מקרר לכם את הקיץ

HLAddict

New member
אורגזמטרון הקרח

אנחנו בתהליכי התייעלות כלכלית, ולכן משתדלים להפעיל את המזגנים כמה שפחות. כתוצאה מכך אנחנו מבלים יותר במקומות ממוזגים שלא על חשבוננו (קניון, ג'ימבורי), נמצאים הרבה בים ובבריכה ומבקרים בגני שעשועים קרירים (אחד עם מזרקות, אחר נמצא בפינה הכי קפואה בחיפה ולא ברור איך, אבל תמיד קריר ונעים בו).
&nbsp
יחד עם זאת, מה לעשות, לפעמים צריך להימצא בבית, ולשם כך פיתחנו את המצאת המאה מבחינתנו: אורגזמטרון הקרח. זוכרים את המכשיר שנראה קצת כמו תמנון ממתכת והיה פופולרי לפני כמה שנים לעשיית "נעים" (מה קוראים אותו קיצי-קיצי)? לקחנו אחד כזה, פירקנו את הקצוות המעוגלים שלו, וכשחייבים להתקרר אנחנו מסירים חולצה ומכנסיים, תוקעים על כל מוט חשוף קוביית קרח (תמיד יש מלאי אדיר של קוביות קרח מתוצרת עצמית במקפיא), ומתחילים להעביר את האורגזמטרון על כל נקודה אפשרית בגוף ולעשות לעצמנו "נעים-קפוא". אין על זה בעולם! בסופו של דבר, הקרח נמס למים קפואים שנשארים על הגוף ועוזרים בצינון לטווח ארוך יותר.
&nbsp
הבעיה היחידה: אנחנו ארבעה ויש לנו רק אורגזמטרון אחד... אולי במקרה מישהו יודע איפה אפשר לקנות כזה בימינו?
&nbsp
נ.ב. לא הייתי חולקת קבל עם ופורום את השיטה המביכה הזו לולא היה בני בן השלוש וקצת מכור ל"פינוזאורים". עמכם הסליחה על הביזאריות המופרזת.
 

אמיר6969

New member
מיני אמבטיות קצף ובועות

בניית תחנות של מיני אמבטיות קצף ובועות בכל חדרי הבית וזאת בשילוב כל המשפחה המפונקת שלי...וזאת בשלל תחרויות רטובות , מגניבות ומלהיבות : לדוגמא >הפרחת בועות ענק , מרק בועות קסום, זקני קצף, בועה בתוך בועה ואקדחי מים נטעני קצף ...
 
אני גננת ובימים חמים בגן אני משתדלת לעשות פעילויות מים


למשל: קניתי מזרקים בבית מרקחת ונותנת לילדים למלא ולשפריץ עם המזרקים-ככה הם נרטבים אבל לא יותר מידי וזה עובד בצורה נהדרת על המוטוריקה העדינה.
&nbsp
עוד משהו שאוהבת לעשות זה פעילויות של בועות סבון- מכינה להם קערה גדולה או גיגית עם החומר של הבועות סבון ולוקחים כל מיני דברים עם חורים כמו מסננת וכו' ואז מנסים להפריח ככה בועות סבון.
 

אנה1235

New member
השיטה היעילה והזולה -

אנחנו מגדלים בבית תוכים וכידוע ציפורים טרופיות מעדיפות אקלים חמים ולא קריר.
אנו גרים בקומה שלישית עם שלושה כיווני אוויר ופשוט מאד, בכל בוקר פותחים את כל החלונות בבית לרווחה (למרבה המזל אין לנו שכנים קרובים מדי מהבנינים ממול) ותאמינו או לא, הבית מקבל זרימת אוויר מדהימה מכל כיוון , יש אור שמש נעים , התוכים נהנים ומצייצים , חשבון החשמל נותר שפוי ולא קטלני... ובכלל, תענוג גדול לחיות בזרימה וחלל פתוח ואוורירי מאשר בתחושה של סגירות כלשהי...
 

דנדנה18

New member
הולכת לים 3 פעמים בשבוע כדי לעריך את הטבע >>

ולהצטנן כשבחוץ כה חם ולח! ועושים לילדים בריכה בחצר כמובן, כמה אושר מדבר כה פשוט!
 
איך המשפחה שלי מבלה את הקיץ?

פארק מים זה יקר ומשעמם..
המשפחה שלנו אוהבת אקסטרים ביתי..
למשל - אנחנו מצמידים שתי מכוניות של המשפחה (גב מכונית לגב מכונית), מורחים עליהם סינטבון על הגג, ומצמידים זרנוק מים מהגינה לגג של אחת המכוניות, כך אנחנו יוצרים לעצמנו מגלשת מים איכותית!
תחרות זרירת שקיות מים למרחק, בריכת מים מאולתרת שבנינו בחצר, ואיך אפשר לוותר על מפוח האוויר שמגיע בהפתעה מדי פעם דווקא לאלה שמנסים להתייבש..
את הבילוי שלנו אנחנו מגדירים, משלמים פחות ודואגים לשמור את הסביבה נקייה.
 

quaker1

New member
זכרונות מן העבר

זו היתה דרכה של אימי לצנן את הבית ואותנו כשהיינו ילדים, ומזגנים לא היו בהישג יד.
היא היתה מרטיבה חיתולי טטרה (טבולים במים קרים) ותולה ליד חלון פתוח.....ונותנת לרוח לעשות את שלה.
וגם שטפה את הבית במים קרים כמה פעמים ביום.
טוב אלו היו ימים אחרים.
ימי געגועים
 
והזוכים הם


תודה לכל הגולשים שהשתתפו בתחרות! קיבלנו ללא ספק המון טיפים מגניבים שהולכים לצנן לנו את הקיץ.
ההודעות שכתבתם היו מעולות, אך נאלצנו לבחור בשמונה זוכים בלבד.

והזוכים הם:

חובטת שטיחים
babikern
haimavivi
HLAddict
quick155
davidking22
ד ר ל י
omadawn

מסרים אישיים נשלחו לזוכים

שיהיה לכולנו קיץ קריר ומגניב!
המשך גלישה נעימה
 
למעלה