מה קונים לילדה שקיבלה מחזור?

trilliane

Well-known member
מנהל
למה אתה? לא ברור מהשרשור שאני אישה?


לא אתווכח אם מה שראית, אולי הסובבים אותך אוכלים באופן נקי יותר.

כאמור, ממחטת בד היא בעלת גודל סופי. זה לא הגייני כי זה מגעיל לקנח בממחטה שכבר השתמשת בה והיא מלאה בנזלת הקודמת שלך. אותך לא? אז שיהיה לבריאות; אותי כן, ואין לי כוונה להתנצל או להצטדק על כך. בכל מקרה, מי שסובל מנזלת כרונית ומאף דולף תמידית (כמוני) לא יכול להסתפק בממחטת בד כי, כאמור, יש לה גודל סופי (והוא לא של מפת שולחן
).

למה לרוב האנשים אין גישה? זו שאלה שצריך להפנות לעיריות. אני למשל נתקלתי במכל כזה בחיפה רק בטכניון. מן הסתם אנשים לא יסעו במיוחד לטכניון כדי להיפטר מקרטונים גליים (ואני מדברת על אלה שממחזרים, שגם זה לא כולם, ובהנחה שהיו מאפשרים להם להיכנס חופשי ברכב, כי לא).
 

kagome10

New member
בגלל החתימה

רשום בה "אם אני דפוק ומיילל", לא "אם אני דפוקה ומייללת".

אני לא מקנחת אף בממחטה מלאה נזלת. אני מחליפה לעוד ממחטה, ואת המלוכלכת זורקת לכביסה.

מוזר מה שאתה מספר. כי אני הייתי הכל מיני מקומות, וגם אם הייתי שם פחות משעה, ופשוט נסעתי באוטובוס, יתא לי לראות מיכלי מיחזור בקבוקים, ונייר, ואיסוף סוללות, ומכלי קרטונים. בכ המקומות שהייתי בהם! כולל סוף העולם שמאלה, כמו שאמרתי.

ואני בטוחה שבחיפה יש יותר מכלים כאלו. אני גרה בחור הרבה יותר נידח מחיפה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ולא ברור מהחתימה שהיא ציטוט?


ומתחת, באותה חתימה ממש, כתוב "מנהלת". ובכרטיס שלי כתוב שאני אישה... ועדיין לכתוב לי "אתה מספר" אחרי שתיקנתי, זה כבר מתחיל להיות לא נעים. מה הקטע לעשות דווקא?

שוב, אני לא מתכוונת להחזיק מאגר ממחטות בד נקיות ומטונפות בתיק ורוב היום אני לא ליד סל הכביסה שלי ועדיין אני מחשיבה את עצמי לאדם שאיכות הסביבה חשובה לו.

לא יודעת מה יש בכל מיני ערים וחורים אחרים שאיני גרה בהם, זה לא רלוונטי לי. בחיפה, לפחות באזור מגוריי ובמקומות שהסתובבתי בהם, יש פחי ניירות רגילים של אמניר, לא מכלים מיוחדים לקרטונים. מזמינה אותך לעשות סיבוב בעיר ולהיווכח.

בכל מקרה, נראה לי שהדיון הזה מיצה את עצמו, כל אחד ינהג כפי שהוא מבין, ממש אין לי רצון לנהל דיון של "מי יותר צדיק סביבתית".
 

kagome10

New member
אדם רואה את מה שהוא מצפה לראות

החלטתי בשביל עצמי שאת בעצם אתה, ופשוט סננתי את כל השאר.

ואני לא עושה לך דווקא, פשוט את כבר נמצאת אצלי במוח בקטגוריית "זכר" ויהיה לי קשה יחסית להוציא אותך משם, למרות שאמרת לי שאת אישה.

מה זה אמניר?

ואכן, אם את רואה את הדיון כ"מי יותר צדיק סביבתית" אז חבל שנכנסתי. פשוט יש לי תחושה שאנחנו חיות במציאויות מקבילות, ורציתי להאיר לך את פינת העולם שלי.

אם את מפרשת את זה בצורה כל כך שלילית, עדיף לי לעזוב.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ולמה את מצפה בדיון על טמפונים?


להזכירך, התגובה הראשונה שלך אליי הייתה בשרשור על מחזור, בהקשר לסוג הטמפונים, וספציפית להודעה שבה התייחסתי (גם) לטמפונים עם מוליך מנייר לעומת פלסטיק... (וגם כתבתי בה "מכירה" במשפט הראשון) אז באמת לא ברור לי איך אחרי כל הסימנים הנשיים המובהקים החלטת שאני גבר (רק מחתימה שהיא בבירור ציטוט? זה קצת הזוי, סליחה).

אמניר הם מפעיל מחזור נייר חדרה. אפשר לגגל והנה התוצאה הראשונה:
http://www.amnir.co.il/htmls/home.aspx

אין לי בעיה שהארת את פינת העולם שלך; אבל יש להאיר ויש להעיר. הסברת לי איך זה אצלך, התייחסתי והסברתי למה זה לא רלוונטי לי, ועדיין לא קיבלת את זה. אם אינך מקבלת את העובדה שמחוץ לפינת העולם שלך יש הרבה פינות אחרות שבהן המצב אחר, למשל, בחיפה (ובהרבה ערים נוספות, אגב) אין לתושבים מכלים מיוחדים למחזור קרטון (גם אם זה לא נראה לך הגיוני). זו כבר לא "הארה" זו סתם התעקשות שלא לצורך. לו היו כאלה לידי הייתי משתמשת בהם בשמחה גדולה, ואם אינך מאמינה לי שאין את מוזמנת לבוא לבקר ולהיווכח, אבל בשביל מה להתווכח סתם?

אגב, אני מאוד אוהבת את החתימה שלך, ספרי "ארץ ים" הם ספרי הפנטזיה הראשונים שקראתי בחיי, עוד לפני שידעתי שיש כזו סוגה בכלל... כשנכנסתי לאינטרנט לראשונה התלבטתי בין הכינוי טריליאן לבין טנר, ולארנבון שלי קוראים קבו.
 

kagome10

New member
את לא זוכרת אותי!

הייתי פה עוד לפני שנה, ואז עזבתי לכמה זמן. ואת שכחת אותי.

זה לחלוטין אל הדיון הראשון שאני משתתפת בו.

זה לא שהחלטתי שאת גבר או אישה. פשוט לדעתי זה ממש לא חשוב. אז רשמתי חלק בנקבה וחלק בזכר, מה שיוצא באותו רגע. אם זה חשוב לך אני אתאמץ ואוודא שאני כותבת בלשון נקבה, מבחינתי עניין המגדר הוא דבר קטן, שפשוט לא ראוי לתשומת לב.

תודה על העשרה. היום בערב אני אלך לבדוק מה רשום על הפח הכחול של הנייר אצלנו. וגם אלך לפח של הקרטונים. אין איזה חוק שמחייב שיהיו מיכלים כאלו?

זה לא שלא קיבלתי את זה. זה המצב שלך. עובדה.
אבל אני מאמינה שזו בחירה באיזו פינת עולם לבחור. זו תפיסת עולם שאני מטילה בספק, אבל אני מוצאת יותר מידי הוכחות עליה.

איך זה שגם בפינה נידחת, באפילו לא יישוב במרחק של שעה נסיעה מבאר שבע אני רואה, בלי לחפש, מיכלי מחזור?

אני מאמינה שזו המציאות שלך, אבל אני לא אתפלא אם כשאני אלך לחיפה אני אמצא איפשהו מיכל מחזור.

מבחינתי זו לא התעקשות. אנחנו באמת חיות במימדים מקבילים, ובמימד שלך אין מיכלי מחזור ובשלי יש. זו השערה שלא נראית יל הגיונית, אבל גם נראית יל היחידה האפשרית.

אני לא מתווכחת.
וזה לב העיניין. שאת רואה וויכוח איפה שאני לא רואה. עקשנות איפה שאני לא התעקשתי בכלל. את מפרשת את הדברים שלי באיזו גישה שלילית שאני לא בטוחה שיש טעם להמשיך לדבר, פשוט כי מה שאת קוראת זה לא מה שאני כותבת. מבינה?
קצר תקשורת שנוצר מכך שכתיבה לא מבטאת רגשות ונימות קול כמו שיחהץ
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני אמורה לזכור?
אני לא כותבת כאן בפורום

הגעתי לשרשור הזה מהעמוד הראשי וכתבתי רק בו... אולי בעבר הגבתי בעוד איזה שרשור שקודם, לא מתחייבת; אבל אני בטח שלא זוכרת את חברי הפורום הקבועים (קל וחומר המתחלפים) בפורום שאיני כותבת בו.

ודאי שיש בחיפה מכלים למחזור, לא טענתי אחרת! השאלה לְמה (זו כבר הפעם השנייה שאת מתעלמת מדברים מפורשים שאני כותבת; אני מקפידה לכתוב מדויק לנקודה ואת עושה הכללות לא נכונות ומסלפת את דבריי, זה הקצר התקשורתי). ממש מול ביתי יש כלוב לבקבוקי פלסטיק ויש מכל ירוק של אמניר (לנייר).
http://www.zmz.co.il/VIRUF/IMG_3647(1).JPG
(זו לא תמונה שאני צילמתי וזה לא בחיפה, אבל כך זה נראה גם מול ביתי).
אז זה מה שיש לצערי אין לנו מכלים לזכוכית או דברים מתוחכמים יותר, ואין לנו מכלים מיוחדים לקרטונים, ואני יודעת שאמי ביררה פעם ונאמר לה מפורשות שקרטון גלי לא לזרוק למכלים של אמניר כי אין להם מה לעשות אתו והם לא מטפלים בזה, צריך לפנות אותו בנפרד. לפעמים עם זורקים ליד הפחים העירייה אוספת בנפרד (אבל זה נכון לגבי גבעתיים). אני לא יודעת איך זה בחיפה, ואני גרה ברחוב ראשי אז בכל מקרה אין לי כוונה לזרוק מחוץ לפח כי זה ימלא את המדרכה בקרטונים וזה לא לעניין.
 

kagome10

New member
את לא אמורה לזכור

אבל אני זוכרת אותך, ראיתי אותך בכמה פורומים, ולא יודעת למה, אבל אני עדיין חושבת עלייך בתור גבר. וזה על באמת לא הגיוני מצידי.

אני לא מתעלמת. הנחתי שברור מעליו שאני מתייחסת למכלי מיחזור לקרטונים. כלומר, שאני אעבור באזור שלך ואמצא מכל מחזור לקרטונים ואת באותו מקום אל תמצאי.

נניח, אני אמצא איזו חנות שיש בה מכל מחזור, או ביתצ ספר שאוסף קרטונים. לחלוטין במקרה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אגב, אפילו טריליאן זה שם של אישה...

ההנחה שלך די מתנשאת, סליחה. לו היו כאן מכלים הייתי רואה אותם במו עיניי. כפי שציינתי כבר לפני כמה וכמה הודעות, מחזור מיוחד לקרטונים זה משהו שיש במוסדות ובעסקים מסוימים (כמו מרכולים למשל), אבל לא לציבור הרחב; למעשה אף ציינתי מפורשות שבטכניון יש, ליד חנות מכשירי הכתיבה "מכלול" (משמע כשנתקלתי באחד זיהיתי אותו) אבל איך זה עוזר לי? אני אמורה להפוך את ביתי למחסן קרטונים, להעמיס אותם על הרכב, לנסוע במיוחד לטכניון ולבקש שיכניסו אותי כדי לפרוק קרטונים? צר לי, לא ריאלי. אני עושה מה שאני יכולה במסגרת הסביר, לא מנסה להיות הצדיקה הכי גדולה בעיר, ואין לי שום נקיפות מצפון על כך.
 

kagome10

New member
אקסיומות שונות מידי

לדעתי הנחות היסוד שלנו שונות מידי. על באמת שונות מידי.

אני מניחה שאת יוצאת מנקודת הנחה שקיימת מציאות אובייקטיבית, אחת לכולם, שאני ואת חיות באותו עולם.

אני לא בטוחה בזה. כשאני מדברת על עולמות מקבילים אני מתכוונת לזה במובן המילולי ביותר. על זה שאני וידיד שלי הלכנו לאותה חנות בהפרש של דקות והו אמצא שם מוצר שאני לא מצאתי, ואז הלכתי לשם שוב ושוב לא היה.


וודאי שאיני מנסה לגרום לייסורי מצפון (מה זה קשור להודעה שלי?). אפ הייתי רוצה הייתי מתחילה משימוש במונקאפ או תחבושות רב פעמיות.

אני לא מדברת בכלל על מידת ההשקעה שלך במחזור.

אני מדברת על משהו אחר לחלוטין.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בהקשר הזה יש מציאות אחת אובייקטיבית

אם משהו קיים הוא קיים, ואמנם קשה להוכיח יותר שהוא לא (לך תוכיח שאין לך אחות וכו') אבל אם אין ראיות לקיומו ואיש לא מבחין בו, אני מקבלת את זה כהוכחה מספקת. מכל למחזור קרטונים זה לא משהו קטן שמתחבא באיזה מדף בחנות. כשהוא שם רואים אותו (עובדה). אני מסכימה ש"שדה הבעיה של מישהו אחר" הוא הסוואה מצוינת ואדם לא שם לב לדברים שלא מעניינים אותו, אבל מחזור דווקא מעניין אותי, מאוד. לו קיימים מכלים כאלה נגישים לציבור בשכונתי הרי שעיריית חיפה עשתה מאמצים כבירים להחביא אותם ועל כך אין לי אלא להסיר בפניה את הכובע.


לגבי שימוש במוצרים הגייניים רב פעמיים, אין לי טעם; יש לי סטוק ישן שמחזיק אצלי שנים, והשימוש שלי כ"כ מועט שיעברו עוד שנים עד שאחסל אותו. ספציפית תחבושת רב פעמית זה קונספט שמגעיל אותי אז לא הייתי משתמשת, אבל מונקאפ הייתי שוקלת לנסות (אלמלא היה לי כבר סטוק, כאמור). בכל מקרה, מכיוון שאני על גלולות ומשתמשת בכמות טמפונים ותחבושות שאפשר לספור על כף יד אחת, גם אם תנסי לא תצליחי לעשות לי ייסורי מצפון.
 

kagome10

New member
(איקוון של דפיקת הראש בקיר)

אין אייקון כזה בתפוז וחבל.

יש לי תחושה שאני פשוט לא מצליחה להסביר את עצמי, ושאם היינו מדברות, מדברות באמת, יכולתי להגיד כל פעם שאת לא מבינה אותי, לא, לא לזה התכוונתי, ואולי הייתי יכולה לגרום לך להבין אותי.
 

אור2221

New member
אני עם טמפון בלי מוליך מהמחזור הראשון

גיל 12.5. זה מה שלאמא היה בבית (זה אפילו היה נורמל ולא מיני). הלך בלי בעיות. אני שונאת טמפונים עם מוליך. הם נהיים מידלדלים כאלה כשהם ספוגים, בניגוד לאובה ששומר על הצורה המקורית.
 
זוכרות שפעם מעריב לנוער היו שולחים דוגמיות של

OB?? היה צריך למלא את הספח שהיה בדף האחרון.... מעניין אם יש עדיין
 


אז מפאת קוצר הזמן, וכן רציתי לבוא עם משהו ביד,
קניתי בסופר פארם תחבושות של קוטקס וקופסת פח מעוטרת של קוטקס שהיא יכולה להכניס בפנים 3 תחבושות לקחת בתוך התיק.
אח"כ נראה מה נעשה...
בית קפה נשמע נחמד מאוד.
הסברתי לה על הגיינה (שוב), וגם אמרתי לה שכדאי שנקנה לה תחתונים כאלה שלובשים במחזור (תחתוני סבתא), כי זה הכי נוח והכי מרגישים בטוחים.
באיזה גיל אפשר להשתמש בטמפון?
 
למעלה