לוקר

הבנות שלי בחרו שלא.

אצלנו הלוקרים הם של חברת אמבין. (לא בדקתי מה המחיר).

בת אחת שלי היא מאלה שלוקרים רק מבלבלים אותה. שוכחת בלוקר את מה שהיא צריכה בשביל שיעורים, כשמסדרת את התיק היא בלחץ כי היא לא זוכרת אם הספר נמצא בלוקר או בבית. היה לה לוקר, אחרי כמה שבועות הפסיקה להשתמש בו.

הבת האחרת לא רוצה, ולא הבנתי למה.

שימוש אחד חיוני בלוקר - כשהבת שלי הולכת ישר אחרי בית הספר ביחד עם חברים, היא משאירה את הספרים בלוקר של חברה. (ועוד יותר גורם לי לתהות למה היא לא רוצה לוקר של עצמה. )
 

adif11

New member
לגמרי כן

אצל שני הבנים. בעיקר ביסודי. כ 100-150 שח לכל השנה.
נכון שלפעמים זה יצר בעיות כמו לשכוח את ספר היסטוריה בלוקר יום לפני המבחן וכד'. אבל הפלוסים עלו על המינוסים. ספרים קבועים היו בלוקר תמיד (תנ"ך , מילון) וגם מחברות ריקות וכלי כתיבה רזרבים, דאודורנט וגם קלמר קטן שבו תמיד היו 20-30 ש"ח לשעת חירום.
ועם הזמן למדו להביא הביתה מה שצריך ולא לשכוח בלוקר.
 

נומלה

New member
תלוי כמה התא קרוב לכיתה

אם התא רחוק מידי אין זמן להביא ולהוציא וחבל על הכסף. בנוסף, אם הילד נוסע בהסעה, האם יש לו 10 דקות להתארגנות מול הלוקר לפני שההסעה זזה? הרעיון של לוקר הוא נהדר, אבל אלוהים נמצא בפרטים הקטנים.
 
לבת לקחנו, הבנים בזמנו לא רצו.

הלוקר ממוקם ממש צמוד לכיתה, כך שהוא זמין מאוד.
היא די מפוזרת, אז היא לא מכניסה אליו ספרים ומחברות, כי היא בטוחה שתשכח אותם שם בדיוק כשהיא תזדקק להם.
יש שם את תיקיית האמנות, היא שכחה אותה הרבה פעמים לפני שהיה לה לוקר, ונמאס לי להביא לה אותה בכל פעם.
קלמר רזרבי, מצוין לילדים שכחנים.
ספר בעברית לקריאת בוקר, ספר קריאה באנגלית לשיעורי אנגלית.
חוץ מזה, לפחות אצל הבנות, לוקר מקושט הוא סמל סטטוס. היא השקיעה הרבה מחשבה בקישוט הלוקר.
 
האמת

שבכלל לא ידעתי שיש אופציה כזאת
עד שהחל דיון בקבוצה של הכיתה
אז בינתיים אין לי מושג מה העלות
ובכלל המיקום
והילד לא הראה התלהבות מיוחדת
ששאלתי
אז נתגלגל
נתחיל את השנה ואז נראה
אם ישארו וירצה אקנה לו
ואם לא אז לא

תודה על התבונות
בהחלט עשיתן לי סדר ראשוני
 
אין אצלנו בכלל אופציה כזו

בכל כתה ישנו ארון עבור הספרים שנשארים בכתה. לא יודעת מה הצורך בלוקר.
 
אצלנו ביסודי יש להם משולשים קטלוגיים

והם משאירים את הספרים והמחברות בכיתה בתוך המשולשים. אבל זה לא נעול בשום צורה, ולא מהווה תחליף לארונית שאפשר לשים בה חפצים שרוצים לשמור עליהם.
 

Ani15

New member
"יש מקום"

זה גם תלוי מעורבות ההורים, אם הם מוכנים למצוא ארון מדפים שיכול לעמוד בפאתי הכתה, להביא אותו, להרכיב אותו ולעגן אותו לקיר. מצאנו שכשההורים מתאמצים עד כדי כך, המורה ממש מפסיקה להתנגד...
דרך אגב, משרד החינוך מגביל את משקל התיק עד 15% ממשקל הילד אאל"ט, ואני הודעתי חד משמעית למחנכת של הקיסרית שהתיק שלה לא יעבור את המשקל הזה (זה ממש מעט אצלנו כי היא ממש מעוטת משקל FFT מאובחנת) גם על חשבון ציוד שלא יגיע לשיעור. זה גם עזר להפחית את התנגדות המורה להשאיר ציוד בכתה (כולל התיק ציור, רזאי!).
 
אבל הלוקר הפך להיות סמל סטטוס.

אם אני אבקש להשאיר ציוד בכיתה, היא לא תוכל להשוויץ בכל התמונות היפות שהיא מיקמה בלוקר, ובמגנטים המעטרים שמחזיקים את התמונות במקומן
 
אצלנו זה משתנה בין בית ספר לבית ספר

ביסודי - בכיתות א-ב יש מגרות אישיות (כמו בגן), כאשר בכיתה ב הן יותר גדולות מאלו של א'. מאפשר להשאיר חוברות כבדות בכיתה.
החל מכיתה ג יש לוקרים בכיתה. הם לא גדולים במיוחד (תקיית אומנות לא נכנסת לתוכם), אבל מספיקים להשאיר ספרי לימוד וחוברות. העלות היא 15 ש"ח עבור מנעול ומפתח. חובה לשכפל שני מפתחות שאחד נשאר אצל המורה (למקרה של שכחה של הילד. הרבה פעמים הילדים שוכחים את המפתח של הלוקר, ואז לא יכולים להוציא את הציוד שלהם).
הילדות שלי (כיתה ד') משתמשות בלוקר בעיקר להשאיר ספרי לימוד כבדים, בימים שאין שיעורי בית.
שנה שעברה אחת נענשה ורוקנו לה את הלוקר והחרמנו את המפתח, כי לא הכינה שיעורים בטיעון שהספרים בלוקר, ולמורה אמרה שלא הביאה ציוד כי חשבה שזה בלוקר ולכן שכחה בבית. אצל אחותה זה עבד טוב. נראה מה יהיה השנה.

בתיכון יש לוקרים של אמבין. עלות של 160 ש"ח לשנה, והם נתפסים מאוד מהר. ברגע שפותחים את ההרשמה (שבוע אחרון ללמודים) נתפסים אלו שקרובים לכיתה ובגובה טוב (יש 3 שורות לוקרים - הכי טובים הם אלו שבמאצע. האחרים או נמוכים מידי או גבוהים מידי).
בכיתה ז' נרשמנו מאוחר ולכן הלוקר היה בביניין אחר. לא היה שימושי בכלל.
בכיתה ח "תפסנו" לוקר צמוד לכיתה - אבל אחרי שבועיים הילד השתמש בלוקר רק כדי להשאיר נעלי ספורט בימים חמים שהיה לו שיעור ספורט והוא רצה לבוא עם סנדלים בגלל החום. (כשרוקן את הלוקר מצאנו שם גרביים עם צורות חיים עצמאיות מרוב רקבון). לספרים ומחברות הוא לא השתמש בלוקר, כי הוא מודע לכך שיש לו קושי בארגון, וחשש לשכוח בלוקר דברים שצריך לכיתה או לשיעורי בית.
השנה (כיתה ט) בכלל לא ביקש לוקר. אמר שהוא לא צריך.
הצענו שיחלוק עם חבר (וההורים - נחלוק את התשלום) - העדיף שלא.
 
למעלה