שאלות טכניות
את המבחן הטכני אני לא כ"כ זוכרת, זה היה לפני שנה וחצי. כ - 5 עמודים, כולל תמונות. בטח היום שואלים שאלות אחרות, מה גם שאז היו הרבה משתמשים של Dial Up והיום זה רק ADSL או כבלים. אף אחד לא מצפה שתיזכרו בע"פ סטרינגים למודם 33K בכל אופן. גם שאלו על נטסקייפ, והיום כבר אין על זה בטח. צריך לדעת בע"פ את תפריט tools, internet options של האקספלורר. זה בטוח יהיה. צריך לדעת הבדלי גרסאות בין אקספלורר 4, 5 ו - 6. כנ"ל לגבי אאוטלוק אקספרס. שאלות שאני זוכרת ששאלו: 1. כמה חשבונות דואר אפשר להגדיר באאוטלוק? (אינסוף) 2. איזה מהבאים יוצא דופן: IRC, ICQ, AGP, GOPHER או משהו כזה. התשובה - APG. 3. שאלה פתוחה - לקוח מתקשר עם בעיית סיסמא. צריך לתאר סדר פעולות לפתרון הבעייה - כיבוי והדלקה, לבדוק איות נכון של הסיסמא, עברית/אנגלית, CAPS, סיסמא שגויה, ואם כל אלו לא עזרו, לבדוק חיבור כפול (מישהו משתמש כבר בשם והסיסמא שלו). מושגים שכדאי ללמוד: Redback DSLAM PPTP PPPoE K-Flex USB (מישוה סיפר לי שנפל על זה במבחן. יש שאלה פתוחה לגבי מה זה USB, והתשובה שהם רוצים זה כבל שמעביר גם מתח חשמלי וגם מידע) ATM DHCP מה עוד: לדעת לעשות ipconfig (או ifconfig בלינוקס). תמיד שואלים על זה. לדעת לעשות ping winver לבדיקת איזה גירסא של חלונות יש לדביל שעל הקו. לזכור בע"פ את הנתיב ללוקח הבקרה וכאלו. סך הכל מדובר בעבודה שלא מצריכה tech-head גדול, אלא סתם איש שרות. זה לא הייטק. ללקוח דביל מספיק תומך דיי דביל. רוב הזמן עושים ריסטארטים ומגדירים חייגנים. באמת שזה לא קשה, למרות ששמעתי שבבזק בינלאומי דורשים את הידע הטכני הכי נרחב. המכשול היחיד זה הדינמיקה הקבוצתית עם חבורת הפסיכולוגיות האירגוניות (==כאלו שלא התקבלו לתואר שני בקלינית) והראיון האישי. זה משתנה מ - ISP אחד לשני.