חו"ל- עזרה בבקשה

חו"ל- עזרה בבקשה

כפי שכבר כתבתי, השנה בנזוגי ואני חוגגים 20 שנה ביחד, לכבוד המאורע החגיגי, החלטנו להשאיר את הילדים עם הסבים ולטוס לחופשה קצרה בחו"ל. ממגוון סיבות, תירוצים ומגבלות, התאריכים הנבחרים הם 27.10 (יום ה') עד ה-31.10 (יום ב'). עכשיו רק נשאר להחליט לאן, וכאן אתן נכנסות לתמונה.
בגדול, חשבנו על איטליה, אבל מביני דבר המליצו לי על קרואטיה...
אוהבים- טבע, טיולים (לא טרקים, טיולים בסבבה), אוכל טוב, נסיעה ברכב.
לא אוהבים- ערים גדולות, קניות, תחבורה ציבורית, צרפתים.

נא המליצו לאן לנסוע ומה לעשות.
תודה מראש!
 

3תיתי

New member
אנחנו נסענו לסלובניה וקרואטיה. היה מעולה!

יש ספר עם המלצות לטיולים.
 
הייתי מחפשת מדינות "חמות" יחסית

כמו ספרד,איטליה, פורטוגל
בטוחה שבכולן ניתן להרכיב תוכנית טיול כפי שאתם מבקשים
&nbsp
 
אירלנד


 
מאחר והחופשה שלכם כל כך קצרה, הייתי בוחרת יעד שבו
לא מבזבזים זמן על טיסות - כלומר, שניתן להגיע אליו כמה שיותר מהר, בטיסה אחת ישירה. לא הייתי מתחילה להתפזר ולנסוע מרחקים כל יום, אלא מחפשת להתמקם במקום אחד ומקסימום עושה גיחות כוכב קצרות. מהבחינה הזו אני לא בטוחה שסלובניה וקרואטיה יתאימו כי החופשה שלכם באמת קצרה (3-4 ימים עד כמה שאני מבינה).
מה לגבי אמסטרדם?
 

gpa3

New member
מסכימה עם הפוך, כשמדובר במעט ימים

אולי קצת בעייתי טיול עם הרבה נסיעות. הבעיה שפסלתם עיר, כי בערים גדולות באמת יש פחות את עניין ההתניידות ממקום למקום, אם כי לא כל עיר גדולה תתאים. בשלשה ימים אפשר לחרוש את פראג (הליכות רגליות, רק שאתם רוצים נסיעה).
איטליה, בעיני הלא מקצועיות, תמיד טובה. אז לא יודעת לגבי מזג האוויר בתקופה הזאת, כמו שציינו גם לזה יכול להיות משמעות, אבל מה עם הרביירה האיטלקית - צ'יקווטה טרה? בפעם האחרונה שהיינו קפצנו לגיחה של כמה שעות וגם הילדים הסכימו שצריך שוב, ליותר זמן. נראה לי שבעיני רבים אוכל טוב ואיטליה מתקשרים. לא יודעת כמה זמן צריך, אבל הנה קישור http://www.lametayel.co.il/צינקווה+טרה+1

ואין לי יותר מידי תמונות, אז רק קצת......





 
למעלה