כיצד אתם משפרים את האנגלית שלכם?

Hercu

New member
כיצד אתם משפרים את האנגלית שלכם?

אני מנסה לקרוא באנגלית ולצפות בסדרות, אבל מרגיש שהאנגלית שלי מבחינת השלב שמעבר לא מספיק טובה, יש לכם טיפים נוספים כיצד אפשר לצבור קצת ביטחון באנגלית של עולם התעסוקה? כי בדרכים שציינתי זה קצת פחות יעיל... תודה לעוזרים
 

selalerer

New member
קריאה של משהו שמעניין אותך.

אני קראתי ספרי מדע בדיוני.
 

hadooper

New member
תנסה להשתתף בדיונים באנגלית באינטרנט

&nbsp
קצת אקטואליה לא מזיקה, היא פותחת קצת את המחשבה וגם תאפשר לך להביע את עצמך באנגלית. תיזהר רק מלהכפיש את שם ישראל, כי אם בטעות זה יתפרש בעיניי המדינה כעידוד לחרם, זה יחשב לך כעבירה פלילית (= פשיזם)...
 

danam30

New member
צריך לעבוד קשה ולהתמיד בלימוד

ממליצה לך במקביל למה שאתה עושה כרגע גם לקרוא ספרים באנגלית שזה יוכל לשפר לך את אוצר המילים, כל מילה שאתה לא יודע תשננן אותה אחר כך. בנוסף אתה יכול לנסות להירשם לקורסים באנגלית כדוגמא בוול סטריט שעובדים ממש חזק על השיפור האנגלית בכיתות לימוד שלהם. בכל מקרה שיהיה בהצלחה מאמינה שתצליח להעלות את הרמה עוד יותר.
 

vinney

Well-known member
לדבר

תמצא מישהו לדבר איתו (בעבודה או בין החברים שלך). אם מישהו שאתה עובד איתו באופן רציף דובר אנגלית - תציע לנהל את השיחות המקצועיות באנגלית.
&nbsp
בסופו של דבר אין שום דבר אחר שיקנה בטחון. רק תרגול מעשי.
 

amirro80

New member
אנגלית ברמה עסקית

כמו שאמרו, לקרוא ספרים זה מעולה. הבעיה היא שלא תמיד זה מתחבר לעולם העסקי.. יש בוול סטריט קורסי אנגלית עסקית. זה מצוין כי הם מתמקדים בזה, וזה באמת עוזר לשפר את האנגלית.
 

d70

Well-known member
לשוחח באנגלית
סדרות בטלויזיה,לראות בלי תרגום או לשים תרגום באנגלית.
תיקון שגיאות אוטומטי במייל,משתדל לרשום את כל המילה שמציע התיקון האוטומטי ולא לתקן אוטומטית ע"י הקלקות על ההצעות.
לתפוס דובר אנגלית כשפת אם ולשוחח איתו.בין אם מדובר בשיחת חולין עם עמית לעבודה או להשתתף בדיונים כאלה במסגרת התפקיד בעבודה.אחד הדברים שגיליתי שלדעת לקרוא או לכתוב זה דבר אחד,אבל שמיעה ודיבור שוטף זו יכולת שונה שדורשת אימון.
 

noga781

New member
הכי חשוב

זה להתמיד בכל מה שתעשה! בין אם זה לקחת קורס בוול סטריט ובין אם זה לקרוא ולראות סרטים וסדרות צריך להתמיד ולהתאמן עד שאתה תרגיש שיפור משמעותי. לשפר שפה לוקח זמן והשתפשפות, אל תתייאש בסוף תצליח לשפר את האנגלית :) נתנו לך כאן עצות מעולות, לך על זה!
 

גרי רשף

New member
תרומתי הצנועה בתור אחד שמתקשה עם שפות זרות

לדעת אנגלית כולל בעקרון - לדבר, להאזין, לכתוב ולקרוא.
&nbsp
לגבי קריאה והאזנה זה די קל: יש ברשת אינספור מאמרים, הרצאות וכו'.
הרצאות - חפש ב-youTube או ב-Ted.
&nbsp
החלק היותר בעייתי זה כתיבה (וכמובן שיתקנו אותך) ושיחה (לדבר ולקבל משוב).
יש הרבה אתרים, בתשלום ובחינם, שניתן להיעזר בהם.
אני ממליץ על italki: ניתן למצוא שם מורים לאנגלית דרך Skype במחירים של 5$-10$ (מדינות עולם שלישי) ו-10$ ומעלה (מדינות דוברות אנגלית).
נעזרתי במורים שזו לא הייתה שפת אימם, ולא הייתה שום בעייה מבחינת הרמה.
בנוסף, האתר מאפשר לפרסם טקסטים ולבקש הגהות (בחינם על ידי גולשים אחרים), אם כי מקובל לפרסם טקסטים קצרים (פסקה, 5 משפטים..) ולא מאמר שלם.
להגהה של מאמרים שלמים ניתן להיעזר ב-Fiverr (בתשלום).
 
למעלה