו חשבתי שאפשר לבדוק את האתר שלהם כשהחג מתקרב. בטח אפשר לסדר משלוח, אבל עדיין נראה לי יותר כייף לטוס לחופשה.
 
אמממ... אני לא (??). אין לי באמת צורך לארגן טיול לארה"ב
לשם כך. הוא הרי טס לארה"ב מספר פעמים בשנה. טארגט הוא אחד היעדים הראשונים שלו בכל נסיעה (כמו רוב הגברים, הוא מעדיף לסיים עם רשימת הקניות שלו כמה שיותר מהר). לשמחתי או שעד היום הוא הגיע לארה"ב שלא בעונת הקישוטים, או שהוא עצמו הבין שעדיף לו למלא את המזוודות בדברים אחרים

ועכשיו כאני חושבת על זה לעומק, בקיץ הקרוב נהיה בארה"ב לחופשה משפחתית. נגיע ממש לפני הרביעי ליולי. זה גם תאריך יעד למכירת מנורות ואורות וקישוטים מהסוג הזה??
 
משימות אימוג'י

לחלק את הבנות למספר קבוצות לתת פתק עם משפט בשפה כתובה, אולי אפילו סיפור קצר קצר ושונה לכל קבוצה. והן צריכות לצייר אותו על דף/לוח מחיק בעזרת אימוג'ים.

לחלק לשתי קבוצות. כל קבוצה צריכה להציג לקבוצה השניה פרצוף או סדרה של פרצופים והקבוצה שמנחשת צריכה להניף שלט עם אימוג'י מתאים שהכינות מראש.

להכין אימוגי קטן ... להחביא בקערת קמח/קערת פופקורן בעצם ב2 קערות שונות ולהזמין כל פעם שתי בנות שיחפרו בקערה רק בעזרת הפה עד שימצאו את האימוגי.

לעשות כתב סתרים על בסיס אימוגי, או חבילה עוברת עטופה בניירות צהובים כשהמשימות כתובות על נייר עם רקע של אימוגי ועוד ועוד ועוד...
בכל מקרה זה הרבה עבודה לפני אבל בעלויות סבירות ויותר בהשקעה של זמן.

מזל טוב.
 

danakama10

New member
יש בלי סוף

כל משחק יום הולדת אפשר להפוך לאמוג'י.
- Balloon Stomp: את יכולה לקחת בלונים צהובים ולצייר עליהם אמוגי, וקושרים עם חוט לכל ילדה לרגל. כל אחת צריכה לנסות לפוצץ את הבלון של האחרות ולשמור על הבלון שלה.
- Minefield: מציירים על עיגולים דמויות של אמוג'י ושמים בשורות (נניח 5X5) על הריצפה. הילדות צרכות לנחש מסלול שאת קבעת מראש והן לא יודעות. ילדה שנעמדת על העיגול הנכון, רשאית להתקדם עד שהיא עולה על עיגול לא נכון, ואז היא חוזרת לסוף התור, והילדה הבאה אחריה מתחילה את המסלול מחדש, כשהיא כבר יודעת את המהלכים הנכונים שאלו שלפניה גילו.
- אמוג'י באמצע: יושבים בעיגול, ובעלת יום ההולדת יושבת במרכז עם כדור של אמוג'י. היא אמורה לעשות איתו אינטראקציה משעשעת, והראשונה שצוחקת מחליפה אותה במעגל. כך עד שנמאס.
- Four square: אני מניחה שהילדים שלך מכירים מארה"ב. אפשר לשחק בתוך הבית עם כדור קטן של אמוג'י. אפשר לשחק עם קבוצה גדולה של ילדים כי התחלופה של אלו שבחוץ מאוד מאוד מהירה.
- Hot Potato: זורקים כדור של אמוג'י מאחת לשניה כשיש מוזיקה, ברגע שהמוזיקה נפסקת, מי שהחזיקה אחרונה את הכדור יוצאת החוצה, עד שנשארת אחת מנצחת.
 
לא חשבתי על הסבת משחקים מוכרים

למשחקי אימוג'י.
אני אציע לה, אבל רק משחקים שאפשר לשחק בתוך הבית. מזג האוויר עלול להפתיע, אפילו בדרום היבש בדרך כלל.
תודה.
 
למעלה