אז יש דיווחים חמים ממתקפת הסייבר?

קלייטון.ש

Well-known member
לפני כמה ימים?

הלוגים שלי מלאים שעה שעה בחיפושים של כל מיני בוטים אחרי שלל חולשות שאני אפילו לא יודע איפה הם מוצאים אותם. ה"נסיונות תקיפה" האלה הם רעש רקע קבוע שמתעלמים ממנו.
 

BravoMan

Active member
אפשר לקשר אותך למחלקת IT שלנו?

אני צריך איזה מומחה אבטחה שישכנע אותם שאין בעיה כדי שלא יבואו אלי להציק לי עם הדברים האלה!
 

קלייטון.ש

Well-known member
אני בטוח שהם רואים בלוגים שלהם בדיוק מה שאני רואה

רק שהם לא מעדכנים אותך ואתה רק שומע שמועות ונדמה לך שזה "לפני כמה ימים". מסתבר שאתה לא בעניינים אפילו בחברה שאתה עובד בה.
 
הבלוגיה פה עברה משהו שנראה כמו מתקפת סייבר כבר מזמן...
בהתחלה חלק מהבלוגים הפכו את כל הרשומות שלהם לכאלו על האירוויזיון. בשלב הבא היו בלוגים שהפכו למתכון לעוגת מייפל.

לך תדע - יכול להיות שהודעת השגיאה שראית היתה חלק מניסיון התיקון שלהם...
 

user32

Well-known member
מנהל
איזה צחוקים עם המתכנת שהריץ את הUpdate על הSQL


 

הפרבולה

New member
פרצו לחשבון האינסטגרם של חיים אתגר

https://www.maariv.co.il/journalists/Article-764104 ציטוט מהכתבה במעריב "אחרי שמישהו פרץ למשתמש שלי באפליקציית התמונות והחל לעשות בו כרצונו, חשתי תסכול שהתחלף במהרה בהקלה. נגמלתי מהאפליקציה. חפשו אותי בטוויטר" קודם כל זה מכה גדולה לאינסטגרם שלקוח הפסיק להשתמש בשרותיה , והפרסום עלול לגרום לעזיבת עוד אנשים. אני לא מבין למה אנשים לא עושים גיבוי לתכנים שלהם וסומכים על איזה שירות ענן שהם אפילו לא יודעים היכן ממוקם פיזית ומה רמת האבטחה בו. אני מידי פעם עושה גיבויים על CD של הקוד שלי ושל אחרים בעבודה, וגם דברים אישיים , נראה את אותו האקר פורץ לי לבית לגנוב את זה ( יש סורגים, מערכת אזעקה, כלב גדול... ועוד אמצעים שלא אפרט...). לדעתי צריך להלחם באותם אקרים פיזית , פשוט להגיע אליהם לבית ולנטרל אותם, אם מדובר בכאלו שיושבים במדינות אחרות כולל מדינות אויב כמו ירדן על השב"כ \ מוסד לטפל בזה ( הסוכן ק לטיפולך.... )
 

vinney

Well-known member
הפריצה לאינסטגרם הייתה כנראה בגלל חוסר מודעות שלו עצמו

לא פרצו לשרתי פייסבוק. פרצו לחשבון אישי שלו. זה אומר שאו שהוא משתמש באותו שם משתמש/סיסמא בהרבה אתרים, או ששתלו לו איזה אתר פישינג או נוזקה שעקבה אחרי מה שהוא עושה. &nbsp לא סורגים ולא אזעקה ואפילו לא הכלב הגדול לא יעזרו אם אתה משתמש באותו מפתח בכל המנעולים בעולם, מספר לכולם מה קוד האזעקה שלך ואיזה מעדן הכלב שלך הכי אוהב.
 

הפרבולה

New member
נכון, יש לבחור סיסמאות מורכבות

ושונות לאתרים שונים. אבל בנוסף גם לעשות גיבוי על מדיה קשיחה ולא לסמוך יותר מידי על האבטחה של האתרים והגיבויים שלהם . וגם כמו שאמרתי צריך לתקוף את אותם אקרים, כמו שלא מסתפקים בהגנה פסיבית מול פורצים ( סורגים אזעקות כלבים...) אלה מצפים מהמשטרה לתפוס ולרדוף אחרי אותם פורצים ככה יש לעשות בתחום פשיעת הסייבר למשל כל מפיצי תוכנת כופר יש לרדוף עד חורמה. לא מבין מה הבעיה להציב להם מלכודת , לשים שרת דמה עם נתוני דמה שקל לפרוץ אליו עם תוכנת כופר , לשלם את דרישת הכסף ולעקוב אחרי מסלול הכסף ( אני מאמין שאפשר לעקוב גם אחרי מסלול העברות של מטבע ביטקווין ).
 

BravoMan

Active member
בוא נתחיל מזה שלא יעזור לגבות אינסטגרם, ומה שקרה לאותו בחור

שם יקרה גם בטוויטר. &nbsp הרשתות החברתיות הם לא מקום לאחסון נתונים. הם מקום להפצה - כל הקטע באינסטה זה העוקבים שלך. היכולת שלך להפיץ את התמונות לכל העולם. &nbsp המטומטם הזה כנראה לחץ על קישור במייל או בלינק שילד בן 5 כבר יודע היום לא ללחוץ, ונתן את הססמה שלו לאיזה ילד משועמם שיכול להיות בכל מקום בעולם. &nbsp אתה לא תתפוס אנשים כאלה עם honey pot ("מלכודת דבש" זה המונח הרשמי לאתר שנועד לגרום להאקרים להיכנס אליו כדי שניתן יהיה לעקוב אחריהם ולתפוס אותם). &nbsp כי הם לא תוקפים אתרים, הם משתמשים בכלים מוכנים, כדי להפציץ אנשים אקראיים ב-phishing בתקווה שמישהו "ינגוס". &nbsp ואז עושים שמח על חשבון אינסטגרם \ טוויטר \ פייסבוק שלו. &nbsp הפתרון היחיד לדבר הזה זה חינוך ותשומת לב. &nbsp תשתמשו ב-2 factor otentication לחשבונות החשובים. על תלחצו על קישורים במיילים ו-SMS. על תתחברו לחשבונות שלכם מרשתות חינמיות אקראיות שאתם לא בוטחים בהן. ותשמשו בססמאות נורמליות ושונות לכל שירות. &nbsp הבחור עשה טעות, אבל הוא מספיק פיקח כדי לנצל אותה לייצר כתבה, שתביא קליקים, וככה לשמור על הפרנסה שלו. &nbsp אין שום דבר מיוחד במקרה הזה. &nbsp מקרה יותר מעניין הוא של האקר שגנבו לו את הנייד. והוא בכוונה קינפג את הנייד שלו כך, שאם האקר אחר היה תוקף אותו, היו לו הרבה מקומות כניסה והשתלטות, אבל אם גנב רגיל היה בא וגונב את המחשב פיזית, הבעלים יכל לעקוב ולרגל אחריו דרך התוכנות על המחשב. &nbsp וזה מה שאותו בחור עשה - הוא השפיל את הגנב ברשת, ובסוף הסגיר אותו למשטרה. &nbsp אני לא מצליח למצוא את הסיפור המקורי עכשיו (קראתי אותו לפני שנים), אבל הנה כתבה על כמה מקרים דומים: http://www.stuff.co.nz/technology/4806089/Laptop-thief-shamed-on-YouTube
 

vinney

Well-known member


זה כמו לרוץ אחרי מפיצי גרפיטי - גם אם תתפוס מישהו הוא מקסימום יקבל איזה קנס כי בפועל זה סתם משחק ילדים, לא עבירה רצינית (גם אם הנזק שזה גורם יכול להיות רציני מאוד). &nbsp ההאקרים המתועשים, אלה שממומנים על ידי שירותי ריגול וממשלות, לא מנסים לפרוץ לאנשים רנדומליים לאינסטה ולא מעניין אותם תמונות הערום שיש למישהו בענן. אנשים כאלה כשהם פורצים - הנפרץ לרוב אפילו לא יודע.
 
למעלה