דיון פתוח לתוכנית מעבר ו/או DRP

user32

Well-known member
מנהל
דיון פתוח לתוכנית מעבר ו/או DRP

שלום לכולם, 18 שנה בפורום זה די הרבה זמן. כשהצטרפתי לפורום ולתפוז בכלל זה היה אחרי האיחוד הלא מוצלח של IOL וואלה שהרס קהילות טובות, בעיקר פורומים של מתכנתים והרבה משתמשים מצאו בית חם בתפוז. עכשיו נראה שההסטוריה חוזרת והגיע הזמן להפרד. להלן האפשרויות: קודם כל, באופן מפתיע, חיפוש בגוגל "מערכת פורומים בעברית" לא מניבה הרבה תוצאות. עם הספר במיטבו כנראה מעדיף להחליף תמונות באינסטגרם מאשר לדון בנושאים כבדים. בכל מקרה, חשבתי על רדיט אבל אין לי מספיק וותק וקרדיטים כדי להקים קהילה שם וגם אני לא בטוח איך הפוסטים ייראו בעברית. יש את פרש, וגם שם צריך "להציע" פורום חדש ואני לא יודע מה מצב האתר עד כמה עדיין מתחזקים אותו. יש אפשרות שלישית: תוכנית DRP (התאוששות מאסון). נתלבש על איזה פורום קיים, לא משנה איזה (פורום דוט נט בפרש מצידי) ונגדיר אותו כמקום מפגש. בנתיים נשאר כאן. במידה והאתר ייסגר, כולנו ניפגש בפורום הנבחר ונעלה שם פוסט בו נדון במציאת מקום חלופי. הרעיון הוא לקחת את הסיכון ואולי להרוויח כמה שנים שקטות פה, אין לדעת. פתוח לכל רעיון ומי שיש לו נסיון במקום אחר מוזמן להעלות הצעות.
 

rj111

New member
Google Groups?

יש גם בעיברית: "קבוצות גוגל". לא זוכר איך מבחינת הממשק והאנונימיות.
 

hadooper

New member


למה לתת לגוגל מתנה כזו?
 

hadooper

New member
פורום לעובדי הייטק

בין אם מכיל עשרות או מאות או אלפי משתמשים זה מוצר לכל דבר ועניין. לממה לתת אותו בחינם לגוגל?
 

rj111

New member
המתנה היחידה היא מגוגל למשתמשים

עד כמה שזכור לי הם לא שמים אפילו פרסומות. אם הם היו שמים פרסומות הם היו מרוויחים כנראה כמה עשרות שקלים. הכלל אצבע: 1M כניסות = 10Kשח. מעניין למי יש זמן להתעסק עם להרים שרת אכסון עם מערכת פורומים ולשלם על זה.
 

hadooper

New member
אבל האכסון ומערכת הפורומים הם לא המוצר במקרה הזה

אלא המידע שמופץ בהם והמשתמשים הפעילים... אכסון ופיתוח מערכת פורומים אפשר לממן למשל באמצעות Headstart באופן אנונימי לחלוטין. לגבי אכסון, בגרמניה למשל המוצר הפופולרי והזול ביותר כיום לאכסון הוא של חברת Hetzner הגרמנית (כמעט ואין סטרטאפים גרמניים בימינו שתקועים עדיין עם AWS).
 
לגבי רדיט

מנסיון העבר נראה שהתמיכה בעברית במצב מזעזע. ממה שאני זוכר phpBB תומכת יפה, אבל בשביל זה צריך מישהו שידאג להרים מערכת כזו, לדאוג לאכסון ולתחזק אותה. &nbsp כנראה שגוגל גרופ זו הבחירה היחידה הסבירה. נראה לי שאפשר לאפשר שם להופיע באיזה שם שרוצים ולהסתיר את האימייל מהמשתתפים (אבל לא מהמנהלים, כנראה).
 

user32

Well-known member
מנהל
אנונימיות מוחלטת היא תנאי הכרחי

ואכן, phpBB אחת המערכות הטובות בעיניי. מילא להרים התקנה ולשלם על אחסון אבל יש גם אחריות משפטית, תחזוקה שוטפת וכל זה.
 

vinney

Well-known member
המנהלים יודעים מה האימייל שלך תמיד, גם פה

לא מנהל הפורום, אבל מנהלי האתר - בהחלט. ועם כמות הפריצות למסדי הנתונים של תפוז - חצי עולם גם יודע. &nbsp אבל מה הבעיה לייצר alias לצורך שימוש בפורום או לפתוח חשבון גוגל יעודי רק בשביל זה? זה לא מה שכולם עושים במילא?
 

jellymean

New member
פורום ותיק של אנשי הייטק...

יש כאן תותחי פיתוח... הכי מכובד ומתבקש זה שנעשה פרוייקט קוד פתוח..... החברים יתרמו קצת מהידע ומהזמן.... נרים פלטפורמה של פורום... האיחסון של הפורום באתר יעודי עם דומיין ואפשר גם לאסוף תרומות ו/או לבקש דמי רישום.... ב-FXP יש איזה דמי רישום חד פעמיים....
 

user32

Well-known member
מנהל
יש מערכות אופן סורס טובות

phpBB היא אחת המוצלחות וללא ספק המעוברתת ביותר. פלטפורמה זו לא אפליקציה קטנה שכמה מקודדים מרימים. צריך המון פיצ'רים, גם דברים שנראים לך מובנים מאליו וזה הרבה עבודה. אני כן חושב שלהרים אתר עם פורום באמצעות פלטפורמת קוד פתוח זה משהו יישים ולא מסובך.
 

jellymean

New member
מתחילים עם משהו בסיסי...

בהמשך אפשר להוסיף features לפי הצורך... ויש כאן בפורום מלבד מקודדים גם מנהלי פרוייקטים....
 

luis13

New member
אתה צריך להתחיל מהבסיס. מי יממן את זה?

אתה הרי צריך לכל הפחות אכסון ודומיין.
 

Grosseto

New member
הסולידית הרימה מערכת מדהימה

אולי היא תארח אותנן
 

קלייטון.ש

Well-known member
רק קח בחשבון שהסולידית מצליחה בזכות הכריזמה שלה

ובזכות הרמה הגבוהה של הבלוג שלה, שהוא שמושך גולשים קודם כל. הקהילה שנוצרת שם נוצרת סביב האישיות של דורין הרטמן. לא סביב פלטפורמה זו או אחרת.
 
לא ממש, כבר מזמן לפורום שם יש חיים משלו והיא כמעט לא מתערבת
כמו בכל פורום יש כותבים יותר ידועים ונחשבים ויש שפחות.
 

קלייטון.ש

Well-known member
מההתרשמות שלי כזר - חבל לכם על המאמץ

מאז שאני נקלעתי לפורום הזה - וזאת בעקבות קידום של תפוז - רוב השרשורים הונעו ע"י זרים, והם זכו מהותיקים בעיקר ליחס תוקפני ועוין במקרה "הטוב", ולהתעלמות במקרה הפחות טוב. כך שאין לכם יכולת להגדיל את הקבוצה שלכם, וממה שנראה הגרעין מיצה את עצמו מבחינת היכולת ליצור עניין לחברי הקבוצה. לכן לדעתי אין לך פה באמת קהילה, ומה שיש לך יתפוגג ביחד עם תפוז. מה שהיה לפני 18 שנה ואפילו לפני 5 שנים לא רלוונטי. בתפוז היו פורומים שיצרו קבוצות אמיתיות, שהיו נפגשות בחיים האמיתיים, ואפילו נוצרו זוגות וחברויות רבות שנים. גם הפורומים האלה נעלמו מעצמם בלי שקרה שום "אסון" ואף אחד לא הרים במקומן מערכות פורומים ייעודיות.
 

luis13

New member
מסכים ואגב ממה שאני רואה כאן

כמעט כל ה"ותיקים" הם אנשי חומרה או כאלה שקרובים מאוד לחומרה. אין פה ממש אנשים מכל קשת ההייטק. &nbsp אגב, בפייסבוק יש כבר קבוצות שהן ממש קהילות לענייני התוכן של אותו הקהילה. בואו נגיד את האמת העצות שיכול לתת הייטקסיט שעוסק בRT EMBEEDED להייטקיסט שעוסק ב MACHINE LEARNING הן חסרות תועלת ברוב המקרים.
 
למעלה