זהו זה! נשברנו

3תיתי

New member
זהו זה! נשברנו


זקוקים להמלצה על תנור גומחה. לא משהו נשגב. בשר לא נכנס אלינו. עד עכשיו נהנינו מאד מתנור "טוסטר אובן" גדול. שכשעבד, היה אחלה! אם כי פיזור החום לקה בחסר למרות ה"טורבו". רוצים שיהיה פיזור חום טוב, טמפרטורה עד 250 מעלות, ונח לניקוי ולעבודה. רצוי גם זול.
 
תנור גומחה זה תנור built in?
אם כן - לנו יש סימנס כבר 8 שנים ואני מאוד מרוצה. קניתי אותו בעקבות דוד שלי וחמותי, שקנו שניהם תנורים מאותה תוצרת כמה שנים לפניי ועד היום שלושתנו סופר מרוצים.
שלושתנו מבשלים/אופים/מבשלים+אופים הרבה מאוד.
ב-8 השנים הללו פעם אחת התקלקל התרמוסטט. זה הכול.
 

3תיתי

New member
כן. תנור גומחא הוא built in

ואני אבדוק את הסימנס. לא אופה ומבשלת הרבה. ועכשיו עוד הרבה פחות, כשהיחידה שממש אוכלת בבית, זו אני! שמתחרעת חופשי על סלט וזהו.
 

דורית1901

New member
תנור זה תנור, חבל על הכסף

הדבר היחיד שחשוב לדעתי (בדגש על "לדעתי"), זה שהתנור יפלוט חום קדימה ולא על סביבותיו. יתכן שכולם כאלה אך לי יש תנור בן 15 שנקנה מאד בזול ועובד היטב רק מחמם מסביב.
 

3תיתי

New member
משערת שעכשיו האיכות ירדה... אבל בכל מקרה, איזה תנור?

 

דורית1901

New member
איך ירדה? זה כמה גופי חימום, טרמוסטט ומאוורר

הסתכלתי. מדובר בפירמה המפורסמת טורבו וונט. אני מציעה לך להסתכל בשופרסל, שמוכרים מוצרים סבירים לגמרי (בחשמל לפחות).
 

3תיתי

New member
אוהו! כאמור, עד עכשיו היה לי "טוסטר אובן"

אין דבר כזה בכלל! זה הרי לא טוסטר. זה אובן, יעני תנור. יש הבדלים בין תנורים. אם ביכולת פיזור החום, כלומר שלא תצא לך עוגה שבאמצע נוזלי ובצדדים שרוף. וכן בבידוד, שלא תחממי את כל המטבח. ה"טוסטר הנ"ל, עלה 500 שקלים, ויחסית, עבד בסדר. אבל ההלחמות מעפנות, חיבורי החיווט, בזבל. ולכן התקלקל שוב ושוב. (לא סתם אני יודעת איך החיווט וההלחמות). חשבנו שפיצחנו את השיטה ו"תנור הוא תנור"? לא בדיוק!
אינני זקוקה לתנור של השף ניקולאי. אבל לא בא לי לחמם את כל המטבח (החשמל...) ונמאס לי להזמין חלפים (זולים להפליא, אגב) באי-ביי ולהמתין המון זמן להגעתם, וגם לזלוטו', שיואיל בטובו להתקינם בתנור.
 

mykal

New member
נשברת? חבל!!!

יש לי תנור שעלה הרבה ואינני מרוצה,
הוא משמש לי כמחסן לתבניות.
אני באמת מבשלת/אופה ודי הרבה, משרתים אותי שני טוסטר אובן,
של פיילוט, אחד גדול שעלה 400 ש"ח. והשני קטן יותר שעלה 200 ש"ח.
אני מרוצה מאוד, הם מחזיקים לי כבר 3 שנים,
אם יתקלקל לא יכאב הלב, אחליף באותו מוצר.לא תופסים כמעט מקום,
אולי תותרי שוב על תנור.
 

3תיתי

New member
אהה. שלי התקלקל איזה ארבע פעמים בשלוש השנים האחרונות

ונמאס לי. עד שמגיעים חלפים, עד שזלוטו מתיישב לתקן. ובינתיים, לא שאין לי תנור. יש לי מיקרו משולב. אבל אי אפשר לעשות פיצות גדולות.
 

mykal

New member
לא מתקנת לעולם

טוסטר אובן, מוצר זמין, נגיש לא יקר.
התקלקל יש אשפה.
קונה חדש. גם לא מתקלקל יותר מאביזר שימושי אחר.
 

3תיתי

New member
שלי התקלקל ועוד איך!

כך שאם לא הייתי מתקנת, היה עולה לבסוף כמו תנור מפונפן. ותיקון אחד, אפילו נעשה עוד בתקופת האחריות. בגלל שזה לא תנור אלא "טוסטר אובן" עלק, האחריות לא כיסתה את לקיחת המוצר מהבית. לכי תסחבי את הבומבה הזו בעצמך לטכנאי. לא נורא כבד (18 ק"ג) אבל בכל זאת, וממש גדול. לכן מיניתי את זלוטו' לטכנאי החצר. ואכן, כל פעם שהתקלקל הטיימר, הוא החליף אותו. ונמאס לנו מההתעסקות הזו. לא בא לי שכל הפעלה תלווה בתפילת "ברוך מחייה המתים".
 

mitmit11

New member
לנו יש בוש

כבר שש שנים. לאמא שלי ודודה שלי יש אותו תנור.
חשוב שהזכוכית תהיה חסינה לחום (2-3 שכבות, שמתי על 250 מעלות ולא הרגישו חום במגע מבחוץ), שאוורור החום יהיה קדמי כמו שציינו מעליי. לתנור הזה ניתן להוסיף מסילות טלסקופיות שממש מקלות על העבודה. אצלנו הוא עובד המון לכל סוגי האפיה, צליה וכו.
&nbsp
חייבת להודות שאם אין שימוש בעוף או בשר אני לא ממש רואה סיבה שלא לרכוש טוסטר אובן חדש, גדול וטוב. לאפיית לחמים, עוגות וכו זה לגמרי מספק.
 

3תיתי

New member
כבר שתיים פוסלות את עניין התנור! והשלישית גם, בערך


נעשה חשיבה חוזרת. למרות שהטוסטר אובן שקנינו אז, נחשב (בעיני מומחי פורום צרכנות) לטוב, והתקלקל די הרבה. הבית צמחוני. אני צריכה בעיקר לאפיה, עם אפשרות לעוגיות (שעדיין לא ניסיתי) ופיצות (שכולם מהללים ומשבחים)
 

iris511

New member
גם אנחנו לא אוכלים בשר , כן אוכלים דגים.

בעבר היה לי כמה שנים טוסטר אובן של GRAETZ 42 ליטר, מסרתי אותו לאחרונה והתחדשתי בטוסטר אובן של פיילוט 45 ליטר משופרסל ב 400 ש"ח, עושה את העבודה, יש לי גם תנור משולב של רנקו עם 2 תאי אפייה, קניתי לפני 17 שנה אחרי החתונה, לא השתמשתי בהם מעולם...
 

3תיתי

New member
מיקרו משולב, לא תנור

זה בעצם תנור לא רע, אבל אפשר רק תבניות עגולות.
 

דורית1901

New member
אנחנו משתמשים בטוסטר אובן לחימום

כי לא אוהבים את המיקרו וכמעט לא משתמשים בו.

משתמשת בתנור לפיצות (עם אבן!), פשטידות ועוגיות. לכל אלה צריך טמפרטורה בדוקה שהטוסטר לא יכול לספק. חבל לוותר עליו במטבח בוגר, כלומר לא של סטודנטים.
 
למעלה