דליפת פנקס הבוחרים

vinney

Well-known member


תראו אותו מסביר לי מה אני חשבתי לפני 15 שנה

&nbsp
מה הטעם בטענות האלה בכלל אם אתה מסכים איתי שהיה צריך להעיף אותכם משם קיבינימאט בלי שום קשר? אז מכרו לך לוקשים וקנית אותם, נו אז מה? זה לא שאתה מצטיין ביכולת מחשבה עצמית במילא....
&nbsp
 

הפרבולה

New member
כן זה מה שאתם חשבתם לפני 15 שנה

ולא משנה אישית מה אתה חשבתה, אם כי אני מאמין שגם אתה האמנתה בסיסמה המטופשת של השמאל "יוצאים מעזה מתחילים לדבר" , אפילו ממשלת השמאל של אולמרט ניסתה ליישם זאת וזה נגמר בעופרת יצוקה.
אתה זה שמכרתה לנו לוקשים , האמת שאני עוד האמנתי ששרון יכה באויב בעזה בעוצמה עם הטיל הראשון אבל הוא לא זכה לראות את תוצאות ההתנתקות שיזם. ומי שבאו אחריו התגלו בנתיים כסמרטוטים גדולים בעיקר ביבי "הימני", שמתחנן ללא הרף למיצריים שתרסן את החמאס, שבפועל היא תומכת תמיכה בלעדית באויב בעזה גם מעשית ועושה הכל כדי לדחוף את 2 מליון הערבים בעזה אלינו.
 

vinney

Well-known member
אל תייחס לי דברים שמעולם לא אמרתי


רוצה לכעוס על מישהו - תכעס על עצמך. אם היית מספיק טיפש להאמין לשטויות כאלה אז זאת אשמתך, לא אשמתי.
&nbsp
ועם זאת גם אם אני אשקר לך כדי שתתמוך במה שנכון לעשות - זה יהיה נכון. כי אנשים כמוך לא יכולים לחשוב בשביל עצמם, צריך להגיד להם מה לחשוב, ולפעמים - זה דורש תחבולה.
 

הפרבולה

New member
הבעיה היא שאתה זה שהייתה טיפש גדול שהאמנת

לסיפורים האלו, חשבתה שהמתנחלים הם אלו שמפריעים לערבים בעזה ואחר כך התברר לתדהמתכם שהמתנחלים בעוטף עזה אלו בקיבוצים השמאלנים מפריעים לערבים בעזה ועד היום לא למדו את הלקח וכעת מאמינים בשטות הזאת שנקראית "הסדרה". אז מה הפלא שעכשיו אתה מתכחש לזה.

אני בכלל לא כועס על ההתנתקות, אני רק מציג את הטיפשות שלך ושל כל "מומחי הביטחון" אני רואה את הדבר החיובי בזה - אין סיכוי שממשלה כלשהיא תיסוג חד צדדית מיו"ש והסכם ברור שלא יהיה ( כי אין פרטנר ). מי שסובל מתוצאות ההתנתקות הם השמאלנים שאפסה תקוותם לעקור את ההתישבות היהודית המפוארת ביו"ש , וכל מה שנשאר להם זה להתרפק על הזכרונות של עקירת אותם 7000 יהודים בגוש קטיף ( ועד 2 ישובים קטנים ביו"ש שכנראה למזלינו יהיה האחרונים שיעקרו אי פעם ).
 

vinney

Well-known member
למי איכפת מה מפריע לערבים


אל תגיד לי למה האמנתי, אני יודע יותר טוב ממך.

מה שבטוח, ועם זה הסכמת, זה שהמתנחלים מפריעים לצה"ל.
 

הפרבולה

New member
בטוח שהאמנת לסיפורים של אותם "מומחי ביטחון"

שהסבירו שהשיפור בבטחון בגזרת עזה יגיע גם מזה שערביי עזה ירגעו ולכן פחות ינסו להציק לנו , הרי נסוגנו לגבול של 67 לפי האו"ם שמו"ם, אמרתם עכשיו שאין כיבוש בעזה יותר אז למה הערבים שם צריכים להלחם איתנו , איך אמרתם "יוצאים מעזה מתחילים לדבר", קיוות שזה רק מהלך ראשון שאחריו יבואו עוד נסיגות ועקירת ישובים יהודים מעבר לקו הירוק.

הרי אם אתה ( וכל אותם "מומחי ביטחון") הייתם יודעים שתוצאות המהלך יביאו דוקא לתוצאה הפוכה - כלומר להתנגדות גדולה לנסיגה נוספת מיו"ש בקרב בציבור הישראלי ( כולל הרבה אנשי שמאל ), לא הייתם תומכים במהלך ההוא.

הרי בחשבון בנתיים המתישבים מעבר לקו הירוק הרוויחו , אז נכון הקריבו פינוי של 7000 יהודים אבל המחיר היה כדאי, כי כעת אף ממשלה לא תעיז יותר לעשות נסיגה חד צדדית ( אפילו לא ממשלת ביבי "הימני" ), ופרטנר כמובן אין ולא היה מעולם.
 

vinney

Well-known member
אתה ברצינות עכשיו מנסה לשכנע אותי במה אני האמנתי?


״כלומר להתנגדות גדולה לנסיגה נוספת מיו"ש בקרב בציבור הישראלי״ - אני רק רוצה להזכיר לך שאהוד אולמרט רץ על בדיוק המצע הזה וניצח בבחירות... זה שבפועל בסוף לא קיים זה משהו אחר, אבל ההתנגדות הגדולה לנסיגה נוספת מיו״ש היא... איך נאמר... הזיה אישית שלך
 

הפרבולה

New member
אתה תמכתה בהתנתקות כי ראיתה בזה צעד ראשון לנסיגה גם מיו"ש

הרי הסיסמא של מרץ (שבה אתה תומך) היתה "יוצאים מעזה מתחילים לדבר" , כלומר קיוויתם שהמהלך יוביל גם ל"תהליך מדיני" שיוביל לנסיגה גם ביו"ש.
&nbsp
כיום יש התנגדות גדולה מאד לנסיגה חד צדדית מיו"ש בגלל הלקח של עזה, גם בקרב השמאלך יש התנגדות ( יש כאלו שמאמינים שאפשר לסגת בהסכם ).
&nbsp
 

הפרבולה

New member
לשאלתך מדוע המתנחלים יכולים להצביע לכנסת ואילו אתה לא ?

כלומר אתה יכול בתנאי שתטוס לכאן על חשבונך , אבל למתנחלים מסדרים קלפי במקום מגוריהם על חשבון המדינה.

ובכן הסיבה היא כדי להדגיש ששיטחי C שבו המתישבים היהודים גרים הם חלק ממדינת ישראל ומסופחים דה פקטו למדינת ישראל מכל הבחינות המעשיות, ואילו אתה גר באמת בחו"ל, ובעצם ברחתה מכאן אחרי שיאסר ערפאת הנציג הלגיטימי של העם הפלסטיני ( חחחח ) שיטה בכם, ונשארתה בלי מולדת משלך ( שיפוג תוקפו אשרת העבודה תאלץ לעוף משם ). כך אנחנו מרוויחים 3 פעמיים, 1) גם קולות של אנשים ציוניים ,2) וגם מונעים מקולות של שמאלנים הזויים שברחו מכאן לבחור מפלגות הזויות כמו מר"ץ 3) ווגם מאותתים לכולם ששיטחי C הם חלק ממדינת ישראל.
 

vinney

Well-known member
אין לך בושה, חתיכת מתנחל


תגיד תודה שפינו את כל הזבל האנושי מההתנחליות בעזה, היו דוחפים את הדשא מלטה עכשיו כולם.
&nbsp
לא רק שהצילו את חייהם, הם עוד סחטו את כל המדינה במליונים, ואתה, חצוף חסר בושה שכמותך, עוד מעז לבוא בטענות למישהו?
&nbsp
המצב הבטחוני השתפר ועוד איך! כל הזבלים האלה בחיים עכשיו! נראה לך הם היו שורדים יומיים בלי שהיו מפנים אותם מעזה? נראה לך אתה תשרוד יומיים אחרי שתקום המדינה ה"דו לאומית" שאתה כה חושק בה?
&nbsp
לא שלא תקבל את מה שמגיע לך, אבל בניגוד אלייך - אני חושב שאפילו את הזבלים כמוך צריך להציל. גם אם זה מעצמם.
 

הפרבולה

New member
נכון המצב הבטחוני של 7000 מפוני גוש קטיף השתפר

אבל המצב הבטחוני של מליון התושבים בעוטף עזה התדרדר מאד.
&nbsp
ושוב לא מדובר האם היה נכון לסגת מעזה , אלה על האמונה המשיחית של "מומחי הבטחון" שזה יביא לרגיעה. אם היו נסוגים מעזה ובמקביל נערכים צבאית להכות באויב על הטיל הראשון ולזרוק את האחריות על עזה לידי מיצריים הייתי מברך על כך.
&nbsp
מה שווה שהתפטרנו מ 2 מליון ערבים בעזה אבל מעשית לא באמת התפטרנו מהם ( אלה רק מהשטח שלהם ) איפה פה השיפור הדמוגרפי ?
 

vinney

Well-known member
אז 7000 אלף אנשים שנשארו בחיים זה רע?

אפילו שהם מתנחלים, אני עדיין לא חושב שהיה צריך לרצוח אותם. אתה לא מסכים?
&nbsp
אז אתה טוען שממשלות ימין שהיו בשלטון ב15 השנים האחרונות לא עשו את מה שאתה מצפה ואתה מאשים את השמאל בזה?
&nbsp
אתה לא רק בזוי ומנוול, אתה גם נורא נורא טיפש....
 

הפרבולה

New member
אני רואה שאתה לא מבין

אני מאשים את "מומחי הבטחון" ( כולל אנשים מהליכוד ומקדימה ) שהביאו תחזיות לרגיעה שהמצב הפוך לגמרי בגבול עם עזה. אוקי טעו טועים .... אבל להמשיך באותה קו שגוי עם הרעיון האווילי של "הסדרה" ? אז חשבו שמתנחלי גוש קטיף הם הבעיה, עכשיו טוענים שאין להם מספיק חשמל ופטרוזיליה, מתי יקשיבו סוף סוף לערבים לגבי רצונותיהם האמיתיים ועל מה באמת הם נלחמים.

אני גם מאשים את הליכוד שכבר 15 שנה מישם מדיניות השמאל - כל הרעיון של "ההסדרה" הוא שגוי ביסודו, הערבים ( גם בעזה גם ביו"ש מכל הפלגים ) לא רוצים הסדרה הם רוצים את כל פלסטין מהים עד הנהר.
 

vinney

Well-known member
הוא, סוף סוף חזרת לייצג את הערבים

באמת דאגתי שלא הזכרת מה ערבים רוצים כל כך הרבה זמן, הרי שאתה דואג בעיקר להם, מתנחל בזוי שכמוך.
&nbsp
אני מבין שכל מה שאתה רוצה זה לרצוח יהודים ולשמח את ערבים, ואני שמח מאוד לראות אותך פה מתפתל כדי להסביר לי למה 7000 יהודים שנשארו בחיים זה דבר רע, אבל בסופו של יום - אתה מתנחל, בוגד, מנסה לחסל את המדינה.
&nbsp
והאירוניה היא שלמרות שנינו גרים בחו"ל, אתה משום מה כן מצליח לשלשל פתק כדי לקדם את האג'נדה הרצחנית שלך.
 

הפרבולה

New member
כן היגיע הזמן שתקשיב לערבים , מה לעשות שאתה עיוור וחרש

ומסרב להקשיב להם וכמו אותם "מומחי ביטחון" שגם הם לא הקשיבו לערבים ובנו מציאות מדומה שבה תירצו את המצב הביטחוני הקשה בעזה ( שנכון היה גם לפני ההתנתקות ) בקיומם של 7000 מתנחלים בגוש קטיף. וזה הוביל לכך שעכשיו המציאות הביטחונית הרבה יותר קשה, אבל אתה ממשיך לקשקש על אותם 7000 מתנחלים שכבר אינם שם, במקום להודות שטעיתם קשות בתחזית שלכם על מה שיקרה אחרי ההתנתקות.

בכל זאת דבר טוב אחד שיצא מהלקח המר של עזה שלא תהיה עוד שום התנתקות חד צדדית מיו"ש, ונסיגה בהסכם כמובן שגם לא שהרי אין פרטנר ( יש, אבל הוא דורש את כל פלסטין ).
 

vinney

Well-known member
למה אתה כל כך רוצה יהודים מתים?

אתה לא מבין, זה ש7000 המתנחלים לא שם זה אמור להיות דבר טוב. כי הם לא היו שם עכשיו בכל מקרה, אבל עם ההתנתקות - הם עדיין בחיים.
&nbsp
אתה מנסה לטעון שההתנתקות הייתה הבעיה, אבל הדבר היחיד שזה אומר הוא שאתה חושב שה7000 האלה אמורים עכשיו היו להיות מתים מבחינתך.
&nbsp
למה? אני מבין מה הם עשו לי רע, אבל אני לא רוצה שהם יהיו מתים. למה אתה רוצה שהם יהיו מתים?
&nbsp
 

vinney

Well-known member
אז מה הטעם לדבר עכשיו על תחזיות מלפני 20 שנה?

אם הטענה שלך נכונה אז התחזיות האלה לא התממשו כבר תוך שנה, עם חטיפתו של שליט והפעלות מסביב.
&nbsp
אז מה עשו ממשלות הימין בכל השנים האלה? אילו הכנות בדיוק ציפית שיקרו לפני ההתנתקות שלא היו יכולות לקרות מאז?
&nbsp
שטויות.
 

הפרבולה

New member
מומחי הבטחון ממשיכים עד היום באותו קו של התחזיות

המוטעות שנתנו לפני 20 שנה.
הם ממשיכים להאמין בשטות הזאת שנקראית "הסדרה" ( שזה בעצם שלום רק החליפו את המילה שלום במילה "הסדרה" אחרת כי לערבים יש פירוש אחד למילה "שלום" , אבל הערבים לא קונים את התיחמון הזה, מבחינתם "הסדרה" או "שלום צודק ובר קיימה" פרושו כניסה חופשית לשטח שלנו ומימוש "זכות השיבה".
&nbsp
והממשלה "הימנית" שלנו ממשיכה גם היא באותו קו שמאלני.
 

vinney

Well-known member
אתה טוען שהגעה להסכם עם ערבים לא תביא לשינוי במצב?

כי העובדות ביו״ש מדברות אחרת.
 
למעלה