שושן בשם אחר
New member
מי יכולה להסביר לי איך מלמדים אנגלית היום?
שיעורי אנגלית התחילו בכיתה ב'. לכאורה למדו שירים, אותיות ואוצר מילים בסיסי. בתעודה נרשם לילד שהוא מכיר את כל האותיות ועמד בהצלחה בדרישות השיעור. בפועל - לא מכיר את כל האותיות, למד אולי 5 מילים ושר את השירים בג'יבריש כי... לא למד את המילים.
עכשיו כיתה ג' - לומדים שוב את האותיות מהתחלה, עדיין לא הגיעו לחצי. לומדים איזשהו אוצר מילים לא ברור, לא מסודר ומאוד מאוד מועט. לא למדו שום דקדוק, אפילו לא איך עובד פועל to be. הילד צריך לקרוא בבית קטעי קריאה שהוא לא מבין. מין קריאת נונסנס כזאת. ובדקתי, זה לא הילד שלי שלא בסדר, זה מה שלומדים בכיתה.
זה נורמלי? מה הקטע? נשמע כמו סתם בזבוז של שעות מערכת בעיני.
שיעורי אנגלית התחילו בכיתה ב'. לכאורה למדו שירים, אותיות ואוצר מילים בסיסי. בתעודה נרשם לילד שהוא מכיר את כל האותיות ועמד בהצלחה בדרישות השיעור. בפועל - לא מכיר את כל האותיות, למד אולי 5 מילים ושר את השירים בג'יבריש כי... לא למד את המילים.
עכשיו כיתה ג' - לומדים שוב את האותיות מהתחלה, עדיין לא הגיעו לחצי. לומדים איזשהו אוצר מילים לא ברור, לא מסודר ומאוד מאוד מועט. לא למדו שום דקדוק, אפילו לא איך עובד פועל to be. הילד צריך לקרוא בבית קטעי קריאה שהוא לא מבין. מין קריאת נונסנס כזאת. ובדקתי, זה לא הילד שלי שלא בסדר, זה מה שלומדים בכיתה.
זה נורמלי? מה הקטע? נשמע כמו סתם בזבוז של שעות מערכת בעיני.