היי לכולן

היי לכולן

החלטתי לסגור את החשבון
ולכן אני עוזבת גם את הפורום
בהצלחה לכולן!!
אתן נהדרות!
 

mitmit11

New member


 
רק מציצה מדי פעם, אבל-

אני מניחה שזה בגלל הפריצת בטיחות שהייתה לאחרונה בפורומים.
באמת חבל שאת עוזבת, אבל אני מבינה לחלוטין
אם במקרה את עוד קופצת לקרוא- אז בהצלחה!!
 

ליאת של עדי

New member
מנהל


למרות שחשבתי בהתחלה שכדאי לך להישאר, אני לגמרי מבינה אותך.

אני בעצמי שוקלת לעזוב גם. אני אמנם לא הרבה פה, לא כמוך, ובלי קשר לפריצת האבטחה שנעשתה, לא נעים פה. יש פה בנות מזעזעות ותוקפניות (או שזאת אותה גברת בשינוי ניק?) ולמרות ההשתלחויות הנוראיות שלהן על גבי הפורום, אני וייתר הבנות, לא קיבלנו תמיכה הראויה או שהן לא קיבלו התראה לעצור את השפה המכוערת שידן קלה על המקלדת לכתוב.

אז אני לא חושבת שאני צריכה להתעלם מהן כעצתך, הן לא יעזבו את הפורום לא משנה כמה נתעלם מהן. הן טפילות שנמצאות כאן כדי להוציא את הרוע הטמון בהן. אני חושבת שמנהלות הפורום צריכות כן לעצור את זה ולהרחיק מי שצריך, וליצור פה אוירה ומקום שכיף להיות בו. ובהיעדר זה, נשארות פה אותן בנות אומללות שמחפשות קורבן להתעלל בו.
אני חייבת לציין שזה חבל, כי תפוז היה בשבילי מקור להתייעצות הרבה הרבה לפני עידן הפייסבוק, כנראה כשמסתתרים מאחורי ניק בלי לחשוף פרטים, מאוד קל לדבר להיות ביצ'.

ואם מישהי תוהה איך יש אנשים רעים בעולם, אותן הנשים הרעות האלה מביאות אליו דור המשך.

ליגה, את ליגה. אחלה אישה ואדם שהיה כיף להתייעץ איתך ולשמוע את דעתך בצורה כנה ומכובדת.
ראש כחול.. אחחחחמ כפול.. את מקסימה ומהממת והיה תענוג לשמוע את התובנות שלך לגבי נושאים חשובים הקשורים לילדים שלנו.
תודה לכן על הפינה הזאת שהייתי נכנסת אליה כל בוקר, ותודה גדולה על סלט הבטטה עם העדשים שמככב אצל כל המשפחה שלי על השולחן


חבל חבל חבל.

 
קודם כל - היי! אני עדיין כאן! לא הלכתי ולא הולכת לשום מקום
דבר שני - מניסיוני עם טרולים/גולשים תוקפניים (תקראי לזה איך שתקראי לזה) - כשההתייחסות אליהם מועטה ומצומצמת , הם נוטים לחפש להם זירות קרב אחרות בפורומים אחרים. ככל שמתייחסים יותר, כך הם נשארים יותר זמן. לכן כל עוד אין עברות מפורשות על נהלי הפורום, אנחנו נוטים שלא להגיב. עד עכשיו זה דווקא עבד לא רע. אם את מרגישה אחרת, את מוזמנת לפנות אליי במסר

פינת המתכונים של יום שישי תפתח השבוע כסדרה. בזמן האחרון היא נעלמה גם בגלל החגים ששבשו את השגרה לכולם, וגם בגלל תחושה כללית של מיצוי מצד הגולשות. אם תהיה הענות - היא תחזור בקביעות.
אני מאוד מקווה שהפורום ימשיך להיות בית נעים לכל ההורים באשר הם
אני מצדי אמשיך לעשות את המקסימום.
 

danakama10

New member
את ממש הקוז'אק הנגזל

כלפייך הועלו טענות ענייניות הקשורות לנושא שהעלאת, על היחס שלך לילד שיש או אין לו סייעת, ואילו את מתקיפה באופן אישי עם פה מלוכלך. "בנות מזעזעות", "טפילות", "ביצ'", "נשים רעות שמביאות דור המשך". כנראה כך את רגילה להתמודד עם סיטואציות שאינן מוצאות חן בעיניך, ולא פלא שזה מה שדור ההמשך שלך לומד.

באמת חבל שהמנהלת הנותרת מאפשרת לך לטנף אחרים בשפת הביבים שלך.
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
בואי..

אם את חושבת שאני מבססת את דברי על סמך שירשור אחד, את ממש לא חכמה כמו שאת מתיימרת להיות. את טירדה קבועה פה בפורום וגם בהורים לפעוטות. בלתי נסבלת ומשפריצה רעל לכל עבר (וכן אני מסתתרת אחרי הניק שלי כרגע ואומרת את מה שבא לי בלי לסנן)
&nbsp
ואגב, זה אירוני שאנחנו מדברות על מה שאני חושבת עליך בשירשור שמדבר על פריצת פרטיות בתפוז שבזכותו אני יודעת שאני לא לבד במערכה. לי פשוט נמאס ממך ומהרוע שלך.
 

danakama10

New member
מין הראוי

שתקבלי גם את תמרור אזהרה על הקללות הבלתי נפסקות שלך כלפי. אבל עולם כמנהגו נוהג...
 

danakama10

New member
רגע רגע רגע

אז קראת את המסרים הפרטיים של גולשות אחרות שהפורץ שלח אלייך? חשבתי שכתבת בשרשור אחר שלא קראת ברגע שהבנת שזה לא מיועד אלייך...
 

yaelal1

New member
בכל הכנות

גם אני זוכרת ממך כל מיני יציאות שלא ברור לי מאיפה הן הגיעו. כמו פעם שתקפת את "פרפרי אהבה" על ניהול פורום מסויים (אולי הורים לתינוקות, אני כבר לא זוכרת)... תקיפה מוזרה כאילו היא לא משקיעה מספיק זמן בפורום... אז אנשים זוכרים דברים כאלו.
באופן כללי אני חושבת שהרבה פעמים יש לך מה לתרום ואני נהנת לקרוא אותך אבל תקחי בחשבון שכשאת תוקפת מישהי באופן אישי אז זה לא נקרא טוב לאף אחד...
 

danakama10

New member
תראי

לי אין בעיה עם ביקורת עניינית.

מטר הקללות שהבחורה הזו השפריצה עלי נובע מכך שכתבתי בנחרצות נגד ההתנהלות של הבחורה הזו בסיטואציה של הילד עם הסייעת. ועוד הסברתי מדוע אני כל כך תקיפה, בגלל שהתנהלות כמו שלה גורמת לקושי ואולי אפילו לנידוי ילד שיש לו קשיים רציניים אחרים, כל הרכילות סביבו, כל ה"תבין אותו קשה לו הוא מסכן". וכל זאת כשהיא מעידה שבעיות ההתנהגות הן מכיוון בנה, לא מכיוון הילד עם הסייעת. אני מבינה שאצלה הכל נופל על אוזן ערלה, אבל אולי אצל הורים אחרים תעלה המודעות, ויפסיקו לשווק הילדים עם סייעות כמסכנים שקשה להם ויפסיקו עם רכילות על ילדים אלו.

אם תוכן או סגנון הדברים שלי אינם מוצאים חן, אפשר לכתוב את זה (ואפשר גם לקבל את זה שזה פורום פתוח שיש בו מגוון דעות וסגנונות כתיבה). אבל להתחיל לנבל את הפה, זה באמת תת רמה, ולכן אני פורשת מהדיון הזה.
 

סביון1

New member
כל ביקורת אפשר לכתוב בצורה נעימה ומכבדת

ואפשר לכתוב בבוטות ותוקפנות.
הביקורת שלך לא פעם היא מהסוג השני. לי אישית לא נעים השיח התוקפני הזה גם אם אני מסכימה עם הטיעונים שבבסיסו. אני מעדיפה דיון חופשי וענייני אבל עם נימוס וטאקט ובלי השתלחויות.
 

danakama10

New member
מצדיקה אותך לחלוטין

מה שקרה עם פרסום המסרים הוא מביש לחלוטין.
 
זאת הייתה המטרה של הפריצה? איך אתן יודעות? גם בפורום טלויזיה

היה האקר שהטריד את חברי הפורום...
 
החלטה סופית, או שאת עדיין מתלבטת?

תחסרי כאן, ואני בטוחה שאני לא היחידה שתשמח אם תשני את דעתך.
בכל מקרה, תשמרי על קשר.
 
למעלה