בודפשט עם ילדים בדצמבר

בודפשט עם ילדים בדצמבר

היי.
החלטנו להפתיע את הילדים בנסיעה לחו"ל בחופשת חנוכה לשבוע לבודפשט. ( הם לא היו עדיין בחו"ל ) . בן 13 ובת 10 . שאלותי הן: האם לא עושים טעות בחודש כזה קר לקחת אותם ליעד כזה? מישהו היה בדמבר בבודפשט עם ילדים ויכול לתת המלצות למלון, אטרקציות, מה לקחת? יש המון דברים לעשות שם עם ילדים באינטרנט. אני מאוד רוצה לשמוע המלצות מניסיון. תודה רבה
 
היי

בדצמבר קפוא
אבל הילדים יחסית גדולים
אז מעיל חם כפפות וכובע
אמורים להספיק

ההמלצות שלי

קניון אפי מול לילדים
קניון מגה מול, פארק לייק, מרכז ומדרחוב אונירי בעיר העתיקה,
פארק טרנטולי ( בכניסה של אורשולר קפילור) יש לונה פארק
פארק הראסטרו (שייט בסירה באגם)
פארק מים טרמה ספא
מוזיאון הטבע לילדים אנטיפה
 
אנחנו אמנם לא היינו בבודפשט, אבל היינו עם הילדים בדצמבר
האחרון בווינה. מנחשת שזה פחות או יותר אותו מזג אוויר (??). תבדקי. אם כן - מעיל חם כפפות וכו זה ממש לא מספיק. לא יצאנו מבית המלון בלי גקטעס מתחת למכנסיים (פעם אחת יצאנו בלי, ותוך חצי שעה לקחנו רכבת בחזרה כדי להתלבש. לא חזרנו יותר על הטעות הזו), מחמם צוואר מפליז וכובע פליז.
היו לנו עוד כמה פריטים אבל אני משערת שיש מצב שאצלכם הם יהיו קצת יותר בעייתיים. מאחר והנסיעה הייתה מתכוננת הרבה זמן מראש ולא ברגע האחרון, נצלנו גיחות של בן הזוג ושל חברים לחו"ל לקנייה של חולצות תרמיות לכולם (של קולומביה), כפפות לכולנו הגיעו מקנדה, וגרביים תרמיים נקנו בדקתלון. ועם כל זה, היה לנו קר ושתינו משקאות חורף חמים כמעט בכל רגע נתון.
למרות שהיה לנו קר, אני יכולה להגיד לך שבדיעבד זוכרים את החוויה ופחות את ה"סבל", ואווירת חג המולד היא אירוע וחגיגה בפני עצמו, שמפצה על הכול. אז זה בהחלט שווה ולאו דווקא טעות.
אין לי המלצות על בודפשט, אבל יכולה להגיד לך מניסיוננו בווינה, שחשוב לחפש הרבה אופציות של מקומות סגורים. באופן כללי בטמפ' כאלו לא נעים להיות הרבה זמן בחוץ, וצריך לשלב מקומות סגורים (כולל קניונים!) עם שיטוט ברחובות.
 
אצלי טייץ מתחת לג'ינס זה בנוהל


והתבלבלתי עם בוקרשט..

בבודפשט היינו בקיץ
כך שהיינו במקומות פתוחים
הגן חיות לא יתאים לכם..
והשיט באוטובוס שהופך לסירה לא יתאים
פארק המים יתאים בחלקו המקורה
מסעדת אבירים (לא לוותר!!)
ללכת אחרי שמונה בערב
כי יש מלצרים שחקנים
המרחצאות מקורה אז מתאים
יש קרקס מקורה
ויש את האקווריום (סגנון המצפה התת ימי אילת)

אנחנו גרנו בדירה במיקום מצוין שהשכרנו דרך בוקינג
אם תרצי אמצא לך את פרטיו של המשכיר
צמוד לדירה היה שוק אוכל מגניב ביותר
 

adif11

New member
היינו עם הילדים בפברואר לפני כשנה וחצי

במילאנו והיה קררררר.........וביום האחרון ירד כל הזמן גשם.
קחו בגדים חמים. נסו לכלול מראש בתכנית מקומות סגורים ותשאירו פארקים ואטרקציות דומות במקומות פתוחים רק למקרה שיהיה יום יפה.
סביר להניח שהביחד והנסיעה עצמה לחו"ל יהוו כיף גדול בפני עצמו כך שזה לא כ"כ נורא.
 
תודה רבה על תשובותיכם...מתחילה ל

מתחילה לחשוש שאנחנו לא עושים טעות עם היעד... יש המלצות נוספות ליעד אחר בחודש דצמבר עם ילדים , יעד שחם יותר ויש לילדים מה לעשות שם מבחינת פעילויות?
 
מה פתאום. אם את לא תקחי קשה את העניין - גם הם לא
תביאו (או תקנו שם) לבוש מתאים, תכינו את הילדים נפשית למזג אוויר כמו בחרמון, שזה לא יבוא להם בהפתעה, תכינו רשימה של מקומות סגורים, חנויות/קניונים מומלצים, ותהנו מהחוויה!! מה גם שאורות חג המולד בערבים משכיחות לגמרי את הקור. בחיי
 
בלי קשר לקור - לא הייתי ממליצה על בודפשט

כטיול ראשון לחו"ל של ילדים - כעיר היא מלהיבה פחות (גם אם זולה יותר) מערים מערב אירופיות, ולנופש היא לא מאוד מתאימה. אם הילדים היו משופשפים בטיולים לחו"ל, אז אחלה - אבל כטיול ראשון, אם רוצים משהו עירוני, הייתי הולכת על עיר מערבית (לונדון, פריז, רומא, וינה, אמסטרדם - לא בודפשט או פראג). אם רוצים טיול לא בעיר - אני פחות מתמצאת, אבל אולי לאחרות פה יש המלצות. לגבי הקור - אירופה היא די קרה בחורף, זה לא מה שצריך להרתיע - לובשים בגדים חמים וזהו.
לגבי פעילויות, אנחנו לקחנו את הבכורה (ואחיותיה) לטיול לוינה + אתר סקי לכבוד בת המצווה - אבל ממש בסוף עונת הסקי (סוף מרץ-תחילת אפריל), כך שהשלג בימים האחרונים כבר היה די גרוע. לקחת אותם בעונת הסקי לאתר סקי באירופה יכול להיות ממש מגניב. הילדות שלי מעולם לא גלשו קודם לכן - יש שם הדרכה לילדים.
 
אצלי הם היו במערב אירופה כמה פעמים

לבודפשט הגענו ברגע האחרון ובמקרה
מאד מאד אהבנו אותה
לדעתי היא סבבה גם בתור טיול ראשון לחול
יש חוויות רבות שיהיו עבורם חדשות
 
הוא באמת מדהים!!

מקום ענק
חוויה שאין כמוה בארץ
שימי רק לב
בכניסה מקבלים צמיד עם שבב
שדרכו אפשר לשלם בחנויות ועל אטרקציות נוספות
שלא כלולות
אנחנו נהננו מאד מאד וזה היה הבילוי הכי יקר שלנו שם
היינו בקיץ
מהבוקר ועד תשע בערב
אכלנו סך הכל 15!! מגנומים
 
למעלה