דליפת פנקס הבוחרים

hadooper

New member
אחרי שישראל תדרדר עוד יותר במדד השחיתות העולמי

אז אני רוצה לראות את כל יפי הנפש כמוך (ה"ציוניים"), שעד היום הוכיחו שאיכשהו מפסיקים להיות ציוניים כשרק סוגרים להם קצת את ברז המתנות, כשכבר לא יהיה נותר דבר להזרים דרכו.

מי שלא גר בארץ או לא נוכח בה פיזית, הוא הרבה פעמים לא אזרח של אף מדינה אחרת, מה שאומר שכלל לא מובטח לו שיהפך אי פעם לאזרח זר, לכן לא הגיוני בעליל לשלול לו את זכות ההצבעה או להקשות כה מהותית על יכולתו לממשה, הרי אין לו את הזכות הזאת באף מקום אחר.

בגרמניה למשל קבלת אזרחות מותנית בויתור על האזרחות הישראלית ולכן רוב הישראלים החיים בגרמניה, או תושבים על ויזות ותוכניות זמניות (לפעמים אפילו עשרות שנים), או מחזיקים בדרכון של מדינה אירופאית שהיו זכאים לו על בסיס תורשתי, שגם אם הוא כרגע בתוקף, ספק אם בכל המקרים ניתן יהיה לחדשו בעתיד (הרי חוקים תמיד משתנים, כאמור איפה שיש לאנשים באמת זכות השפעה).
 

הפרבולה

New member
על איזה ברז המתנות אתה מדבר ?

ולגבי מה שאמרתה קודם:
"מה שקורה בארץ, הוא שכל החקיקה מוטה לטובת קבוצות כוח באוכלוסיה הקיימת שחיה במדינה בהווה על חשבונה האוכלוסיה שלא"

ברור שהחקיקה צריכה להיות מוטה לטובת אלו שנמצאים כאן, משרתים בצבא ומשלמים מיסים ובטח לא לאלו שעזבו אותה. אני לא מבין מה אתה רוצה?
נראה לך הגיוני להמשיך לקבל משכורת ממקום עבודה לאחר שהתפטרתה משם, או אולי להמשיך ולהשתתף בפעילויות החברתית שבה, או להנות מהטבות של ועד העובדים שם ?

אתה רוצה להנות מכל העולמות גם לקבל דרכון אירופי כדי שתוכל לברוח מפה מתי שהממשלה לא תמצא חן בעיניך, וגם שנממן לך זכות הצבעה מרחוק על מה שנעשה פה, מה אנחנו פרייארים, אתה גם יורק עלינו וגם מצפה שנממן לך את זכות ההצבעה , אין לנו שום אינטרס לעשות זאת, יש לנו מטרות יותר חשובות לעשות עם הכסף הציבורי, גם ככה הבחירות הם מעמסה כלכלית די כבדה על משלם המיסים הישראלי.
 

hadooper

New member
התגובה שלך מתעלמת לחלוטין בדיוק מכל ההסבר שלי

אתה רוצה את זה יותר מתומצת?

אני לא אזרח של אף מדינה אחרת, אבל חי במדינה אחרת על בסיס תושבות (שהוצאתי על בסיס כישורים), שאינה נחשבת אפילו כתושבות-קבע (עדיין) ולכן לא הגיוני לשלול ממני זכות הצבעה במדינה היחידה בה אני אזרח (וכן, כבר סיכמנו שלהצריך השקעת מאות יורו על כרטיס טיסה זה שקול לחלוטין לשלילת הזכות הזאת).

מעבר לפגיעה בדמוקרטיה ובזכות להצביע, הסברתי גם שיש פה מערכת שלמה שמאפשרת (וגורמת) הדרת אוכלוסיות שלמות מן המדינה. ולכן מדובר גם באנטי-ציונות לשמה. ואגב, אני אישית מאמין שבעקבות זאת גם נוצר בארץ שלטון שמונע מיהדות התפוצות לרצות לעשות עליה ולהגדיל את ההתיישבות בה. ובפרט בקרב יהודי ארצות-הברית, שככל שעובר הזמן, הדור הצעיר שלהם רק הולך ומתנתק ממדינת ישראל ואפילו מן היהדות.

"ברז מתנות" זה הרבה פעמים בעיקר כניעה להסתדרות, לשוטרים ולבכירים בשירות הקבע הצהלי, או לכל מני מפעלי-זומבי בפריפריה שאין להם זכות קיום. אבל זה גם בין היתר להזרים עוד כמה עשרות או מאות מליונים למועצת יש"ע - כדי למשוך כמה מנדטים בבחירות. זאת בדיוק אותה תופעה מקוללת(!) שצריך לשים לה קץ ואת זה יהיה אפשר לעשות רק באמצעות שינוי חוק ההצבעה בבחירות שיאפשר לתושבי חוץ להצביע מרחוק.
 

הפרבולה

New member
"ברז המתנות" שציינתה הוא לגיטימי לחלוטין

זכותה של המדינה להזרים כספים למועצת יש"ע כמה שהיא רוצה וגם למפעלי זומבי ולבכירים בשירות קבע, זה מה שהעם בחר , וזכותה של הממשלה להטיב עם ציבור בוחריה ( כל עוד זה נעשה בשקיפות ובנוהל תקין ), ולהעדיף ציבור אחד על פני השני. ואם זה לא מוצא חן בעיני העם נבחר ממשלה עם סדר עדיפויות אחר.

נראה לך הגיוני שניתן לך כתושב חוץ להחליט בשבילנו איך צריכה להיות חלוקת כספי המיסים שאנחנו משלמים ? אתה לא חושב שזה קצת חוצפה שאתה כמי שלא משלם מיסים פה תחליט מרחוק אם לצמצם את המענקים למועצת יש"ע או את הפנסיה למשרתי הקבע, או שתחליט לנו מה זה נקרא מפעל זומבי.

המשפט שלך "כדי למשוך כמה מנדטים" מעיד על זה שאתה לא מקבל את ההכרעה הדמוקרטית של העם, הרי זה בדיוק לעשות מה ציבור הבוחרים רוצב בגדול. מתבקש ולגיטימי שכל מפלגה תעשה למען ציבור בוחריה כדי לקבל יותר מנדטים.
 

hadooper

New member
ההכרעה הדמוקרטית של חלק מצומצם מהעם היא לא הכרעת העם

"זכותה של המדינה", נו ברור, הרי כולם מבינים שפופוליזם הוא לגיטימי מבחינת החוק. אבל מי אמר שהוא מוסרי.

גם "מפלגת הפועלים הנאציונל-סוציאליסטית" (נאצית) כאן בגרמניה נבחרה בהכרעת העם הגרמני לפני 80-90 שנה, האם זה היה דבר מוסרי? לפי הגישה שלך, כנראה שכן בגלל שזה סוציאליזם לגיטימי לטובת האספסוף שהיה אז פועלים גרמניים...

לכן אתה שוב חושף את העובדה שאתה מדבר מפוזיציה (לא אובייקטיבי)...
הרי עצם העובדה שהפוליטיקאים מנצלים את הפרצה של שיחוד האספסוף כדי להשיג קולות במקום לפתור עבורם את הבעיות האמיתיות בטווח הרחוק זה בדיוק מה שהופך את כל העניין ללא מוסרי. בייחוד משום שהוא נובע מהעובדה שאנשים שהיתה צריכה להינתן להם הזכות להצביע לא קיבלו אותה.

שוב, אני שוב צריך לחזור על אותו הסבר שאתה מסרב לקלוט. אני בתור אזרח אמור להיות שווה-זכויות וחובות בדיוק כמו כל אזרח אחר בין אם אני תושב חוץ ובין אם לא. ולגבי המסים, גם כאן אתה מסרב לקלוט שרשות המסים לא בהכרח מכירה בתושבי החוץ כתושבי חוץ לצורכי מס ולכן פעמים רבות הם כן משלמים מסים גם בהיותם שובים מחוץ למדינה.

ואגב, אם היינו שוללים מכל מי שלא משלם מסים את זכות ההצבעה שלו, הרי שבכל אופן כל אותן המפלגות הסחטניות לא היו עוברות את אחוז החסימה...
 

הפרבולה

New member
אתה אזרח שלא אמור להיות שווה-זכויות וחובות

אתה הפסקתה לשלם מיסים למדינה ומשלם אותם במקום החדש שלך , מס הכנסה לא יגבה ממך כפל מס אם תחזור לכאן . מה שהרווחתה שם שילמתה עליו כבר מיסים, ואם תחזור תשלם מיסים על מה שתרוויח כאן אני לא רואה בזה בעיה.
לא ברור מי אלו המפלגות הסחטניות ? אם כבר מדובר במפלגות שמיצגות ציבורים שלמים ויש להם זכות מלאה לנסות ולהטיב עם ציבור בוחריהם

אגב יש בעיה עם הדרישה שלך שכדי לפתות אותך לחזור אנחנו צריכים לשנות את חלוקת התקציב ולתת פחות כסף למועצת יש"ע, אנחנו דוקא רוצים להגדיל את שטח המדינה כדי שיהיה מספיק שטח שנוכל לקלוט אותך בעתיד ולא יהיה לנו צפוף, ואתה בא ואומר לנו שאתה מוכן לחזור לכאן בתנאי שנקטין את שיטחינו לקווי 67 אז מה עשינו בזה איפה נקלוט אותך בעתיד ? בגוש דן היקר והצפוף ?.

אתה מבין את הבעיה ? אתה גם דורש מאיתנו שנצטופף בקווי 67 ובתמורה אתה מסכים לחזור בעתיד אבל אז יהיה לנו עוד יותר צפוף פה .
 

יבגניי34

New member
מה קשור ״ישראל״? זה היה כך בכל מדינה שהייתי בה. יש מדינות

שעם רכישת ה SIM אתה ישר מתחיל לקבל ספאם מה שמגביר את ה״חשד״ שאילו ה MNO עצמם שסוחרים במספרים.
 

hadooper

New member
...

אני לא יודע באילו מדינות היית, אבל יש לך כאן לפחות 2 אנשים מ2 מדינות שונות שטוענים שלא נתקלו בתופעה הזאת...

לצורך העניין, אני עם אותו סים מקומי מאז שאני חי כאן ועד היום לא קיבלתי אפילו הודעת ספאם אחת!

יתרה מכך, אני משתף את המספר שלי עם כל גורם אפשרי, החל ממשרדים ממשלתיים ועיריה וכלה במשלוחי הסופר והמספרה השכונתית, לא מקבל שום ספאם או פרסומות מאף אחד...
 

vinney

Well-known member
לא, בארה"ב אני לא מרגיש את זה

כן, פעם בשבוע-שבועיים מתברגת איזו הודעה או שיחה מספאמרים, אבל לא ברמה של מספר פעמים ביום, אם לא בשעה, כשמו זה בטלפונים של כל מי שאני מכיר בארץ.
&nbsp
&nbsp
 

rontech

New member
אני לא מקבל הרבה ספאם אבל לפעמים זה מהנה לשוחח איתם...

את השיחה אני מפתח באופן ספונטני....
להלן שלוש דוגמאות...

רינג...רינג....
>> הלו?
<< מר זומבה?
>> כן?
<< אפשר להציע לך.....
>> תראי, אני רק השומר פה... אסור לי לדבר איתך....

זינג... זינג....
-- הלו?
++ מר זומבה?
-- כן?
++ אני רוצה להציע לך דרכים להוזיל לך את הביטוחים וצריך רק את הת.ז שלך אדוני...
-- טוב בסדר.... אבל תשמעי יש לי פה עדר של כעשרים כבשים שאני צריך לבטח... את יכולה לתת לי הצעת מחיר?
++ אתה מסתלבט עלי?

רינג... רינג....
))) הלו?
מר זומבה?
>> כן?
יש לך ביטוח למחשב? אתה מנוי על סרטים? יש הנחה על...
>> (פה אני מניח את הטלפון והולך לחדר אחר)....
רציתי לספר לך על המבצע האחרון שלנו... בלה... בלה....בלה...
>>
הלו? הלו? הלו? (קול מבוהל מעט).... הלו? הלו? הלו?
>> (שתיקת הכבשים)
>>
הלו? הלו? הלו? הלו?...... (ניתוק)
 

AnarchistPhilosopher

Well-known member
כנראה שאני לא מספיק מחובר... (וטוב שכך).

רק הודעות אס.אם.אס למסיבות ועוצמה כלכלית.
&nbsp
עזבו אותי טבעונים, או שאני אוכל אתכם!
&nbsp

 
למעלה