וגם שאלה- אסקייפ רום בבית, הכיצד?

וגם שאלה- אסקייפ רום בבית, הכיצד?

יש לנו בית מארח בעוד שבועיים וחצי, 6 ילדי כיתה ד'.
חשבנו לעשות פעילות דמויית אסקייפ רום. רעיונות יתקבלו בברכה.
תודה!
 
אין לי שמץ. תנחומיי
חזרי לספר איך שרדת

תודה לאל אצל הצעיר הפסיקו עם המנהג הזה כבר השנה, כיתה ב'. אמנם הוועד ניסה (בעידוד המחנכת) להתחיל עם המנהג שוב, אבל לא היו מספיק מתנדבים. כמובן שברברת אינסופית בקבוצת הוואטסאפ הכיתתית הייתה גם הייתה, אבל בסופה לא התנדבה אף אחד מהברברניות לארח, ובקול אנחת רווחה עצומה קבלתי את הבשורה שזה ירד מהפרק. האח הידד. שבעתי מבתים מארחים של הבכור, שהיו כמעט כולם סבל אינסופי במשך שעתיים וחצי... אף פעם לא התרשמתי שזה תורם במשהו ל"גיבוש הכיתתי" ואני מאוד שמחה שנחסך ממני הסבל הזה עם הצעיר.
 
דווקא בכיף

אף פעם לא היה לנו, בי"ס קיבוצי קטן.
המחנכת הציעה, והיו מספיק הורים שהתלהבו.
 
אוקיי, זה משהו אחר. בפעם הראשונה זה עוד יכול להיות
מלהיב עבור הילדים ונסבל עבור ההורים. אצלנו המכה הזו נוחתת בד"כ כבר בכיתה א'...
 
מגניב! (אני החנונית בחבורה?
מתה על אסקייפ רום)

אתם והילד עשיתם אסקייפ רום?

בעצם, זה אוסף חידות. בחידה האחרונה, את מוצאת מפתח או צופן איך לפתוח את הדלת.

צריך לתפור סיפור מסגרת. דברי עם הילד, שהוא יציע מעולם התוכן שלו. ״אתם בחללית והיא עוד שעה תתפוצץ״ ״הפושע כלא אתכם ועוד שעה הוא יחזור כדי להרוג אתכם״ ״קיבלתם רעל ואתם חייבים למצוא את הנסיוב שינטרל אותו״ ... מה שמדבר אל הילד.
ואז נותנים חידות.
נניח ״האסטרונאוט שהיה אתכם השאיר הוראות איך להנחית את החללית, אבל הוא עף ונעלם בחלל. המשימה הראשונה שלכם - למצוא את ההוראות שהוא השאיר״. ואז, כמובן, ההוראות יהיו כתב חידה נוסף. כשכל חידה מובילה לרמז הבא.

אפשר לעוף עם הדמיון. נניח שבמקום רמז כתוב להקרין סרטון שצלמתם מראש ומישהו (האח הגדול? בן דוד?) נותן את הרמז. ״אחי הקטן והאהוב, אני יודע שאתה תיכנס לצרה צרורה ביום ההולדת שלך, אבל יש לי עצה עבורך. אגיד אותה מהר כי נשארה לי רק דקה לחיות.״ (והסרטון מסתיים באופן דרמטי, כמובן
)
 
יש לך מספיק דלתות בבית?


אני הייתי משייכת את זה לכל מיני נושאים שמעניינים את הילד/ה הפרטיים שלך ורוב הסיכויים יעניינו גם את כל החבר'ה. כל חדר יהווה נושא והחידות יהיו קשורות לנושא.
&nbsp
&nbsp
 

escaperoom

New member
לא חבל על הבלאגן?

אם כבר חדר בריחה לכו לחדר בריחה אמיתי, יכול להמליץ לכם על אסקייפאיט שיש להם 2 חדרים אותו דבר אז הקיבולת גבוהה ואפשר לעשות תחרות בין קבוצות, ובינתיים אפשר להקרין סרטים בחדר המתנה ויש גם כיבוד..
 
למעלה