שלום, יש פה מישהו/י מתל אביב?

I Gabe

New member
שלום, יש פה מישהו/י מתל אביב?

שלום רב,

רכשנו דירה בתל אביב שנעבור אליה רק בקיץ הבא. הילדים יתחילו ללמוד בסתיו 2017 בביה"ס "היובל" הסמוך (רחוב מודיליאני). כתות נמוכות. האם בבתי הספר היסודיים בתל אביב יש מסגרת לשעות אחרי הלימודים? אני שואל כי בישוב שאנחנו עוברים ממנו, אוספים בצהריים את הילדים מהבי"ס היסודי באוטובוס ל"צהרון" במתנ"ס עד 16:30. תוהה אם גם בתל אביב יש משהו כזה.

תודה
 

adif11

New member
גם אני לא מת"א

אלא מר"ג אבל סביר מאוד להניח שיש. למיטב ידיעתי ברוב בתי הספר במרכז יש מועדוניות לשעות שאחרי הלימודים.
מדוע לא להתקשר לבית הספר למזכירות ולברר ?(נדמה לי שעד סוף יולי יש עם מי לדבר בבתי הספר ) אפשר גם להתקשר למחלקת החינוך של עירית ת"א בוודאי ידעו לענות לך.
בהצלחה.
 

I Gabe

New member
תודה, זה הדבר הבא שהתגוונתי לעשות

מפתיע שבגוגל לא עולה מידע על זה.
 

I Gabe

New member
ביקרתי היום בבי"ס, הפתעתי את המזכירות

התבשרתי שיש צהרון בתוך ביה"ס, עד 16:30. כולל חוגים נחמדים, הכל במקום.
 

adif11

New member
יופי מעולה


שיהיה בהצלחה
 
אני כן מתל אביב


ברוכים הבאים, עיר פגזית! החינוך היסודי פה מעולה לדעתי.
כן בטח שיש צהרונים/מועדונית לכיתות הנמוכות. לא צריך הסעות, הצהרון (המדריכים) מגיע לבית הספר. כולל קייטנות בחגים, בקיץ וכו'. אגב העיריה בונה עכשיו מתנ"ס עם בריכה בארלוזורוב/רמז, אם הבנתי נכון אתם תהיו פחות או יותר באזור, זה ייפתח שנה שנתיים אחרי שתגיעו
 

I Gabe

New member
מעולה לשמוע, תודה


נחזור לת"א בדיוק 10 שנים אחרי שעזבנו לפרברים. כמה שחיכיתי לזה....
המתנ"ס הזה תוספת נחמדה. אנחנו קרובים גם לבית אריאלה ולמוזיאון, גם שם יש חוגים. בקיץ הקטנים כנראה יילכו לקייטנה של האוניברסיטה. כמה שנים הסענו אחד מהם (קודם את הגדול ואז את הבינונית). היו מאד מרוצים אבל לנו היה מאד קשה.
 
בית אריאלה והמוזיאון זה שניים מהמקומות האהובים עלינו


למוזיאון אנחנו לא מגיעים המון, אולי 2-3 פעמים בשנה אבל אז אנחנו שם מהפתיחה ועד סגירה וזה תמיד כיף אדיר. שומרים אותו לימים של מזג אוויר לוהט או גשום...
בית אריאלה, הידעתם שביום שלישי הראשון של כל חודש שלישי (כלומר הבא הוא בשלישי הראשון של חודש ספטמבר), יש מכירה שווה לאללה של עודפי ספרים מכל הספריות בעיר ויש ערימות עצומות של ספרים לילדים ומבוגרים שכל ספר עולה שלושה שקלים! שווה ביותר.
אני פשוט גיליתי את זה בטעות (במקרה הגעתי לעבוד בספרייה ביום של המכירה הזו) ומאז אני חשה חובה מוסרית להפיץ את העניין... אשכרה ספר במחיר של (אפילו לא) כוס קפה.
אצלי כולם בקייטנות של הצהרונים/בית הספר וגם קטנים עדיין יחסית (הגדול סיים כיתה ב'), אבל ראיתי מחברים שנרשמו לאוניברסיטה שזה יקר לאללה וחלק גם אמרו שמבלים המון זמן במעבר בין המבנים. זה כנראה כדאי לסגל אקדמי, מבחינת מחיר, אבל נדמה לי שאחרת זה ממש יקר בהשוואה לקייטנות בעיר... חוץ מהסינמטק שם לוקחים השנה 3000 (שלושת אלפים!!!) ש"ח לאיזה שבועיים של קייטנת קולנוע... הזוי.
יפה לכם לחזור אחרי עשר שנים בפרברייה, אנחנו החזקנו שנה אחת מחוץ לעיר וברחנו מהר בחזרה
 

I Gabe

New member
במוזיאון יש חוגי אומנות לילדים

הבת מאד מתעניינת באומנות (וגם די מוכשרת).

לגבי הקייטנה של האוניברסיטה, יש שני סוגים. יש כללית ויש קייטנות עם התמחות לילדים יותר גדולים (ספורטים, מדעים, מחול, בישול ועוד כמה דברים ששכחתי). הסוג הראשון לא מאד יקר, הסוג השני אינני יודע. היו לי ילדים רק בקייטנה הכללית במחזורים שונים בגלל פער הגילים בינהם ושניהם היו מאד מרוצים, להבדיל מהקייטנות במתנ"ס שכבר בכתה ב' הגדול החרים כי זה משעם וחלטורה. מה שמייקר מאד את הקייטנה של האוניברסיטה זה ההסעות שלהם שיקרות.
 
הקייטנות בביה"ס/צהרונים תמיד יוצאות הכי זולות

ואנחנו גם נפלנו על צהרון מעולה אז בכלל מצוין לנו
 
עדיין כאן? שאלתי בשבילכם על היובל

חברה שיש לה שלושה ילדים שם. הבנות עולות לכיתה ד' (תאומות) והבן עולה לכיתה ב'. הם מאוד מאוד מרוצים בבית הספר וגם מהצהרון, מסתבר שזה צהרון קשת שזה גם הצהרון בביה"ס שלנו וגם אצלנו הוא באמת מעולה. שיהיה בהצלחה
 
למעלה