המלצה למדיח כלים גדול

המלצה למדיח כלים גדול

המידי שלי כבר פועל מרבית השבוע פעמיים ביום, וכשאני מבשלת רוב הכלים נשטפים ביד (יש מקום בקושי לשני סירים) - הוחלט על שדרוג למדיח רחב (הידד
)
המדיח שלי BOSCH האם הפירמה מומלצת גם למדיחים הגדולים?
על מה להסתכל חוץ מדירוג אנרגטי?
למעשה זה המדיח הראשון שאני קונה כי הקודם ירושה - אשמח לכל עצה.
 

ליאת של עדי

New member
מנהל
בוש/סימנס

יש להם דגם זהה מבחינת מכשיר כולל מבנה פנימי וחיצוני
(אותו המכשיר עם שם חברה שונה)
 
סימנס - לי, לחמותי ולדוד שלי יש סימנס כבר כמה וכמה שנים
כולנו מרוצים. לדעתי זה למעשה אותו יצרן כמו בוש.
 
סידור פנימי, דירוג אנרגטי, תקופת אחריות

רוב המדיחים, גם אם של חברות שונות, מיוצרים באותו מקום.
מה שכדאי לבדוק זה כמה דברים:
1. סידור פנימי: האם הסידור נראה נוח, האם הכלים שלך יכולים להכנס אליו (לי למשל יש כוסות מאוד גבוהות. לא בכל המדיחים הכוסות שלי נכנסות בנוחות).
אני, בלי שום בושה, הבאתי איתי לחנות כוס וסיר (נקיים כמובן) וניסיתי להכניס אותם למדיח.
לבדוק האם ניתן לשנות את גובה המדפים ומיקום הסלסלאות - ככה מקבלים מגוון רב יותר של אפשרויות סידור פנימי.

2. תקופת אחריות: מה היבואן נותן מבחינת אחריות - לכמה זמן, מה כולל, האם יש הבדל בין אחריות על חלקי הפלסטיק לאחריות על הכרטיס האלקטרוני (הרוב נותנים תקופת אחריות מאוד מוגבלת על הכרטיס, וארוכה על היתר. אבל כשנשבר פלסטיק אפשר להמשיך להשתמש במדיח, לעומת מה שקורה כשהכרטיס מתקלקל).
לשאול מה העלות להרחבת הביטוח והאחריות. לבדוק מי המעבדה שנותנת שירות באזורכם, ולבדוק חוות דעת על המעבדה.
3. דירוג אנרגטי וצריכת מיים: מדיח גדול עלול להיות גם בזבזני. שווה לבדוק איזה תוכניות רחיצה יש למדיח, מה צריכת המים והחשמל של התוכניות השונות, ולבחור במדיח שיש לו תוכניות חסחכניות שמתאימות לסוג הכלים שאתם משתמשים


אנחנו, אחרי מחקר די ארוך, קנינו מדיח של בקו. היה לנו מדיח שלהם במשך 13 שנים, ולא התקלקל אפילו פעם אחת - עד ששבק. המדיח החדש הוא בעל סידור פנימי די דומה לישן - מה שהתאים לנו. יש תוכניות מיוחדות לסירים (טמפרטורה גבוהה ותהליך ארוך), לכלים "רגילים" (יותר מהיר וטמפרטורה יותר נמוכה), ושטיפה מהירה.
בקיצור - לנו זה התאים.
להורים שלי יש מדיח סאוטר, ואמא שלי מרוצה מהשירות ומהדירוג האנרגטי, אבל לא מהסידור הפנימי (קנו לפני 3 שנים ומאז היא מקטרת)
 

adif11

New member
בררי לפני שאת קונה אילו תכניות יש

למדיח וכמה זמן הן נמשכות. אני בד"כ שוטפת את הכלים במיים לפני העמסת המדיח, מסלקת שאריות וכו' וגם לא מכניסה סירים ומחבתות והכלים מועמסים בצורה די מרווחת, כך שמה שנדרש הוא ניקיון די בסיסי ופשוט. במדיח הקודם היתה תכנית של כ 30-40 דקות חסכונית ונוחה בה השתמשתי ביום יום . בתכניות הארוכות יותר השתמשתי רק במקרים נדירים. כשההוא שבק הביא הבעל מדיח שרק לאחר הפעלתו גילינו שהתכנית הקצרה ביותר היא בת שעתיים. ממש חבל גם על החשמל וגם על המיים.
 
למעלה