חוזרת לעדכן.
בזמן שאני מחכה שהמחנכת "הנהדרת" תתאם פגישה. הבת חזרה הביתה מספרת שחילקו את הכיתה לשלוש קבוצות: חכמים, טיפשים ומעורבים (דברי הילדה). כשהילדה (מהארבע המובילות בכיתה עד השנה) בקבוצה הבינונית בלי אף חבר לא חברתית ולא ברמה הלימודית. נתנו לה עם הקבוצה משימות שמזלזלות ביכולתה.
למחרת בבוקר נשלחה הודעה למנהל ולמחנכת שהילדה נשארת בבית כרגע לאור המצב, תוך שעה המנהל חזר אלי טלפונית הצגתי בפניו את הקבוצות והבהרתי שבניגוד לחוזרי מנכ"ל.
היום התקיימה הפגישה והוא היה די מזועזע אבל הודה שתיאורי נכונים.
למחנכת אמרתי שאינה משמעותית לילדה, והתלמידות מבקשות לא לדווח לה כי אינה מטפלת כנדרש... תגובתה לא הרגיעה אותה.
אבל נראה לי שמנהל יהיה מעורב יותר ולו רק בגלל החשש מתגובתי.
בזמן שאני מחכה שהמחנכת "הנהדרת" תתאם פגישה. הבת חזרה הביתה מספרת שחילקו את הכיתה לשלוש קבוצות: חכמים, טיפשים ומעורבים (דברי הילדה). כשהילדה (מהארבע המובילות בכיתה עד השנה) בקבוצה הבינונית בלי אף חבר לא חברתית ולא ברמה הלימודית. נתנו לה עם הקבוצה משימות שמזלזלות ביכולתה.
למחרת בבוקר נשלחה הודעה למנהל ולמחנכת שהילדה נשארת בבית כרגע לאור המצב, תוך שעה המנהל חזר אלי טלפונית הצגתי בפניו את הקבוצות והבהרתי שבניגוד לחוזרי מנכ"ל.
היום התקיימה הפגישה והוא היה די מזועזע אבל הודה שתיאורי נכונים.
למחנכת אמרתי שאינה משמעותית לילדה, והתלמידות מבקשות לא לדווח לה כי אינה מטפלת כנדרש... תגובתה לא הרגיעה אותה.
אבל נראה לי שמנהל יהיה מעורב יותר ולו רק בגלל החשש מתגובתי.