זה לא מסובך במיוחד
לא עשיתי לבד בעצמי אבל אני מכיר אנשים שעשו.
 
אתה צריך לפנות עצמאית לכל מקומות העבודה שעבדת בהם ולבקש טופס 106. הם חייבים לתת לך על פי חוק. עם זה אתה הולך למשרד מס הכנסה וממלא את הטפסים, לפי מה שהבנתי הם יכולים במקום לעזור לך ולמלא ביחד איתך.
 
אם פדית פיצויי פיטורים כלשהם במהלך התקופה כשעברת בין עבודות חשוב להביא גם את האישורים על זה ושזה פדיון פיצויים כי יש על זה פטור מסוים (עד תקרה) ואם לא תביא את האישורים אז יחשיבו את זה כהכנסה רגילה ויגבו מס שולי שיכול להיות גבוה מאוד. כמו כן תביא כל מסמך אחר על הכנסות שהיו לך או הוצאות שיכולות להיות מוכרות במס. תרומות מוכרות במס, וגם חלק מסוים בביטוחי חיים למשכנתא אם יש לך.