זה בהחלט עניין של סדרי עדיפות
בין סיכוי קלוש לכמה שעות פנאי בשבוע לבין חוסר שעות פנאי.
עבדתי במרכז וגרתי במרכז.
ברכב: בשעת שיא כשעה לכל כיוון, בשעות אחרות - חצי שעה, סה"כ שעה עד שעתיים ביום.
בתחבורה ציבורית: הליכה לאוטובוס, אוטובוס, החלפת אוטובוס, אוטובוס נוסף, הליכה לעבודה - בין שעה וחצי לשעתיים, סה"כ בין שלוש לשלוש וחצי שעות.
ההפרש: בין שעה לשעתיים ביום.
עבדתי במרכז וגרתי בדרום.
ברכב: בערך שעה וחצי לכל כיוון.
בתחבורה ציבורית: בערך שעתיים ורבע לכל כיוון.
ההפרש: שעה וחצי ביום.
עבדתי בדרום וגרתי בדרום.
ברכב: ברוב שעות היום: חצי שעה לכל כיוון
בתחבורה ציבורית: המתנה לאוטובוס, החלפת אוטובוס, אוטובוס נוסף, הליכה מהאוטובוס - כשעה וחצי.
ההפרש: שעתיים ביום.
יש מה לשפר בתחבורה ציבורית. גם תדירות, גם שירות, גם חינוך הנוסעים.
אבל הפתרון העיקרי הוא לצמצם את מספר הנסיעות.
אין מניעה להקים היי טק בכל עיר בגודל סביר.
אין מניעה לעבוד פעמיים בשבוע מהבית.
לא כל אחד מסוגל לעבוד ברכבת.
אני צריכה ריכוז של משרד או בית.
מה גם שרק אחד מהרביעייה שיושבת ליד כל שולחן יכול לעבוד באופן נוח.
בשעות שיא, בכיוון שבו רוב האוכלוסיה נוסעת, הסיכוי לעבוד נמוך.
זה תלוי באישיות, בשבילי זמן ברכבת או בתחבורה ציבורית אחרת לא יכול להיות זמן איכות.
צפוף לי, רועש לי ולא נעים לי.
בין סיכוי קלוש לכמה שעות פנאי בשבוע לבין חוסר שעות פנאי.
עבדתי במרכז וגרתי במרכז.
ברכב: בשעת שיא כשעה לכל כיוון, בשעות אחרות - חצי שעה, סה"כ שעה עד שעתיים ביום.
בתחבורה ציבורית: הליכה לאוטובוס, אוטובוס, החלפת אוטובוס, אוטובוס נוסף, הליכה לעבודה - בין שעה וחצי לשעתיים, סה"כ בין שלוש לשלוש וחצי שעות.
ההפרש: בין שעה לשעתיים ביום.
עבדתי במרכז וגרתי בדרום.
ברכב: בערך שעה וחצי לכל כיוון.
בתחבורה ציבורית: בערך שעתיים ורבע לכל כיוון.
ההפרש: שעה וחצי ביום.
עבדתי בדרום וגרתי בדרום.
ברכב: ברוב שעות היום: חצי שעה לכל כיוון
בתחבורה ציבורית: המתנה לאוטובוס, החלפת אוטובוס, אוטובוס נוסף, הליכה מהאוטובוס - כשעה וחצי.
ההפרש: שעתיים ביום.
יש מה לשפר בתחבורה ציבורית. גם תדירות, גם שירות, גם חינוך הנוסעים.
אבל הפתרון העיקרי הוא לצמצם את מספר הנסיעות.
אין מניעה להקים היי טק בכל עיר בגודל סביר.
אין מניעה לעבוד פעמיים בשבוע מהבית.
לא כל אחד מסוגל לעבוד ברכבת.
אני צריכה ריכוז של משרד או בית.
מה גם שרק אחד מהרביעייה שיושבת ליד כל שולחן יכול לעבוד באופן נוח.
בשעות שיא, בכיוון שבו רוב האוכלוסיה נוסעת, הסיכוי לעבוד נמוך.
זה תלוי באישיות, בשבילי זמן ברכבת או בתחבורה ציבורית אחרת לא יכול להיות זמן איכות.
צפוף לי, רועש לי ולא נעים לי.