מחיקת השרשור הפוליטי

הפרבולה

New member
לא אני טוען שמדברי נובע שכרגע יורד גשם בחוץ

שוב אתה מכניס לפי דברים שלא אמרתי , היכן משתמע מדברי שהמדינה שהוקמה ב 48 ( למה 49 ) לא קיימת יותר והערבים ניצחו ?
 

vinney

Well-known member
בהודעה הקודמת שלך

בה כתבת ״כאלו אנחנו, אתם יכולים לקרוא לנו "גזענים" לא נעלב מזה.״.

כי במגילת העצמאות כתוב בפירוש שאנחנו לא ״כאלה״. במגילת העצמאות כתוב שהמדינה קמה כדי להגנו עלינו מ״כאלה״, כי ״כאלה״ חיסלו 6 מליון מאיתנו. אז אתה אולי ״כזה״, אבל דבר בשם עצמך.

אנחנו לא ״כאלה״. אנחנו ניצחנו את ״כאלה״ ותלינו אותם בנירנרברג ב1946.
 

הפרבולה

New member
אחד הלקחים של השואה זה שהיהודים צריכים להיות "גזעניים"

כמובן לא גזעניים כמו הנאצים חלילה אלה "גזעניים" במובן של לחיות במדינה משלנו שבה אנחנו נהיה רוב. ולשאוף להיות רוב גורר קיומו של חוק השבות שמפלה לטובה את היהודים על פני עמים אחרים בזכות להתאזרח בישראל.
זאת אומרת שכדי להגן עלינו מגזעניים כמו הנאצים, אנחנו צריכים להיות "גזעניים" בעצמינו במובן של לא להגיע למצב שאנחנו במיעוט לפחות במולדת שלנו ( בארצות אחרות זה לא בשליטתינו) .

כמו שאמרתי במגילת העצמאות כן כתוב שאנחנו כאלו ( קיבוץ גלויות, מדינת העם היהודי ), התוספת על שוויון ללא הבדל מוצא דת מין בא לחפות על זה שאנחנו "גזעניים" והוא מוגבל רק לעיניני פנים.
כמו שאנחנו רואים שלמי שמפריע ( הערבים ) האי שוויון בזה שמדינה מוגדרת כמדינה יהודית זה גורר גם אי שוויון בתחומים אחרים אצליהם, בתחומים שמגילת העצמאות כן הבטיחה שוויון , הם לא יכולים לעשות צבא הם מקבלים פחות תקציבים ( בניגוד לדרוזים שאין להם בעיה עם "מדינה יהודית" ומשרתים בצבא ולכן הרבה פחות מופלים )

לא היתה צריכה להיות עם "הגזענות" שלנו זה שום בעיה , לא מדובר על להשמיד\לשעבד עמים אחרים , לגזול שטחים של מדינות אחרות, אין הצהרה שאנחנו גזע עליון ... , כולה רצינו להיות רוב בשטח שלנו, בזה מסתכמת "גזענותינו" , אבל דוקא לערבים זה מפריע למרות שיש להם 22 מדינות.
 

הפרבולה

New member
זה בדיוק הנושא, או שאתה לא מבין או שאתה עושה עצמיך לא מבין

כדי לא להתמודד עם העובדות.

סתרתי את טענתך שכאילו במגילת העצמאות כתוב שאנחנו לא "כאלה" ( כלומר גזעניים ), אנחנו כן כאלו! כתוב שם "מדינה יהודית וקיבוץ גלויות" שזה פשוט גזענות ,רק יהודים יכולים להתאזרח במדינת ישראל!
זה גזענות בעיני הערבים והמילים על שוויון שבאים אחר כך לא עושים שום רושם על הערבים , מבחינתם זה שהם לא יכולים להפוך פה לרוב זה גזענות. הם שונאים אותך ( השמאל ) הרבה היותר מאשר אותי ( הימין ), כי אתה מסה לתחמן אותם עם שוויון בתחומים אזרחיים בעוד שהם רוצים משהו אחר לגמרי, הם רוצים את האדמה שלנו ולא השוואת תקציבים ולא תשתיות משופרות בישובים.

גם אני חושב שחוק השבות הוא סוג של גזענות אבל אין לי בעיה עם זה, זה מתבקש לאור ההיסטוריה שעברנו, אנחנו צריכים להיות פה רוב בכל מחיר!
 

vinney

Well-known member
אתה לא מבין את הפשט הכתוב, איך אפשר לדבר איתך?

במגילת העצמאות בפירוש כתוב שאנחנו לא כאלה. אין גזענות בין אזרחים.
&nbsp
זה שאתה לא מסוגל להבין את ההבדל בין אזרחים לזרים, לא אומר שאין כזה.
&nbsp
אין לי סבלנות לחזור על אותם דברים 20 פעם, אם לא הבנת עד עכשיו - לעולם לא תבין. המוגבלות האינטלקטואלית הזאת זה כנראה גם מה שעושה אותך ל"כזה".
 

הפרבולה

New member
אני הבנתי את הטיעון שלך

ש"האפליה" בחוקי ההגירה לא נוגעת לאזרחי ישראל אלה רק לזרים ולכן לכאורה זה לא אמור לסתור את השוויון בין אזרחי ישראל כפי שמוצהר במגילת העצמאות.

מה הבעיה ? שהאפליה בחוקי ההגירה כלפי אנשים שאינם אזרחי ישראל מפריעה גם לאזרחי ישראל הערבים ( לא לכולם למשל לדרוזים לא ) כי הם מזדהים עם דרישת אויבנו מסביב לממש את "זכות השיבה" , ולמה הם מזדהים ? כי הם ראוים בערבים שמחוץ לישראל אחים שלהם , מדובר באותו עם ( ערבים ).

ולכן הנסיון להקטין את עויינותם של ערביי ישראל על ידי מימוש בצורה מלאה יותר את השוויון בתחומים אזרחיים ( יותר תקציבים למגזר וכו ) כפי שאתה מציע לא יעזור, כי לא רק בגלל זה ( אי מימוש מלא של השוויון בתחום האזרחי ) נובע העויינות של ערביי ישראל כלפינו.
 

vinney

Well-known member
יש הרבה דברים שמפריעים להרבה אנשים

למשל לדתיים מפריע שהעולים מרוסיה קונים חזיר בשבת. אבל זה שמשהו מפריע לך לא עושה את זה לאפליה.
&nbsp
אם אתה רוצה לטעון טיעונים שלך - אז טען. אבל אתה באופן עקבי מתעקש לטעון טיעונים של אנשים שאתה טוען שהם אויבים שלך. למה אתה טוען את הטיעונים שלהם אם כך?
&nbsp
לגבי הטענה האחרונה שלך - זה פשוט לא נכון. עובדה היא שכשלאנשים יש מה להפסיד - הם לא רוצים להפסיד אותו. כשלאנשים אין מה להפסיד - אין להם גם בעיה לפוצץ את עצמם בפיגועי התאבדות. לדחוק את האנשים האלה לפינה בטענה שאם לא תעשה זאת במילא הם יפגעו בך - לא יגרום להם לפגוע בך פחות בשום צורה. בינתיים, המדינה הזאת התחילה מהקמתה עם ממשל צבאי על האוכלוסיה הערבית שבחרה להשאר בה. והממשל הזה נגמר אחרי טווח, להזכירך. ועכשיו באים אנשים כמוך וטוענים שזה בסדר גמור להתייחס אליהם כזן נחות כי ״ככה״, ומה אתה מצפה שהם יעשו לך בתמורה? יכבדו אותך? יאהבו אותך? ינשקו לך את הידיים?
 

הפרבולה

New member
אני מתעקש לטעון את טיעוני הערבים, כי צריך להבין קודם

את הבעיה לפני שניגשים לפתרון.

סתם ככה להגדיל תקציבים למגזר בהנחה הלא בדוקה כי אחרת " הם ידחקו לפינה ולא תהיה להם בעיה לפוצץ את עצמם", זה לא גישה נכונה. קודם נבדוק מה הם באמת רוצים , מה הטיעונים שלהם .
 

vinney

Well-known member
אבל בשביל הטיעונים של הערבים אני אדבר עם הערבים, לא איתך

אתה טוען טיעונים שאתה מייחס לערבים, זה לא אותו דבר.
&nbsp
לך לשפרעם ותשאל אנשים ברחוב מה הם באמת רוצים, תתפלא - זכות השיבה לא תהיה אפילו בעשיריה הראשונה.
 

vinney

Well-known member
מה הייתה השאלה ששאלו אותו, תזכיר לי?

אם אתה שואל ח"כ מהמפלגות הערביות אילו שירותים עירוניים הם צריכים, מה הם עונים לך? משהו על זכות השיבה?
&nbsp
מה אני צריך לחשוב על מתנחלים כשאני שומע את סמוטריץ' למשל? זה שאמר שרק ערבים יכולים להיות טרוריסטים ואין כזה דבר "טרור יהודי" אפילו אחרי הפיגוע בדומה?
&nbsp
הקיצוניות של הפוליטיקאים עובדת לשני הצדדים, אם אתה בוחר ציטוטים מאלה, אני אביא לך ציטוטים מאלה. אם לך מותר להיות גזעני כלפי ערבים - להם מותר להיות גזעניים כלפייך. זה מה ששוויון זכויות אומר, זוכר?
&nbsp
אז אם אתה מסכים שהפיגוע בדומה זה לא טרור, שנוער הגבעות זה לא לוחמי אויב ושמתחלים הם לא כובשים, אז הרי אתה גם מסכים שהמדינה היא דו לאומית, שהיהודים הם גזענים שצריך להעניש אותם, ושכל הפליטים צריכים לחזור.
 

הפרבולה

New member
שאלו אותו על מתווה הגז,, והוא ענה שהשמאל הוא גזעני

ושצריך להחזיר את אדמות הקיבוצים לערבים. זה מה שהוא אמר שהשמאל הוא גזעני ולא סמוטריץ.

מה קשור סמוטריץ הרי גמאל זחלאקה בכלל לא התיחס אליו הוא התיחס אליך ( לשמאל - למפלגת העבודה) , על השמאל הוא טען שהם גזעניים, אל אלו שמדברים כל הזמן על הצורך בשוויון, איך הגעתה למסקנה שכביכול דבריו הם תגובה לגזענות של סמוטריץ..

ובכלל אין שום סימטריה בין "הגזענות" שלנו לגזענות שלהם, לנו יש זכות לתביעות טריטוריליות בשטחים שנכבשו במלחמות ישראל ולערבים אין שום זכות לדרוש את כל פלסטין מהים עד הנהר. אף נציג ישראלי לא דרש לעשות זכות שיבה של יהודים לירדן מצריים לבנון סעודיה עירק ירדן גם לא לעזה , והרוב בישראל כולל בימין גם וויתר על שיטחי A B.
 

vinney

Well-known member
הקשבתי לקליפ, נראה לי לא הבנת כלום

הוא צועק אישית על סתיו שפיר כי כנראה לא הייתה נחמדה אליו לפני זה במסדרון, לא יודע מה הסיפור של הנאום הזה, אבל זה נראה לי כמו סתם התמוטטות עצבים ולא איזו עמדה מסודרת.

כמה מהטענות ההיסטוריות שלו דווקא נכונות, עובדתית. זכות השיבה לא הוזכרה שם, הוזכרו הפקעות אדמות פרטיות של הפליטים הערבים לטובת הקיבוצים. זה אכן קרה, ואכן מפא"י (מפלגת העבודה היום) עשתה זאת.

הוא, אגב, כבר לא חבר כנסת.
 

הפרבולה

New member
אתה לא הבנתה

גם בטלוויזיה בזמנו הראו רק את הקטע של הצעקות על סתיו שפיר שלא אומרת לו שלום, ויצרו את הרושם המוטעה שכאילו הטענות שלו מסתכמות בזה שסתיו שפיר לא אומרת לו שלום.
אבל לא הראו את ההמשך שבו הוא אומר שהשמאל הוא הכי גזעני, יותר מהימין, איך הוא אמר "השמאל המציא את הגזענות" השמאל משתין על הערבים מלמעלה" , השמאל מדבר על שוויון ושלום וגוזלים את אדמות הערבים.

זה מוכיח כמה השמאל מטומטם ולא מבין את הערבים , במקום להגיד לאותו גמאל זחלאקה ולחבריו שנכון הקיבוצים הוקמו על אדמות של ערבים שנכבשו במלחמת 48 שבה המופתי הנאצי שלהם ומדינות ערב הכריזו עלינו השמדה ושילכו לעזאזאל, ושקודם יחזירו לתחיה את 6000 היהודים שנהרגו במלחמת 48 , ואחר כך נדבר על אדמות הקיבוצים, במקום זה השמאל מנסה לשחד את הערבים עם שוויון זכויות אזרחים, תקציבים למגזר , אולי איזה שר זוטר בקואליציה.
 

הפרבולה

New member
הראו בטלויזיה איך בעזה מחנכים ילדים שהמטרה שלהם לחזור ליפו

חיפה עכו אשדודו אשקלון .... עוד בגן הגננת מסבירה לילדים הרכים בעזה שהמקום שלהם הוא בתוך פלסטין ועזה היא רק מקום זמני.
ערביי ישראל תומכים במטרה הזאת, תשאל את החברים של גמאל זחלאקה ברשימה המשותפת . ואתה בא ומבלבל להם את המוח עם מגילת העצמאות שבה הבטיחו להם שוויון, הם רואים שם שכתוב גם קיבוץ גלויות ומדינה יהודית וחוטפים עליך עצבים על זה שאתה מנסה לתחמן אותם ( כמו שראינו איך גמאל זחלאקה התעצבן על שמאלני מפלגת העבודה, עליהם ולא על סמוטריץ)
&nbsp
בדבר אחד גמאל זחלאקה צודק - השמאל הוא צבעו וגזעני, השמאל הרבה יותר גזעני מסמוטריץ שלפחות לא צבוע ומנסה להתיפיף.
 

vinney

Well-known member
בסדר, מה שגורם לך להרגיש טוב עם הגזענות ושנאת האחר שלך.

 

BravoMan

Active member
רק שיהודים לא עושים את זה.

אני לא לגמרי בטוח לאיזה יהודי בכנסת התכוונת שטען שלא מייצג את אזרחי ישראל, אבל אם כוונתך לשר התפוצות כפי שהפרבולה כתב, הרי שהוא מייצג את האינטרסים של מדינת ישראל על כל אזרחיה.
&nbsp
כל יהודי בעולם הוא אזרח ישראל בפוטנציה, ולנו כמדינה יש אינטרס להביא אותם לכאן ולהפוך אותם לאזרחים.
זו מהות של חוק השבות. בשביל זה הקמנו מדינה. (לא שאני מתפלא שאתה לא זוכר פרט שולי כזה
)
&nbsp
זאת, בניגוד גמור לערביי עזה ויו"ש שעל פניו מעוניינים במדינה משלהם, על חשבוננו, וכבר יש להם הנהגה מוסדרת, אז לא ברור למה פתאום הם צריכים נציגים בכנסת שלנו.
 
למעלה