ראיון עבודה HD - מבוהל

pedrokoll

New member
ראיון עבודה HD - מבוהל

היי בקרוב יש לי ראיון עבדוה כHD, למדתי CCNA ואת הידע שלי בחומרה למדתי לבד עם השנים, הקורס עזר לי כי למדנו עוד דברים חוץ מרשתות הכרות עם לינוקס וAD וכו'
עוד לא עבדתי בתחום לכן אני חושש מהראיון כי אני לא ספץ בכל מה שלמדתי ואני יודע שעם העבודה באמת לומדים את התחומים הללו לעומק.
לכן רציתי לדעת מה בעצם קורה בראיון לHD מה שואלים/דורשים
על מנת שלפחות אתכונן ואפצה על חוסר הביטחון וחוסר הידע שאני בטוח שיש לי שכאמור אי אפשר לדעתי להיות טוב בתחום בלי ניסיון בעבודה ורק עם קורסים שלומדים.

תודה רבה אשמח לעזרה
 
אי אפשר לענות על השאלה שלך
Helpdesk בכל מקום זה משהו אחר, כי תלוי מה היא המערכת שעבורה אתה נותן תמיכה. אין שום קוים מנחים כלליים. אני מנחש שירצו לראות שאתה שירותי, נעים לעבוד איתו, סבלני לתמוך במשתמשים, ובעל כישורי למידה. ייתכן שירצו ידע מסוים בתחום שבו אתה אמור לתמוך, אבל לא אמרת לנו מה הוא.
 
גם לנו אין מושג
בהחלט ייתכן שכדאי להרים טלפון למי שארגן לך את הראיון ולשאול מה דרישות המשרה, זו שאלה לגיטימית.
 

choo

Active member
זה HD, לא סיסטם - שכח מ-AD ולינוקס, התמקד בפתרון בעיות בסיסי

&nbsp
בתור איש HD תפקידך לפתוק בעיות משמשים סטנדרטיות - מחשב שנתקע, אפליקציה שנתקעה, עכבר שהפסיק לעבוד, ואולי גם בעיות שימוש באפליקציות סטנדרטיות כמו וורד ואקסל ו-outlook (בהנחה שלא לקחו לזה גוף חיצוני כמו כלנית).
&nbsp
ה-HD הוא הקו הראשון, וכל בעיה שהוא לא מצליח לפתור (כי אינה "עונה לשטאנץ") - הוא מעביר לדרג הבא.
&nbsp
אז רענן ידע בשימוש באפליקציות, בתיפעול תקלות שכיחות, ולא בסיסטם או במה שלמדת בקורס CCNA, ככל הנראה.
 
למעלה