סיוט- טלפון מהגן שהילד נפגע

סיוט- טלפון מהגן שהילד נפגע

משתפת גם כאן-
אתמול בצהריים קיבלתי טלפון מהגננת, שבן השנתיים נפל בחצר ופתח את הראש. להפתעתי הגבתי יפה, ותוך כדי השיחה איתה כבר אירגנתי תיק, ניתקתי והתקשרתי לבנזוג שיבוא לאסוף אותנו לאבחון מהיר בקופת חולים (מהגן כבר דיברו עם המרפאה בקיבוץ, שאמרו לנסוע לשם). כמובן שדווקא אתמול האוטו היה בטיפול במוסך, ובנזוגי לקח אוטו ממישהו בעבודה, עד שהגיע אני כבר טסתי לגן. בדלת עוד הספקתי לפגוש את שני הגדולים שחזרו מוקדם מבית הספר כי דווקא אתמול 2 הייתה שביתה ברשויות המקומיות. השארתי להם הוראות ומחשב. ויצאתי. הילדון היה חיוור וקצת מסכן, עם חתך יפה בחלק האחורי של הראש וקרטיב מנחם ביד. הדימום כבר נפסק, אבל על השיער והבגדים שלו היו עדויות, כך שבדמיון כבר השלמתי את הסצינות החסרות.
בקופ"ח הרופא אמר שצריך לתפור, וטשטוש, ובית חולים... נסענו לרמב"ם. הקטנטן החליט להבהיל אותי, אז עשה קצת קולות של הקאה ואז נרדם באוטו...
ברמב"ם אמרו שדווקא לא צריך לתפור, ומספיק להדביק. ההדבקה לקחה שנייה וחצי, ונסענו הבייתה עם הוראה לא להרטיב (אוף! הילד מלוכלך ומסריח ואסור לחפוף!). בדרך הביתה ישן עוד כמה דקות, כשהגענו התעורר, ינק, ומיד התחיל להשתולל ולהתרוצץ. רק בשמונה וחצי בערב הצלחתי להרדים אותו.
היה מעייף.
 

Ani15

New member
תהיו בריאים

ושתמיד ייגמר לך ככה בקלות דברים כאלה
 

IRISS511

New member
יש בחיפה גם רפואה דחופה בקופות ושירותי מר"מ, לפני רמב"ם.

 

mykal

New member
לא בשעות שהקופות פעילות.

רק בלין מחלקת תאונות.
אבל אם הפנו לרמב"ם אז יש מיון ילדים מהיר ובלי בעיה.
 
אוי איזה באסה! החלמה מהירה!

מזכיר לי את הטלפון שקבלתי מהגננת כשהבכור היה בן 3 ונפל ממיטת הקומותיים בגן הקיבוץ כי רצה ללטף את השיער של הבלונדינית שישנה מתחתיו
נפל ישר על המצח וחטף את הבום של החיים. טסנו לבית חולים (בני ציון במקרה שלנו), בילינו כמה שעות בטיולים אינסופיים ברחבי בית החולים כדי לוודא שאין זעזוע מוח ונשלחנו הביתה.
הדבקות ותפירות היו לנו עם שניהם בהזדמנויות אחרות

ילדים... שישו ושמחו ממש!
 

adif11

New member
אוי. הטלפונים האלה מהגן


הרבה בריאות ! שימשיך להתאושש וטוב שנגמר ככה
 

נומלה

New member
יש לך מזל וגננת טובה

אני למדתי ש"צריך לשים לב האם הוא רדום כי יש חשש לזעזוע מוח כי נדב העיף עליו צמיג", רק למחרת. אני חושבת שהגננת לא תשכח לעולם את הצעקות שצעקתי עליה. (אני מקווה שאני מופיעה אצלה בסיוטי הלילה כשהיא מנסה לחפף הודעות כאלה...)
 

נומלה

New member
זה היה מאוד מזמן

אבל הילד חטף מכה רצינית בראש מצמיג תלוי שהוטל עליו והאחות במרפאה אמרה לגננת שצריך לשים לב לעייפות או הקאות או התנהגות חריגה כייון שיש חשש לזעזוע מוח. רק שהגננת לא מצאה לנכון להעביר לי את האינפורמציה ורק למחרת אחת המטפלות שאלה אותי מה שלומו כשהבאתי אותו לגן וסיפרה לי גם על האירוע וגם שהאחות הבהירה שצריך לעורר את חשדי להתנהלות חריגה. ולמען האמת אני לא צעקתי על הגננת אלא על אחראית הגנים כי חשבתי (ואני עדיין חושבת) שזו היתה התנהלות חסרת אחריות. במזל הכל היה בסדר, אבל אם לא, לא הייתי צריכה לדעת? (למען הסר ספק זה היה מאוד מזמן, למרות שעדיין חי בזכרוני הפחד שלי)
 
למעלה