מישהו מכיר את האתר sourceforge?

NewLife2

New member
מישהו מכיר את האתר sourceforge?

אני רוצה להתחיל לצבור ניסיון בכתיבה ב-Open Source, נכנסתי לאתר sourceforge.com ואין לי מושג איך להצטרף לפרוייקט לפתוח פרוייקט, ובכלל להתחיל לכתוב. מישהו יכול לתת לי קצת הסבר, על איך להתחיל. תודה לכם.
 

NewLife2

New member
../images/Emo4.gifפרט נמק הסבר!!!

אין לי מושג למה אתה מתכוון...
 

ilan1998

New member
חכה שהוא יתחבר

הוא יענה לך על הכול ...הוא ותיק שם... בהצלחה
 

Jonatan 44

New member
אוקי:

בגדול, אתה ניכנס לאתר, למעלה יש מנוע חיפוש, אתה מחפש פרוייקטים שאתה אוהב, לדוגמה אם אתה מתכנת PHP ו MySQL אז יש את פרוייקט ה phpMyAdmin, אם אתה מפתח PHP ו PostgreSQL אז יש את phpPgAdmin. בהצלחה!
 

NewLife2

New member
איכפת לך לפרט קצת יותר ../images/Emo45.gif

האמת שאני לא כל כך מכיר את MySQL או PostgreSQL, עבדתי עד היום מול SQLServer, אבל אני אשמח להכיר. איכפת לך לתת לי כיוון, איך בכלל להתחיל לכתוב, עם איזה כלים להשתמש, ואיך אפשר למצוא מה קיים בין אינסוף הכלים באתר, כי די הלכתי לאיבוד שם.. תודה רבה לך.
 

Jonatan 44

New member
אוקי

אתה איש DBA שעובד עם SQL-server
או שאתה יודע גם איזה שפת תיכנות מועדפת? וביכלל, באיזה מיקצוע אתה רוצה לעבוד (רשתות? תלת-מימד?) נתחיל בכך שתרשם לאתר, וככה יוכלו לזהות אותך, לאחר מיכן, תיכנס למפת התוכנות ששם מופיעות קטגוריות,מיכיוון שרק הזכרתה SQL-SERVER,שהוא בסיס נתונים, תיבחר ב Database, תוכל ליראות את כמות הפרוייקטים הפעילים שבקטוגריה, כאשר היא תיפתח תוכל ליראות את התתי קטגוריות שבה, וגם ליראות את הפרוייקטים (גלול את הדף כלפי מטה), תוכל ליראות לדוגמה את הפרוייקט KeePass Password Safe, שמאחסן סיסמאות בצורה מאובטחת על גבי בסיס נתונים. בפרטים עליו תוכל ליראות את הקטגוריות "בסיסי נתונים" ו- "אבטחה". אם אתה מישהוא שאוהב לתכנת בשפת C לדוגמה, אז בצד ימין (בעמוד של מפת התוכנות) Programming Language, לחץ על זה, בצד ימין יפתח לך תפריט עם מיליון ושתיים שפות תיכנות, תיבחר את הרצוייה ותיראה את הפרוייקטים שמשתמשים בה, ואת תיאורם, זכור שיכול להיות שהם לא רק מישתמשים בשפת התיכנות הזו, לדוגמה יש פרוייקטים שמישתמשים באסמבלי ו-C, ויש שמישתמשים בפרל ו-C. לאחר שתיבחר פרוייקט, בצד ימין היה לך קישור לאדמינים, ואימייל שלהם, צור איתם קשר ומשם הם ידריכו אותך. בהצלחה!
 

Jonatan 44

New member
עוד משהוא

בעמוד הדרושה עזרה, תוכל לימצוא קטגוריות של הפרוייקטים שצריכים במפורש עזרה (וכניראה כל פרוייקט באתר הזה ישמח לעזרה)
 

pixiER

New member
../images/Emo45.gifטוגלן../images/Emo70.gif

תודה על ההסבר המפורט, נכנס לטאגליינס למען החברים...
 

mentha10

New member
אפשר עוד לינקים?

שלום תודה רבה על הקישור וההסבר. יש עוד אתרים המרכזים פרוייקטים של "קוד פתוח?. תודה
 
למעלה