לחובבות הלנז'רי של מרקס אנד ספנסר - משלוח חינם

דורית1901

New member
לחובבות הלנז'רי של מרקס אנד ספנסר - משלוח חינם

לידיעתכן, הזמנה של מעל 30 פאונד באתר האינטרנט של M&S מזכה במשלוח חינם. אז אם בא לכן להפסיק לשלם את המחירים השערוריתיים שדורשות חנויות בארץ עבור חזיות או מחטבים - זה המקום.

חזיות איכותיות במחיר של 16 עד 19 פאונד, במקום 350 ש"ח בחנויות בישראל. למה השוד הזה בארץ? לי ממש נמאס מזה.

חוץ מזה, נערי הבית אצלי מוסרים לי שגם התחתונים לגברים שקניתי להם מוצלחים. כנ"ל גם סריגים. אני לא מתלהבת מהביגוד שלהם באופן כללי, אבל פה ושם יש פריטים נחשקים, כמו סריגים עם קשמיר (במחיר תואם, לצערי).

רק תקפידו שהחבילה לא תעבור את ה-$75, כדי שלא תחוייבו במס.
 
תודה על המידע. השאלה מה קורה עם החבילות

בדואר ישראל. בתי הזמינה ספר מאתר בחו״ל וכנראה שהדואר בארץ איבד אותו.
האתר בחו״ל שלח לה חדש. מקווה שיגיע הפעם.
 

דורית1901

New member
חבילות - ככה ככה

אנחנו מזמינים המון באינטרנט מחו"ל, ועד היום אבדה רק חבילה אחת מבין עשרות רבות. מזמינים נעליים, בגדים (כולל בגדי ים שמאד הצליח), ציוד מוסיקה, אלקטרוניקה, ומה שלא תרצו.
 
אנחנו בשנה האחרונה מקבלים את כל החבילות שאנחנו מזמינים
מחו"ל (ואנחנו מזמינים לא מעט), אבל באיחור מסיבי. כל החבילות מגיעות בסוף אבל זה לוקח המון זמן. היו חבילות שהגיעו גם אחרי חודשיים

&nbsp
 

אגוזים1

New member
לנו אבדו לאחרונה שתי חבילות!

משני מקורות שונים לגמרי וחבילה אחרת הגיעה באיחור נוראי שכבר חשבנו שגם היא אבדה. עד עכשיו זה לא קרה ולא הבנתי למה יורדים על דואר ישראל. עכשיו גם אנחנו נכנסנו לסטטיסטיקה המאוד לא מחמיאה של הדואר שלנו

&nbsp
 
יש מוכרים באיביי ובעלי אקספרס שלאחרונה מסרבים לשלוח חבילות
לישראל בגלל אחוז תלונות גבוה על אובדן חבילות. המוכרים נושאים בעלות של זה כדי שלא לפגוע בשמם הטוב באותם אתרים וככל הנראה לאור הצטברות הבעיות, יש מוכרים שהחליטו שלא שווה להם הענין והם הפסיקו לשלוח לישראל.
 
למעלה