הגעתי למסקנה ששעתיים וחצי לא שווה להגיע...

TakeCtrl

New member
הגעתי למסקנה ששעתיים וחצי לא שווה להגיע...

תמיד נופל במלכודת הזו, נראה משהו מעניין, איזה הרצאה של שעתיים וחצי באחה"צ בת"א ,מאשר , ואז כשמגיע הרגע , פתאום מבינים כמה זה בלתי אפשרי להגיע מהדרום לת"א בשעות כאלה..

נראה לי שמי שקובע הרצאות של שעתיים בת"א עושה את זה יותר ליחצ"נות לחברות שנמצאות בקומה תחתיו /בניין לידו, אחרת זה לא פרקטי..
 

user32

Well-known member
מנהל
רכבת רכבת רכבת

גילוי נאות: תגובה זו נכתבה מתוך רכבת...
 

TakeCtrl

New member
רק להגיע לרכבת ברגל לוקח רבע שעה.. אח"כ בלב ת"א

עדיין תהיה תקוע בפקקים כך שלפחות שרפת שעה... בשביל שעתיים, ואח"כ כבר אין לאן לחזור, אני לא חושב שבשעתיים אני יכול ללמד משהו חדש ומהפכני...
 

tenen

New member
זהו שלא. בתוך ת"א קח מונית

אם תכננת להגיע במקור עם הרכב מהדרום, הרי שמונית תעלה לך לא יותר מעלות הרכב לקילומטר כפול המרחק ממיקומך בדרום.
&nbsp
עד ת"א רק רכבת.
 

TakeCtrl

New member
תכנתי להגיע עם מונית ישירות מהדרום...

הבעיה שgett לא היו זמינים, לא רק זה, בדרך כלל בשעות האלה אם הם שומעים ת"א הם מסברים לקחת אותך..
&nbsp
בתוך ת"א מתחנת רכבה ההגנה ועזריאלי השלום, אתה חושב לא יהיו פקקים בשעה 17:00?
 

user32

Well-known member
מנהל
יש לך רכבת ישירה

אופניים חשמליות, אוטובוס מתחנת ההגנה (15 דקות גג, מנסיון), מונית אם אתה מתעקש.
בנוסף, יש הרבה מיטאפים בגוגל קמפוס במגדל אלקטרה שנמצא 5 דקות הליכה מהרכבת.
בזמן שאתה ברכבת אפשר לעבוד על הלפטופ כך שזמן לא מתבזבז. לדעתי זה אידיאלי.
 

TakeCtrl

New member
אופניים מהסוג שלי לא ניתן להכניס לרכבת אלא אחרי שעה 19:00...

כשהזמנתי את השלדה לפני כמה שנים, היה כל הקטע של גילה אדרעי שעשתה שביתה כל שני וחמישי בגלל שעשתה אפצ'י בכיוון עקום, כך שבזמנו לא ראיתי ברכבת פתרון אמין בכלל.
אבל בדיוק עכשיו קרה משהו שכנראה בכל זאת אצטרך להחליף אופנים, אז הפעם אקח פשוט Montague paratrooper להסבה (האמת זו הסיבה שהברחתי את המנוע בנסיעה מחו"ל, פשוט לא חשבתי שזה יקרה כל כך מוקדם) בכל מקרה פרוייקט שייקח קצת זמן.
&nbsp
אבל אחרי הכל, כשאתה כולל אופניים בעיה יותר גדולה זו... חנייה ואני מתכוון לזה שאתה אף פעם לא יודע אם יתנו לך להיכנס איתם לבניין, ואין שום מצב עלי אדמות שהם יישארו קשורים ברחוב.
&nbsp
ולפטופ ? אוי גוועלד, איכשהו נפלתי על laptop של lenovo G650 שיש לו סוללות מחורבנות, הסוללה השנייה שלו חוסלה תוך שנה כשבקושי השתמשתי בה, (כלומר לא נטענת), פירקתי אותה ואני משתמש בתאים שלה לניסויים בspot weld , קיוויתי שסוללה שלישית תעבוד, אבל כבר אחרי חודש העסק פשוט לא מטעין.
יש לי לפטופ מהעבודה אבל הוא ניתן למשהו מאד זמני.
 

viczi

New member
מעניין אותי אם הדעה שלך על הרכבת

מתבססת על ניסיון יומיומי....
ניסיון פעם ברבעון לא נחשב.

כי לשבת ברכבת ולעבוד על לפטופ זו בדר"כ תמונה שמדמיינים לעצמם אלה שמשתמשים ברכבת לעתים רחוקות.
הכרתי מישהו שצייר לעצמו תמונה דומה ואז רצה הגורל ונאלץ לנסוע שבוע ברכבת.
אחרי 3 ימים בכה בקול כל בוקר לפני העבודה.

הרכבת בדר"כ עמוסה ולרוב רועשת.
 

user32

Well-known member
מנהל
אני שוב כותב תגובה מהרכבת...

בימים אלה אני נוסע 1-2 פעמיים בשבוע.
היו תקופות שנסעתי מדי יום במשך כמה שנים.

הרבה אנשים שמים אזניות, לי אישית הרעש לא מפריע ולא תמיד יש רעש.
 

h a j b i

New member
לא, הן פשוט מוכוונות לאיפה שעובדים רוב קהל היעד

שזה באזור תל אביב בכלל ובתל אביב עצמה בפרט.
אני לא יודע למה אתה מתכוון ב "דרום" אבל יהיה קשה מאוד למשוך קהל להרצאות שם.
 

TakeCtrl

New member
בדיוק לזה התכוונתי... מכוונות לקהל היעד בת"א

דרום= פארק המדע...
 

N i X

New member
לדעתי לא סיפור

אני חושב שזה ממש לא בשמיים לבוא מבאר שבע למיטאפ בעזריאלי \ אלקטרה וכל מה שבאזור.
&nbsp
כמה דקות לתחנת רכב ואז שעה וקצת אתה ב״השלום״
 

viczi

New member
נשמע שאתה לא נוסע ברכבת


יצא לי להגיע למספר מיטאפים במשרדי גוגל מבאר שבע.
"למזלי" מדובר בשעה שמוגדרת שעת שיא אז יש רכבות ישירות כל חצי שעה (בשעות אחרות יש רכבות ישירות כל שעה וביניהן רכבת דרך אשקלון שלוקחת חצי שעה יותר).
נניח המיטאפ שלי ב-19:00.
אני יכולה לצאת ברכבת של 17:45 אבל זה אומר שאני מגיעה ל"השלום" ב-18:46 שזה קצת קרוב מדי כי לוקח לפחות רבע שעה להגיע.
אבל נניח שאני אדם אופטימי עם אמונה מוגזמת בדיוקה של רכבת ישראל.
כדי לוודא שאני לא מפספסת את הרכבת אני לוקחת מקדם בטיחות ומתכננת את הנסיעה כך שאהיה ב-17:30 בתחנת הרכבת.
אם יש לי רכב הסיכוי שלי לחנות ברכבת מרכז קלוש.
אז אני נוסעת כ-20 דקות לרכבת צפון ולוקח לי עוד זמן להיכנס לחניה ולמצוא מקום, מה שאומר שאני צריכה לצאת מהבית ב-17:00, שעתיים לפני ההרצאה.
עם אוטובוס אני צריכה לצאת כמה דקות יותר מוקדם.
ההרצאה מסתיימת בתשע.
אבל הרכבת הישירה לבאר שבע יוצאת ב-21:09.
אז אם יצאתי מההרצאה לפני הסוף ורצתי לרכבת ולא פספסתי אותה, אגיע לתחנת הרכבת ב-22:20 והביתה בערך ב-22:40 במקרה הטוב.
אם אני רוצה לשמוע את הסוף של ההרצאה וללכת בנחת לרכבת, אז יש לי או רכבת דרך אשקלון ב-21:45 שמגיעה לבאר שבע ב-23:30
או רכבת ישירה ב-22:09 שמגיעה לבאר שבע ב-23:21.

שורה תחתונה, עשיתי דרך של 4-5 שעות בשביל הרצאה של שעתיים.

בעיני, בהתחשב בכמות החומר שיש באינטרנט, רוב הזמן - לא שווה.
 

TakeCtrl

New member
בדיוק לזה התכוונתי יש לי כלל שאני מנסה לשמור

לא להגיע למצב שאורך הנסיעה עולה על אורך הפעולה שהנסיעה מובילה אליה...
יותר מדי בלגן...
 

user32

Well-known member
מנהל
את מודעת לזה שב"ש נמצאת רחוק מת"א, נכון?

אני מניח שהכי טוב היה תחנת רכבת מתחת לבית שלך (כמובן, רכבת שלא מרעישה), שיוצאת כל 10 דקות 24/7 ומורידה אותך בפתח מגדל אלקטרה.

אבל בהתחשב בנסיבות, לפנות ערב לטובת מיטאפ שזה אומר מ5 וחזרה הביתה לפני 11 זה סביר. זה אומר שבזבזת ערב על מיטאפ ובאוטו היה לוקח לך בערך זמן דומה. זה גם משאיר לך שעתיים וחצי של זמן עבודה ברכבת למי שבעניין (או קריאת ספר/סרט או כל דבר אחר).

היחידים שנהנים ממיטאפ של שעתיים נטו זה הצעירים שגרים במרכז ת"א, קופצים למיטאפ ומשם הביתה ברגל/באופניים. כל השאר, בין אם זה ב"ש, או סתם רחובות, מודיעין, וכו' עם כל הפקקים והחניה זה עולה להם בערך בערב שלם שבסופו מגיעים הביתה ב10-11. לפחות ככה זה אצלי.
 

N i X

New member


אני משתדל לבחור את המיטאפים, מן הסתם לא כל ערב מיטאפ.
אבל פעם-פעמיים בחודש זה סבבה לגמרי.
 

viczi

New member
אתה נשמע כועס

לא ברור למה...
הבחור אמר שזה בסה"כ שעה ברכבת.
תיארתי במה כרוכה ההגעה.
כל אחד יעשה את השיקולים שלו.
אני בדר"כ נמנעת להשקיע 2X זמן כדי להגיע לפעילות שלוקחת X זמן.
זה לא יעיל ומעייף.
במיוחד לאור כך שקיימת טכנולוגיה המאפשרת להקליט את ההרצאה או לשדר אותה בשידור ישיר.
 

user32

Well-known member
מנהל
משום שאני חושב שהתחבורה הציבורית מקבלת יחס לא הוגן

ולכן יש יותר מדי פקקים, זיהום אוויר, ופגיעה בסביבה.

תכף יקפצו עליי אנשים זועמים ויגידו שהרכבת מאחרת, שהתחנות לא ממוקמות במקומות נוחים, שאין חניה, שאין קווים מהמקום שהם גרים, שהאוטובוסים נוראיים וכו'. אני אקדים תרופה למכה: אתם צודקים 100% ולהרבה אנשים אין ברירה אלא לנסוע ברכב.

אבל...
יש כמה ברי מזל ואני ביניהם שכן יש להם אפשרות להשתמש ברכבת. עכשיו זה עניין של סדרי עדיפויות אישיים. האם אעדיף לנסוע שעה ברכב כל כיוון או 1:15 ברכבת (כולל הגעה לתחנה וכו') במקרה שלי? האם ההליכה של 7 דקות מהתחנה למשרד היא הגיים ברייקר לעומת נסיעה ברכב וחניה בחניון של הבניין (בתשלום)?
מה שאני טוען שבמקרה שלי וכנראה שלך, לעולם לא תהיה תחב"צ יעילה יותר. אף אחד לא ירשת את ב"ש ברכבות מהירות שיסתובבו בין שכונות המגורים, ובת"א אמנם תהיה רכבת תחתית אבל לעולם בניין אלקטרה ייחשב לתחנת עזריאלי ובצדק. ועכשיו העניין הוא שאם כל אחד יתן תירוצים כמו לא לאחר ב7 דקות למיטאפ (שאגב, תמיד מתחיל חצי שעה אחרי הזמן), אז באמת שכולנו נשב לעולם וועד בפקקים.
זה אולי נשמע שאני מטיף לך או משהו, מתנצל מראש. הדבר הזה אכן חשוב לי. למשל המנהג לנצל את זמן הנסיעה ברכבת כזמן איכות זה דבר שישראלים פשוט צריכים לאמץ והרבה פעמים משנה את המשוואה. אני נכנס בבוקר למשרד אחרי שעניתי לכל המיילים, הגבתי בפורומים, וטיפלתי בדברים הדחפוים. בדרך חזרה אני סוגר דברים שלא הספקתי בעבודה. זה זמן מנוצל ששווה המון. אחרים ינצלו את הזמן לראות פרק בסדרה שלהם למשל.
חומר למחשבה...
 

zaske

New member
בדיוק, אני מתיישב על הרצפה, שם קפוצ'ון ועם הזקן

נראה כמו הומלס.

אף אחד לא מתקרב אליי ואני משלים שעות שינה.

מה זה 7 דקות ברגל? באמת יש אנשים שלא ילכו 7 דקות ברגל?

תנסו ללכת את זה במקום כמו מלבורן עם מזג אויר לא יציב בשיט.
 
למעלה