מחיקת השרשור הפוליטי

hadooper

New member
האם ביבי נתניהו מייצג את האינטרס הישראלי?

או האמריקאי?

האינטרס האמריקאי הוא השתלטות על הנפט בסוריה ובאיראן. סה-טו.

אני לא יודע מה איתך, אבל בעיניי כמה ערבים בקואליציה שדואגים להקמת מדינה פלשתינית לצד מדינה ישראל ודואגים לציבור שלהם מבחינה חברתית-כלכלית, זה לא בגידה ולא חוסר נאמנות, אלא אפילו ייצוג האינטרס הישראלי באופן מובהק.

לעומת זאת, אנשי "ימין" בקואליציה שדואגים לכל מני אינטרסים זרים, זה דבר חמור פי כמה וכמה, משום שזה הרבה יותר מסוכן! הציבור לא מודע לכך ולכן עיניו נאחזות בקלות... ראה את יוזמת "ברית ההגנה" החדשה של טראמפ...
 

הפרבולה

New member
ערביי ישראל לא דואגים להקמת מדינה פלסטינית לצד ישראל

אלה להקמת מדינה פלסטינית במקום ישראל. גם אתה שטוף מוח מהתעמולה של השמאל שכאילו הערבים רוצים רק שניסוג לקווי 67 .
האם שמעתה מהם מישהו שמוכן לאיזה וויתור בנושא "זכות השיבה", לא שמעתה ולא תשמע.
 

BravoMan

Active member
נבחר של אזרחי מדינה אחת, שפועל לא לשרת את המדינה הקיימת שלו

אלא להקים מדינה אחרת, הוא בהגדרה בוגד, אבל אפילו לא לזה התכוונתי.
&nbsp
דיון אל "אינטרסים" לא רלוונטי כאן.
&nbsp
כשקם חבר כנסת ישראלי, שנבחר ע"י בעלי ת.ז. כחולה (ולא משנה אם הם ערבים, יהודים, או כל דבר אחר), ומכריז שהוא מייצג "פלסטינים" הוא מפר את השבועה שלו כחבר כנסת, ולמעשה בוגד במדינה.
&nbsp
או לפחות ככה זה אמור להיות במדינה שפויה, נראה שבמדינה שלנו זה דווקא מקובל...
 

vinney

Well-known member
הסדרת היחסים עם הפלשטינאים זה לא אינטרס ישראלי?

 

הפרבולה

New member
נכון צריך להסדיר את היחסים לכן קודם תחזיר את אדמות הקיבוצים

לערבים, ולא תנסה לתחמן אותם עם שוויון אזרחי שמענין אותם כקליפת השום. הם רוצים את האדמה שלנו ולא הגדלת תקציבים למגזר.
 

vinney

Well-known member
אם אתה מראש וויתרת להם, על מה יש לדבר?

תתחיל לקפל את הפקלאות עם כך, לא?
 

הפרבולה

New member
איזה וויתרתי להם? הרי אמרתי בפירוש שצריך להגיד לגמאל

זחלאקה וחבריו שילך לעזאזאל, ואת אדמות הקיבוצים נחזיר אחרי שיקימו לתחיה את 6000 היהודים שנהרגו במלחמת 48 כתוצאה מזה שהמופתי הנאצי ומדינות ערב ניסו לעשות שואה שניה ליהודים במולדתם .
זה יהיה יותר אפקטיבי מהניסיונות הפאתטיים שלכם ( השמאל ) לשחד את הערבים עם שווין אזרחי וניירות צבעוניים כדי שישכחו את שאיפותיהם הלאומניות לגזול מהיהודים את מולדתם היחידה.
 

vinney

Well-known member
אתה בן אדם מוזר

מבחינתך הדרישות של הערבים זה דבר קדוש ואתה לא מעלה על דעתך משהו שהוא פחות ממה שהם מבקשים, ואתה טוען בכל תוקף שאתה לא מוכן להענות לדרישות האלה. ואז אתה חוזר ואומר ש"אבל הערבים רוצים..."... בתור מי שלא איכפת לו מה הערבים רוצים אתה חוזר על הדרישות שלהם די הרבה פה.
&nbsp
מה שאני מנסה להסביר לך זה שהערבים רוצים לחיות כמו בני אדם, לא פחות ולא יותר. ואתה עונה לי שהם לא בני אדם וחוזר לדקלם את הדרישות של הפוליטיקאים שלהם.
&nbsp
לי נראה שאתה זה שלא בן אדם. אתה זה שחסר כל אימפתיה לאחר, ואתה זה שמעלה דרישות בלתי מתקבלות על הדעת של כל אדם נורמלי. ולא רק אתה באופן אישי, אלא הקבוצה שאתה משתייך אליה - מתנחלים משיחיים שנלחמים נגד מדינת ישראל כבר 40 שנה.
&nbsp
מבחינתך דברים שבגללם ובשבילם המדינה קמה הם דברים פסולים, מבחינתך הדברים שמהם נמלטנו מאירופה אלה דברים מקובלים ואתה מוכן לחזור עליהם בעצמך.
&nbsp
בעיניי - אתה הרבה יותר אויב מכל הערבים ביחד.
 

הפרבולה

New member
עכשיו אתה מדבר בשם הערבים ומחליט שמה שהם רוצים

זה "לחיות כמו בני אדם" למרות שזה לא נכון! הם לא רוצים לחיות כמו בני אדם! הם אומרים דברים נוספים כמו למשל לחיות כמו בני אדם אבל על האדמות של היהודים ( גם בתוך הקו הירוק ) ולנשל את היהודים ממולדתם.

כל פעם שאני מצטט את הערבים אתה אומר שאני מדבר בשמם אבל אתה מדבר בשמם בלי שום בסיס עובדתי, דבריך לא תואמים את מה שאומרים נציגיהם בכנסת.

אני לא אויב אתה אויב , אתה מנסה לשכנע אותנו לעשות שוויון אזרחי עם ערביי ישראל, ולעקור 750000 יהודים שחיים מעבר לקו הירוק, כשברור שזה לא ירגיע את השאיפות הלאומניות שלהם, אלה רק יחמיר את המצב, ראה מה קורה בעזה, גם שם כל מיני פוליטיקאים מטומטמים כמו ביבי חושבים שהם רוצים לחיות כמו בני אדם, ולכן מזרימים להם סחורות וכספים ללא הרף שבפעול הם רוצים את זכות השיבה, והכספים והסחורות מנוצלים בעיקר להתעצמות צבאית.
 

vinney

Well-known member
חשבתי שהסכמנו בנושא ההתנתקות, עכשיו כבר לא?

אני לא רוצה לעקור אף אחד. אני רוצה שהגבול יהיה קשיח, ושמי שגר בצדו האחר של הגבול לא יורשה להכנס למדינה.

רוצה לגור בפלשטין - תגור בפלשטין, בעיה שלך. רק תשאר שם, זה הכל. וזה תופס גם כלפי המנתחילים וגם כלפי התושבים הערבים של פלשטין. לא רואה סיבה להבדיל בין פלשטינאים ערבים או יהודים, זה נבלה וזה טרפה.

לגבי האזרחים בתוך המדינה - וודאי שצריך להיות שווין, הרי זה רשום במגילת העצמאות, על בסיס זה המדינה הוקמה. אין לי בעיה שתהיה אפליה נגדך, או כל פלשטיני אחר. אבל אזרחי המדינה שגרים בה צריכים להיות שווים.
 

הפרבולה

New member
אתה מנסה בכוח לטשטש את העובדה שיש פה שני עמים

ערבים ויהודים שזה מה שעושה את ההבדל הגדול ולא מיקום מגוריהם . הערבים ביו"ש הם בדיוק כמו הערבים בתוך הקו הירוק, והיהודים ביו"ש הם כמו היהודים בתוך הקו הירוק.

לכן שוויון זכויות לערביי ישראל לא אפשרי כל עוד הם תומכים באחיהם מעבר לקו הירוק שמטרתם היא לנשל אותנו מפה. ולעומת זאת יהודים לא יכולים לחיות ( תרתי משמע ) תחת ישות ערבית , ופתרון של להשאיר את היהודים תחת ריבונות ערבית אינו מקובל.

לגבי ההתנתקות מעזה חשבתי שאתה מסכים איתי שצריך להתנתק עד הסוף מעזה, שזה אומר להפסיק לספק להם חשמל דלק מים סחורות והעברת מזומנים דרך שיטחינו, ולסגור את הגבול היבשתי עם עזה לחלוטין.
 

BravoMan

Active member
שוב - אינטרס לא קשור!

הח"כים מהרשימה לא מכריזים שהם "פועלים למען הסדרה" הם מכריזים שהם מייצגים את ה-"עם" הפלסטיני.
&nbsp
בשביל שיהיה סיכוי כלשהו להסדרה, צריך קודם כל של-"עם" הפלסטיני יהיו נציגים שלהם שיציגו את האינטרסים שלהם, והח"כים של ישראל אמורים להציג את האינטרסים של אזרחי ישראל.
&nbsp
אלה שמצביעים להם ומשלמים את המשכורת שלהם, כן?
 

Nuke1985

Active member


 
אני בלש מומחה


ועליתי עליך ועל זסקה.
גם כן סוד
אני זוכר את ההתרגשות שעליתי על זסקה ושלחתי הודעה ליוזר כלשהוא בוואטסאפ.
&nbsp
 

BravoMan

Active member
שום דבר חשוב, כמה צעקות פוליטיות רגילות, לגמרי OFF TOPIC

 

jellymean

New member
זסקה או zaske פרסם את הפרטים שלו בפוסט בפורום לפני מספר שנים

אחרת לא הייתי יכול לדעת מי הוא. אין לי את הלינק וגם יהיה קשה לאתר את זה בגלל שזה היה לפני מספר שנים ובטח קבור בתוך איזה דיון.

אם אני זוכר נכון, הוא לא פרסם את השם שלו ישירות, זה היה קישור (שהוא פרסם) למקום ששם באופן די ברור הוא הופיע עם שמו ותמונתו.
 

jellymean

New member
לכל מי שלא ראה... גרסה מצונזרת

ראשית, אדון זסקה כתב כאן בפורום לפני כחצי שנה.
לאיש דעות פוליטיות שהוא מפרסם מעת לעת ברשתות חברתיות בפומבי.
מצ"ב דוגמה (ללא השם האמיתי שלו).

 
למעלה