ייעוץ בנוגע לקורות חיים -

  • פותח הנושא Be1n
  • פורסם בתאריך

Be1n

Member
ייעוץ בנוגע לקורות חיים -

היי,

אני כתבתי קורות חיים, הן בעברית והן באנגלית, שולח אותם לחברות ואלה לא חוזרות אליי או שחוזרות במייל דחייה.( כבר חודש - אולי זה מעט מדי ?).

אני אשמח לקבל הארות והערות כלליות עליהם.

קורות חיים בעברית מצורפים.

תודה רבה,
 

choo

Active member
כמה הערות:

&nbsp
א. "ממוצע קורסי חובה שנה ב - מעל 80". נשמע כמו מריחה. כתוב מספר מדויק (ממוצע משוקלל ביחס לכמות הנקודות זכות של כל קורס כזה). שים לב שהעובדה שאינך מספר על הממוצע הכולל גורמת לחלק מהקוראים לחשוב שהוא מזעזע. אם זה לא המצב - שקול לכתוב גם אותו.
&nbsp
ב. "נסיון בתחום מדעי המחשב" - למה אתה קורא נסיון? לנושאים שלמדת בקורסים בתואר? לנושאים שכתבת בהם פרוייקטים בזמנך החופשי? לנושאים שעסקת בהם במסגרת עבודה בתשלום, או בהתנדבות בעמותה כלשהי? זה גם נשמע כמו מריחה. מעסיקים מתעניינים בנסיון מקצועי אמיתי - תוכנה שכתבת שהיו לה משתמשים, שקיבלתי עליה דיווחי באגים, שנכתבו בה תכונות על פי דרישות חיצוניות (ולא רק על פי מה שהתחשק לך לעשות)... אחרת זה לא "נסיון" מבחינתם - זה "ידע".
&nbsp
ג. "פרוייקטים" - מאיזו מסגרת? פרוייקטים מהלימודים? פרוייקטים מזמנך החופשי?...
&nbsp
מעבר לכל זה, חודש אוגוסט הוא חודש חלש (כמו גם חודש תשרי וחודש אפריל באזור פסח) בגלל שהרבה אנשים (כולל מגייסים) בחופשות, ולסטודנט חסר כל נסיון תעסוקתי רלוונטי זה עוד יותר קשה. שפר את קורות החיים - אבל במקביל פתח סבלנות, ועוד יותר מזה - דבר עם חברים שלך ללימודים שכבר עובדים אם מחפשים אצלם ואם הם מוכנים להעביר את קורות החיים שלך למקום העבודה. קורות חיים שמועברים על ידי עובד ותיק מקבלים עדיפות ולרוב לפחות גורמים להזמנה לראיון (בהנחה שהחבר אכן בדק התאמה של קורות החיים שלך לדרישות של משרות אמיתיות בחברה).
&nbsp
&nbsp
 

Be1n

Member
תודה על הקדשת הזמן


א. הממוצע של שלב ב הוא 85. הכללי הוא 80
הייתה לי "נפילה" בשנה ג, שייתכן ואני אשפר בהמשך אם אבחר להאריך ל4 שנים - עם מציאת עבודה במקביל.
ונאמר לי שציון מתחת ל85 - ראוי לא לרשום.
עדיף פשוט להשמיט ?
ב.
הרוב אכן נושאים שלמדתי במסגרת התואר, אני אשנה זאת. תודה.
ג.
שניים הם מהלימודים - אבל אלה עבודות שלמדתי בהן דברים מעבר ל"סתם" לרשום קוד.
השלישי הוא במסגרת פרויקט גמר, אבל הוא הדבר הכי משמעותי מבחינתי, כי במהלכו נתקלתי בקשיים שפשוט לא נתקלתי בהם אף פעם - מה שאני רשמתי למעשה זה מעיין טוטוריאל לספרייה, שלא קיים בסביבת אנדרואיד.
הוא קיים בפייתון ובCPP ברובו, יש מעט בJava, אבל באנדרואיד - כמעט ואין.
אז נאלצתי לפעמים ממש להתקדם באופן סיזיפי..
ייתכן שלרוב המעסיקים הוא לא רלוונטי..
 

choo

Active member
לדעתי במצב הזה רצוי לרשום את הממוצע. 80 זה לא נורא.

&nbsp
מממילא אם לא תרשום אותו, ידעו שהוא לא גבוה במיוחד (אחרת היית רושם), ואז השאלה מה הם "ינחשו" שהוא. אם הוא היה 70 - כנראה עדיף היה לא לרשום, כי סביר שהניחוש שלהם היה יותר לכיוון 75. אבל עם ממוצע 80 - אתה לא רוצה שינחשו שבפועל הממוצע שלך 75.
&nbsp
לגבי הפרוייקט עם הקשיים שלא נתקלת בהם - זה המצב הקבוע על פי רוב בשנים הראשונות במקצוע - אתה תיתקל כל הזמן בקשיים שלא נתקלת בהם אף פעם.
 

Nuke1985

Active member
מופיע למעלה מה שאני מניח שזה השם שלך

אני מציע שאתה או המנהל יורידו אותו (למיטב זכרוני אסור לשים פה שמות אמיתיים בקורות חיים, גם אם המפרסם חושב כרגע שזה "בסדר").
 

selalerer

New member
לא אסור, פשוט לא מומלץ

בכדי שלא ימצאו בחיפוש בגוגל של השם שלך קורות חיים בגריסה לא מוצלחת, אולי עם דברים שאתה כבר לא שם בקורות חיים ולא רוצה שידעו
 

Be1n

Member
מה שבאדום שונה למניעת זיהוי - השם חלק מזה

סליחה על שלא צוין בהודעת הפתיחה
 
למעלה