השמטת עבודה מקו"ח– אפשר לדעת שעבדתי שם לפי ביטוחים ופנסיות?

spero23

New member
השמטת עבודה מקו"ח– אפשר לדעת שעבדתי שם לפי ביטוחים ופנסיות?
דילמה שעלתה לי: עבדתי במקום מסוים מספר חודשים, ולצערי דברים לא הסתדרו ונאלצתי לעזוב.
עקב התקופה הקצרה שעבדתי שם, החלטתי שלא לציין את מקום עבודה זה בקורות החיים.
בקרוב אתחיל לעבוד במקום חדש, ולכן יהיה עליי להסדיר את ענייני הביטוחים והפנסיות.

האם לדעתכם יש אנשים במקום העבודה החדש שיוכלו לדעת על ביטוחים ופנסיות שיש לי כרגע, ובכך לגלות על מקום העבודה שהשמטתי ע"י כך שיראו שהוא זה שהפריש לשם כספים?

אם אני זוכר נכון, היחיד שיש לו גישה למידע הזה הוא הסוכן הפנסיוני וגם זה רק לאחר חתימה שלי שמאשרת לו לבדוק על ביטוחים ופנסיות שיש לי. אבל יכול להיות שאני טועה, ולכן שואל כאן.
 
זה לא רלוונטי
לאף אחד לא יהיה איכפת שהשמטת מקום מהקו"ח, אף אחד לא יסתכל על הקו"ח שלך אחרי שכבר תתחיל לעבוד, ואין לזה שום חשיבות בעיני אף אחד.
&nbsp
הדבר היחידי שיכולים להגיד לך לגבי הקו"ח זה אם שיקרת לגבי פרט מהותי שכן כתבת שם, למשל אם אמרת שלמדת במקום מסוים שלא למדת בו, שאתה זכאי לתואר כלשהו שאינך זכאי לו, או ששיקרת בצורה בוטה לגבי הציונים שלך. להשמיט מקום של כמה חודשים זה לגיטימי ומקובל ואף אחד לא יעשה מזה עניין.
 

spero23

New member
דווקא שמעתי מאנשים שזה יכול להיות מאוד רלוונטי
אנשים סיפרו לי שזה יכול להיות מאוד מעניין לגלות על מישהו שהוא עבד במקום מסוים מספר חודשים.
&nbsp
כי אם עזב אחרי מספר חודשים - למה שלא יעזוב גם את החברה הנוכחית תוך מספר חודשים.
ואם העזיבו אותו אחרי כמה חודשים כי לא היה מספיק טוב - למה שבחרה הנוכחית יהיה מספיק טוב.
&nbsp
מה דעתך?
 
זה יכול להיות מעניין עד לשלב שבו אתה מתקבל לעבודה
מרגע שהתקבלת, אף אחד לא בודק יותר את קורות החיים שלך ואף אחד לא זוכר מה כתוב שם, וזה גם ממש לא מעניין אף אחד. אתה נמדד לפי מה שאתה עושה בעבודה.
&nbsp
יוצא הדופן היחידי שאני מכיר זה אם רשמת במכוון פרטים שקריים שבזכותם התקבלת לעבודה, כמו תארים שלא עשית או דברים כאלו. היו מקרים מעולם שאנשים התקבלו אפילו למשרות של רופאים ומנתחים ללא השכלה מתאימה כי זייפו קורות חיים. זה כבר פלילי, וזו עילה לזרוק אותך מהחברה גם אחרי שהתקבלת. השמטת מקום מקורות החיים לא נופלת בקטגוריה הזו.
 

user32

Well-known member
מנהל
מסכים עם דסלוק. אבל לשאלה עצמה
מי שמטפל בהעברת הביטוחים זה סוכן הביטוח. הסיכוי שהמעסיק ייחשף לנושא שואף לאפס. אם אתה רוצה להבטיח לעצמך דסקרטיות (לדעתי מיותר), קח לך סוכן משלך שאתה סומך עליו שלא "ידליף". הוא יעשה לך את הביטוחים, המעסיק רק מעביר את התשלום ואין לו באמת דרך לגלות איפה היו הקופות שלך.
 
למעלה