הושבה לבד בגלל בעיות התנהגות
בן 6.5, כיתה א'.
מתחילת השנה מועבר מקום בגלל שמציק לילדים, מפטפט בלי סוף ונמצא באי שקט על הכיסא בכיתה.
ההצקות הן "שקטות" כאלו שהמורה לא שומעת או רואה והילדים מתלוננים בסוף השיעור והן באות לידי ביטוי בצביטות, בעיטות מתחת לשולחן, מילים לא יפות (שהוא לא שומע בבית).
גם הפטפוט וגם ההצקות זו בעיה ידועה עוד מגן חובה (פטפוט גם בבית. זה קורה בזמן האוכל בעיקר. מדבר בלי סוף במקום לאכול וגם בביה"ס מדבר כ"כ הרבה שלא מסיים את ארוחת העשר שלו. בבית זה מגיע לעיתים למצב שאני שמה שעון ומה שסיים סיים).
בכיתה הוא גם "מוריד" ניקוד לקבוצה בה ישב (שולחנות של 6) כי לוקח לו זמ להוציא את החוברת/מחברת/קלמר לשיעור המבוקש והילדים צועקים לו שיזדקז וכועסים עליו.
אי השקט שלו על הכיסא בכיתה מפריע למחנכת ולתלמידים ומסיח את הדעת. גם בבית הוא כך. בזמן האוכל ובזמן הכנת ש"ב. בבית זה אכן מעצבן אבל אני מחליקה את זה, כי הוא אוכל/מכין את שיעוריו. אבל בכיתה אני משערת שזה בהחלט מפריע.
לפני מס' ימים גיליתי שהוא יושב לבד (זה לא מפריע לו אבל לי כן. נכמר ליבי
).
שוחחתי עם המחנכת והבעתי את דעתי שזה עונש בעיניי, בידוד, ולא ייתכן שהוא הילד היחיד שמפריע (הוא לא, יש עוד 3, אבל רק הוא יושב לבד) ואני תוהה אם זה בגלל שאני אמא שלא מתערבת יותר מדיי בנעשה, ולא עם "יד על הדופק" עם המחנכת ולכן היא בחרה לעשות כך במקום למצוא פיתרון אחר.
בשיחה איתה הוחלט שמהיום הוא יחזור לקבוצה ויאסוף "חייכנים" על התנהגות טובה. כמות של X חייכנים תביא הפתעה מאיתנו.
אנחנו מדברים איתו על לא להציק, לפנות למחנכת אם מציקים לו/מכים אותו ולא להחזיר ונראה שזה משפיע לזמן קצר בלבד.
הבאסה היא... שגם אני הייתי ככה מבחינת הצקות
. אלא שאני התחלתי מאוחר יותר. (לא שזה מנחם).
לפני חודשיים נולד אח חדש (ובאמצע יש אחות בת 4.5) אבל כפי שאמרתי, ההתנהגות הזו נגררת משנה שעברה ועם אחותו הוא ביחסים נהדרים רוב הזמן. וזה הדדי בין שניהם, כך שלא נראה לי שהתוספת גורמת להתנהגות זו.
אשמח לעצות בנושא, איך לגשת לנושא איתו ואיך לגשת למורה.
תודה
.
בן 6.5, כיתה א'.
מתחילת השנה מועבר מקום בגלל שמציק לילדים, מפטפט בלי סוף ונמצא באי שקט על הכיסא בכיתה.
ההצקות הן "שקטות" כאלו שהמורה לא שומעת או רואה והילדים מתלוננים בסוף השיעור והן באות לידי ביטוי בצביטות, בעיטות מתחת לשולחן, מילים לא יפות (שהוא לא שומע בבית).
גם הפטפוט וגם ההצקות זו בעיה ידועה עוד מגן חובה (פטפוט גם בבית. זה קורה בזמן האוכל בעיקר. מדבר בלי סוף במקום לאכול וגם בביה"ס מדבר כ"כ הרבה שלא מסיים את ארוחת העשר שלו. בבית זה מגיע לעיתים למצב שאני שמה שעון ומה שסיים סיים).
בכיתה הוא גם "מוריד" ניקוד לקבוצה בה ישב (שולחנות של 6) כי לוקח לו זמ להוציא את החוברת/מחברת/קלמר לשיעור המבוקש והילדים צועקים לו שיזדקז וכועסים עליו.
אי השקט שלו על הכיסא בכיתה מפריע למחנכת ולתלמידים ומסיח את הדעת. גם בבית הוא כך. בזמן האוכל ובזמן הכנת ש"ב. בבית זה אכן מעצבן אבל אני מחליקה את זה, כי הוא אוכל/מכין את שיעוריו. אבל בכיתה אני משערת שזה בהחלט מפריע.
לפני מס' ימים גיליתי שהוא יושב לבד (זה לא מפריע לו אבל לי כן. נכמר ליבי
שוחחתי עם המחנכת והבעתי את דעתי שזה עונש בעיניי, בידוד, ולא ייתכן שהוא הילד היחיד שמפריע (הוא לא, יש עוד 3, אבל רק הוא יושב לבד) ואני תוהה אם זה בגלל שאני אמא שלא מתערבת יותר מדיי בנעשה, ולא עם "יד על הדופק" עם המחנכת ולכן היא בחרה לעשות כך במקום למצוא פיתרון אחר.
בשיחה איתה הוחלט שמהיום הוא יחזור לקבוצה ויאסוף "חייכנים" על התנהגות טובה. כמות של X חייכנים תביא הפתעה מאיתנו.
אנחנו מדברים איתו על לא להציק, לפנות למחנכת אם מציקים לו/מכים אותו ולא להחזיר ונראה שזה משפיע לזמן קצר בלבד.
הבאסה היא... שגם אני הייתי ככה מבחינת הצקות
לפני חודשיים נולד אח חדש (ובאמצע יש אחות בת 4.5) אבל כפי שאמרתי, ההתנהגות הזו נגררת משנה שעברה ועם אחותו הוא ביחסים נהדרים רוב הזמן. וזה הדדי בין שניהם, כך שלא נראה לי שהתוספת גורמת להתנהגות זו.
אשמח לעצות בנושא, איך לגשת לנושא איתו ואיך לגשת למורה.
תודה