חוזרת לעדכן.

דנהZ

New member
חוזרת לעדכן.

בזמן שאני מחכה שהמחנכת "הנהדרת" תתאם פגישה. הבת חזרה הביתה מספרת שחילקו את הכיתה לשלוש קבוצות: חכמים, טיפשים ומעורבים (דברי הילדה). כשהילדה (מהארבע המובילות בכיתה עד השנה) בקבוצה הבינונית בלי אף חבר לא חברתית ולא ברמה הלימודית. נתנו לה עם הקבוצה משימות שמזלזלות ביכולתה.
למחרת בבוקר נשלחה הודעה למנהל ולמחנכת שהילדה נשארת בבית כרגע לאור המצב, תוך שעה המנהל חזר אלי טלפונית הצגתי בפניו את הקבוצות והבהרתי שבניגוד לחוזרי מנכ"ל.
היום התקיימה הפגישה והוא היה די מזועזע אבל הודה שתיאורי נכונים.
למחנכת אמרתי שאינה משמעותית לילדה, והתלמידות מבקשות לא לדווח לה כי אינה מטפלת כנדרש... תגובתה לא הרגיעה אותה.
אבל נראה לי שמנהל יהיה מעורב יותר ולו רק בגלל החשש מתגובתי.
 
לא זוכרת את הסיפור המקורי... למה חילקו את הכיתה?

המשימות האלה, איזה חילק מהלימוד הן מהוות? זה כל מה שהם עושים?
 

דנהZ

New member
הטענה שחילקו לטובת למידה בקבוצות

דבר טוב לכאורה, אבל כשהקבוצות מאפשרות לתלמיד לעבוד ברמתו, ולא ברמה נמוכה יותר, ובלי שותפים ללמידה.
חלקן של המשימות משתנות משיעור לשיעור. אבל הקבוצות הן לאורך כל יום הלימודים.
הבעיה היא שהמחנכת מכה בכל היבט גם משמעת, גם למידה וגם הקשר עם התלמידים (לפחות הילדה שלי).
 
למעלה