מתנה למורה בסוף השנה

meandthecat

New member
מתנה למורה בסוף השנה

לילד יש מורה מחנכת שלא מקובלת עלי (בלשון המעטה), לא מכבדת את הערכים של המשפחה שלנו וחושבת שהכל צריך להתבצע בדרך שלה, בכיתה ומחוצה לה. נמנעתי במהלך השנה מחיכוכים איתה עד כמה שניתן כי אני לא רוצה שהיא תוציא את זה על הילד (והיו דברים מעולם). סוף השנה קרב ובא (אנחנו בחו״ל והלו״ז של שנת הלימודים שונה פה. יש לי תחושה שיש אמהות שיתחילו לאסוף כסף בשביל מתנה בשבילה וממש לא מתאים לי להשתתף. מה הייתן עושות? בסך הכל, הילד כן למד משהו במהלך השנה ויש לו עוד שש שנים בבית הספר הזה (אם כי לא סביר שהיא תלמד אותו שנה נוספת).
 
לדעתי תלוי מה נהוג שם, ומה בדיוק היה עם המורה והילד

קודם כל - שאלה גדולה מה נהוג שם. יש מקומות שבהם נותנים מתנה באופן אוטומטי. זה לא מראה על כלום, בערך כמו כשמשלמים במסעדה טיפ באופן אוטומטי.

דבר שני - מדברייך לא היה לי ברור מה היה עם המורה והילד. מה המשמעות שהיא לא מכבדת את הערכים שלכם? אם למורה יש ערכים שונים משלכם, זה לגיטימי. אם היא עשתה או אמרה דברים שפגעו בילד - זה דבר אחר לגמרי.

גם לא ברור מה זה אומר ״שהכל יהיה בדרך שלה״. היא המורה, מנהלת הכיתה, ולכן הדברים מתנהלים בדרך שלה. היא פגעה בילד? לא התחשבה בצרכים מיוחדים?
 

Ani15

New member
אני ממליצה להשתתף במתנה

זה מעט מאוד טרחה מצדך והרבה מאוד רווח במניעת שמועות עליך ועל הילד בחדר המורים.
לא הייתי קונה במיוחד מתנה אישית או מכינה כרטיס ברכה, אבל להשתתף במתנה קבוצתית זה מינימום שבמינימום וחבל על הרינונים מאחורי גבך אם תימנעי מזה.
 
 

kmiki

New member
את באמת חושבת שהמורה יודעת?

היא אשכרה עוברת ברשימה לבדוק מי השתתף ומי לא?
בדרך כלל אם רוב הכיתה תשתתף בכלל אל רושמים את השמות,
אבל גם אם כן, אני בספק אם המורה תשים לב.
אם היא תשים לב, סימן שהיא אשה קטנה מאד, ואז בכלל אל מגיע לה.
 

jessie7

New member
תמיד

יהיו נשמות טובות שיתנדבו להגיד לה, אני הייתי עדה למקרה שאחת האמהות בועד פתה למורה וציינה בנוכחות של הורים אחרים מי ההורים שלא שילמו.
 

kmiki

New member
המורה לא ממשיכה איתם

הגזמנו, עכשיו אנחנו חיים בצל הטרור של מורים לא נחמדים?
 

Ani15

New member
אני לא חושבת ששווה להסתכן

וגם אם היא לא, הרינונים של חברות הוועד הן לא שמחה גדולה יותר.
 
למעלה