התייעצות

אפשר לשאול

מדוע את מנסה לברר איתו בזהירות מי הילדה? למה לא להסביר לו את ההשלכות שיכולות לצאת מהתנהגות כזו? אצלינו גם בבית וגם בביהס מסבירים מאוד בבירור לילדים שזו לא הלשנה אלא חובת דיווח כדי לעזור וזה חל גם על קללות בווטס אפ ובטח על תמונות ומעשים.
אני יכולה לספר שהבת שלי נפגעה על ידי ילדה אחרת ברמה של איומים וחרמות ואמא של ילדה שלישית שראתה בזמן אמת את התכתובת גם התקשרה אליי לדווח לי וגם לאמא של הילדה הפוגעת. כך יכלנו לעצור הכל בזמן ולהכניס לתמונה גם את היועצת בביהס ואת המחנכת... כל מה שקורה אחהצ גולש לזמן הלימודים ולהיפך.
מצד שני עברו כבר כמה ימים ובנך יצא מהקבוצה אז לא יודעת אם יש לך טעם להמשיך ולחפש את הילדה אבל אולי להעלות למודעות את הנושא של הדיווח.
הלכתי בתחילת השנה להרצאה של גלעד האן שנחשב אושיה בנושא של עבירות ופגיעות סייבר היה מעניין ומפחיד כאחד.
 
כי הוא בן

מתבגר..
שלא תמיד יש לו סבלנות ל"חקירות" שלי
הוא הבין שהיה שם משהו לא בסדר
והסתבר היום שגם כתב אזהרה
שאם הם לא מפסיקים הוא עוזב

נראה לך שהוא יקבל יפה את זה
שאמא של הילד שלא אהב מה שראה
"תלשין"
 
עדיף לערב מדריכים בתנועה, לא את המורה

אם זה קרה בקבוצה של התנועה - אפשר לערב את המדריכים. הם לא צריכים לדעת את שם הילדה, כדי לנהל עם הילדים שיחה על מה הדברים שכדאי להימנע מלשלוח.

להגיד למורה - לא יודעת אם יעזור
לא חושבת שהילדים כלכך מקשיבים למורות בנושאים האלה.
מה מורה מבינה בגוזיות או בווטסאפ? (זה מה שבני נוער חושבים. ולגבי חלק מהמורות -זה גם נכון).
 


מתברר שזה הגיע למדריכה כנראה מהילדים
ואתמול בפעילות היה עסקה בהסבר
הילד לא רוצה לחזור לקבוצה - היא לא חסרה לו

העניין מאד הטריד אותי ואני חושבת שבסופו של
דבר כן הייתי אומרת משהו
 
למעלה