אז אתמול נסענו למיני סיטי בהוד השרון.

אז אתמול נסענו למיני סיטי בהוד השרון.

זוועת אלוהים. תורים עצומים, צפיפות, רעש, ריחות עזים של לק באזור של הנסיכות, ויחד עם החום העז בחוץ - ממש סוג של גיהנום. אז לא עשינו כלום (חוץ מחדר כושר קטנטנים שלא היה בו תור) רק הלכנו לאכול (לא באזור ההסעדה כי גם שם הייתה צפיפות איומה ורעש נוראי ממשחקייה צמודה, אלא במסעדה שצמודה לגן המשחקים שבו הילדות שיחקו בזמן ההמתנה לאוכל - ואפילו שם היה לנו חרק בפירה...).
אחר כך החלטנו כתחליף לנסוע לפיקולוניה בהרצליה שבה רוח הדברים דומה, אבל במקום חינם זה עולה 55 לילד ו-5 למבוגר. אחרי הזוועה במיני סיטי זה נראה כמו גן עדן, על אף שגם שם התמלא די מהר ושחלק מהדברים ראו ימים יפים יותר (והרוב גם כמה סדרי גודל קטן יותר מאשר במיני סיטי - אבל מה עוזר שהדברים גדולים אם כל מה שעושים זה לחכות בתור?). הילדות, בכל מקרה, מאוד נהנו (בת 4 ובת 9 - אבל נראה לי שהכי מתאים לגילאי 5-6 ככה). היינו שם ארבע שעות מלאות (מהפתיחה עד הסגירה - יש שני סבבים ואנחנו היינו בסבב צהריים), וגם אז הן התקשו לעזוב. בלילה בת ה-9 (שהיא ילדה בעלת יכולת מופלאה ממש לראות את החלק הטוב בכל דבר, ועדיין גם היא רצתה לברוח ממיני סיטי) תיארה מה היא הייתה משנה כדי להפוך את פיקולוניה למקום מושלם ממש.
 
אבל יש הבדל בין מפוצץ

ועומדים בתור שעות בלי לעשות כלום לבין צפוף אבל עושים דברים כל הזמן. בפארק הלגו אולי יש עמדות להרכבת לגו שאפשר לעשות בזמן שנציג משפחתי עומד בתור (כך זה היה בלגולנד) אבל במיני סיטי לא היה כלום - רק לעמוד ולעמוד בתור. גם בדיסנילנד עקפנו את התורים הארוכים ולא עלינו כמעט על אף מתקן, ועדיין היה המון לעשות כל הזמן. כנ"ל בשפיים - גם אם יש תור למגלשה יש הרבה דברים בלי תור.
 

mykal

New member
מסכימה איתך,

אתמול הבת שלי לקחה את הבן עם אחין ונסעו לקניון "שער הצפון"
היתה שם פעילות של playmobil היא טוענת שהיו המוני קהל,
היה מאכזב מאוד אבל היתה פעילות אחרת לילדים, גם גימבורי ליותר גדולים,
גם הצגה שהם ישבו מרותקים,
הענין למצוא מקום עם של אפשרויות, ועם שטחי מחיה גדולים,
שלמרות הקהל הגדול,אין הרגשת צפיפות ומחנק.
 
גם אנחנו נתקלנו בפעילות פליימוביל כזאת

בקניון, אבל לא הגענו לשם במיוחד בשביל זה (למעשה הופתענו שזה היה שם), כך שהאכזבה הייתה מינורית (וגם אז הלכנו למקום אחר בהמשך...).
 
לא הייתי פה יובלות. לא יודעת למה.

אנחנו היינו עם הילדים בשבוע שעבר בפארק ברקו בטבריה. המעלה היתה שבגלל שזה בתשלום, המקום היה כמעט ריק.
מקומות חינמיים בד"כ נראים בהתאם. נסענו פעם לגן החיות בחיפה וכשהגענו התברר שזה כמה ימים בחינם באדיבות בנק כלשהו. היה זוועה. כל אזרח במדינה היה שם.
 
למעלה