המורה המיועדת לכיתה א
אתמול היה מפגש ראשון עם המורה המיועדת לכיתה א לבת שלי. במפגש התרשמתי שהמורה די מתקשה לבטא עצמה, טעתה בניסוחים במושוגים פשוטים ודי לא "הובילה" את הכיתה. היתה כבדות ואדישות גדולה באויר. בקיצור ממש לא הרשימה כמורה טובה לבתי.
בהכנות הקודמות נפגשנו עם כל הצוות של הכיתות הנמוכות, כולן מורות טובות ומקצועיות, מה שהגביר את הפערים.
המורה הזו תלמד בבית ספר שנחשב בישוב לטוב יחסית, וישנו בית ספר נוסף, ששמו "לא הולך לפניו" אבל המורה המיועדת לכיתה א היא מורה די מקצוענית וטובה.
בכיתות א-ב מה שחשוב זו המחנכת שנמצאת איתם כמעט כל הזמן, מובילה משגיחה ומלמדת.
ועכשיו הדילמות, האם לרשום את בתי אצצל המורה המקצוענית
ולאחר שנתיים אעביר לבית הספר השני, או לרשום למורה הפחות טובה, בתקווה שאולי היא תשתפשף עלינו ותשתפר. כי כרגע זה נראה לא טוב.
יש לציין שגם הילדה מאו השתעממה והתאסה מהמורה החדשה, וזה אחרי שהכירה את האחרות ומאוד אהבה אותן. הילדה שלי עם יכולות גבוהות ומהירה במחשבות ומעשים, ואני מפחדת שמורה איטית "תשבור את רוחה" - שזה מה שהיה אתמול.
אני מאוד מתלבטת לאן לרשום את הילדה . מה דעתכם?
אתמול היה מפגש ראשון עם המורה המיועדת לכיתה א לבת שלי. במפגש התרשמתי שהמורה די מתקשה לבטא עצמה, טעתה בניסוחים במושוגים פשוטים ודי לא "הובילה" את הכיתה. היתה כבדות ואדישות גדולה באויר. בקיצור ממש לא הרשימה כמורה טובה לבתי.
בהכנות הקודמות נפגשנו עם כל הצוות של הכיתות הנמוכות, כולן מורות טובות ומקצועיות, מה שהגביר את הפערים.
המורה הזו תלמד בבית ספר שנחשב בישוב לטוב יחסית, וישנו בית ספר נוסף, ששמו "לא הולך לפניו" אבל המורה המיועדת לכיתה א היא מורה די מקצוענית וטובה.
בכיתות א-ב מה שחשוב זו המחנכת שנמצאת איתם כמעט כל הזמן, מובילה משגיחה ומלמדת.
ועכשיו הדילמות, האם לרשום את בתי אצצל המורה המקצוענית
ולאחר שנתיים אעביר לבית הספר השני, או לרשום למורה הפחות טובה, בתקווה שאולי היא תשתפשף עלינו ותשתפר. כי כרגע זה נראה לא טוב.
יש לציין שגם הילדה מאו השתעממה והתאסה מהמורה החדשה, וזה אחרי שהכירה את האחרות ומאוד אהבה אותן. הילדה שלי עם יכולות גבוהות ומהירה במחשבות ומעשים, ואני מפחדת שמורה איטית "תשבור את רוחה" - שזה מה שהיה אתמול.
אני מאוד מתלבטת לאן לרשום את הילדה . מה דעתכם?