התמודדות עם חברים

יהלום29

New member
התמודדות עם חברים

קורה שיש לילדים שלכם חבר/ה שאתם פחות מחבבים? האם בגלל זה תנסו להמנע מלהפגיש אותם או שתזרמו?
לבת שלי יש חברה טובה, והן נפגשות כל הזמן, ואני ממש לא מתה על הילדה. היא קצת חסרת טקט/חצופה - למשל יכולה להגיד לי שאמא שלה מכינה יותר טוב עוגה, או להגיד לבת שלי כל מיני דברים מרדניים נגדי.
מתנהגת לא יפה לילדים האחרים שלי , למשל יכולה לבוא לאחות הקטנה ולחטוף לה משהו מהיד.
גם כל פעם שהיא פה הן תמיד מלכלכות , עושות משחקי מים, מפזרות הכל ואז הילדה לא מסכימה לאסוף, ואני צריכה לריב איתה או עם הבת שלי שיסדרו. כבר כמה פעמים שוחחתי איתה על זה ובכל זאת זה ממשיך לקרות, פשוט כל פעם משהו אחר. אם אני לא מרשה מים אז זה יהיה חול קינטי, אם לא חול, אז בובות.. תמיד יש משהו.
פעם אחת שהיא היתה פה, היא היתה אמורה ללכת הביתה והיא פשוט לא הסכימה ללכת, אמרה שכיף לה ובא לה להשאר. ואני עומדת ומסבירה לה שאנחנו הולכים לישון תיכף והיא לא יכולה להשאר וכלום לא עוזר. בסוף היא הלכה אבל זה ממש עצבן אותי.
היא נורא רוצה לבוא לישון אצלנו ואני כל כך לא רוצה. לא יודעת איך להתחמק מזה.
 
לדעתי בזמן האירוח, תפני לביתך ולחברה ותבקשי שיסדרו

אחריהן ותדגישי שאם לא - " X לא תוכל להתארח כאן יותר "
כנ"ל אם ממש משתוללות - "אתן משתוללות ואם תמשיכו ככה X לא תוכל להתארח..."
ואת יכולה להגיד לבת שלך שבגלל שהן לא מתנהגות יפה בזמן האירוח
את כרגע מצמצמת את האירוחים של אותה חברה .
לגבי השינה - כנ"ל - אני רואה שאתן לא מתנהגות יפה ולכן כרגע אני לא מוכנה
שהיא תישן פה ונדבר על זה בהמשך רק אם אראה שיפור .
&nbsp
&nbsp
 
ובמיוחד כשקשור בפגיעה בילדים אחרים

אם את רואה אותה חוטפת חפץ לילד אחר - תגידי להן לעבור לחדר אחר, או לשחק בגינהֿ, או כל דבר אחר שהוא מתרחק מילדים אחרים בבית.

ולגבי כל התנהגות שמפריעה להתנהלות הבית את אומרת לבתך שהן יכולות להיות חברות מחוץ לבית, אבל את לא מוכנה שיטנפו את הבית/יציקו לאחים/יפריעו לשעות השינה, ולכן - החברה לא יכולה להגיע אליכם הבית.

אם הבת נורא תרצה ונורא תבקש, תסכימי לנסות. אבל באמת לנסות, ורק פעם אחת. אם שוב קרה משהו שאמרת לבתך שלא מקובל עלייך - זה יהיה הביקור האחרון

אני לא בעד לנסות ולהתאמץ ולחנך ילדים אחרים. רק להגן על הבית שלך...
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
לא מתאים לך את לא חייבת

עד כה ילדים שפחות חיבבתי, באופן תמוה גם פחות חביבים על הבנים שלי. אבל זה בנים, ויש פחות התקלות עם בנים. אני לא מרשה להשאיר בלגן ועד היום תמיד סידרו יחד (אולי אני מעט מפחידה כשאני עומדת בפתח הדלת ומצווה לאסוף ולסדר? אבל החברים תמיד רצים אלי באהבה גלויה אולי ילדים אוהבים את אלה שמציבים להם גבולות?)
&nbsp
אבל... ביתי הקטנה רגע לפני גיל שלוש ואני מעכשיו מזהה שהסרט עם בנות.. אובכן, זה לא הסרט כמו של הבנים. אז אם אתקל בקלאפטע קטנה שתיתן לי הרגשה שהיא השפעה שלילית על הבת שלי, אני כן אחתוך. לא אארח וגאד בטח לא אסכים שתישן אצלי)
 
למעלה