מחפשת המלצה על עורך דין תותח

ויקה1222

New member
מחפשת המלצה על עורך דין תותח

בתחום בתים משותפים. יש לנו סיפור עם חניה, מישהו שהוא הבעלים של כמה דירות בבנין שלנו, שולח לנו מיילים שהחניה שלנו שייכת לו. היא לא רשומה על שמנו בטאבו (לא כל החניות בבנין רשומות) אבל אנחנו (ולפני זה, מי שמכרו לנו את הדירה) חונים בה שנים רבות. הבחור שולח לנו שרטוטים בלתי מובנים ואני רוצה לעשות סדר בבלגן כי כל העסק מתסכל ומעצבן ברמות. אשמח מאוד מאוד להמלצה.
לא לציטוט
 

adif11

New member
אוי כמה מעצבן


אני יכולה להמליץ לך על על מישהו שהוא עו"ד טוב בכל מה שקשור לכאבי ראש מהסוג הזה החיסרון הגדול הוא שהוא נודניק נוראי....(בגלל זה הוא כל כך מומלץ ומצליח בתחום. כולם בסוף מתייאשים מלנסות להתווכח איתו...).עלויות אני לא מתמצאת. תגידי אם את מעונינת במס' טלפון.
 

danakama10

New member
לפני שאת זורקת כספים על עו"ד

לא כדאי לברר בטאבו אם החניה שלכם באמת רשומה על שמו? אפשר לעשות את זה דרך האינטרנט, וזה עשוי לתת לך תשובה מיידית.
אם ברור לכם שהחניה היא שלו, עליכם להפסיק להחנות שם. אני חושבת שכדאי לעשות זאת כמה שיותר מהר, כי הוא עשוי גם לתבוע אתכם ולבקש שתשלמו לו שכירות על כל הזמן שחניתם במקום הפרטי שלו. לחילופין, נסו אתם להגיע איתו להסכם של שכירת מקום החניה ממנו, או להתחיל להחנות במקום חניה אחר שאינו רשום בטאבו. אתם יכולים לכנס ישיבת דיירים ושם להגיע להסכם רוטציה לגבי מקומות החניה שאינם בטאבו.
 
אם הם קנו את הדירה והבעלים הקודם מכר להם

את הדירה עם החניה
גם אם היא לא רשומה בטאבו
והם חונים בה כבר שנים
זה לא יהיה פסק דין מובן מאליו
וכן כדאי לקחת עורך דין
 

danakama10

New member
אם זה המקרה בהחלט כדאי להתייעץ עם עו"ד

אני הבנתי את המקרה אחרת: ברור לה שהחניה לא שייכת להם, אבל היא מקווה שהעובדה שייצרו עובדות בשטח וחנו שם במשך שנים מקנה לה זכות על החניה. אם אני צודקת בפרשנות שלי, לדעתי חבל על הכסף ועל המאבקים (אבל אני לא עו"ד...).
 

דיברגנט חדש

Well-known member
איך אפשר למכור משהו שלא שייך לך?

בשונה מציוד גנוב, קנייתו היא בתום לב, אך כאן מדובר במכירת דירה שנעשתה מן הסתם באמצעות עו"ד, שהיה אמור לבדוק את הדברים ואם לא בדק, זו בעיה שלה וכל שנותר לה לעשות, הוא לתבוע את העו"ד שייצג אותה במכירת הדירה ולא בדק את הדברים.
 
בבתים ישנים מאד

יש הרבה שטחים אפורים
או כל מיני נושאים שהוזנחנו
במשך 30-40 שנה
כמו חריגות בניה
לדוג'
שווה לבדוק עם עורך דין
מה ניתן לעשות
 

ויקה1222

New member
תודה לך ולכולם

אני לא חושבת שהחניה שייכת להם בטאבו, אחרת כבר מזמן היו מביאים הוכחות. אין לי מושג על מה הם מסתמכים, רק יודעת שאנו חונים שם כשנתיים והאנשים שמכרו לנו את הדירה חנו שם כעשרים שנה.לי בטח אין כוחות להתעסק עם זה ואקח עורך דין. תודה רבה על העזרה.
 

ויקה1222

New member
לא, כי זה לא אדם פרטי

זה קבלן שמחזיק מספר דירות בבניין ואנו פשוט מקבלים מיילים מהמזכירה שלו. לא ברור כל הסיפור כי הרי יש מספיק חניות, זה לא שיש היום מישהו מהדיירים שאין לו איפה לחנות. לא ברור לי למה הוא התעורר עכשיו אחרי הרבה שנים ומה הוא רוצה דווקא מאיתנו.
לא לציטוט
 

בלונזית

New member
בשלב ראשון

תזמיני באינטרנט את תיק הבית המשותף בשרטוט והתקנון אמור להיות רשום למי מוצמדת החניה. יכול להיות גם שהעו׳ד שטיפל לך ברכישה יוכל להגיד לך
 
למעלה