שאלה לגבי ישיבת סטטוס עובד מעביד

redmax2

New member
שאלה לגבי ישיבת סטטוס עובד מעביד

האם זה תקין שמעביד קובע ישיבת סטטוס עם העובד כמעט כל חודש?
שאם בכל הישיבות נאמר שהעובד עובד בצורה טובה ותקינה...
מה זה אומר..?
 
ישיבת סטטוס יש כל שבוע, וזה לא בשביל ציונים

קצת מוזר מה שאתה מתאר. לחלק ציון האם העובד תקין או לא, עושים בפגישת הערכה ואת זה עושים פעם או פעמיים בשנה.

בישיבת סטטוס, שבדרך כלל יש פעם בשבוע או שבועיים, מדברים על הסטטוס של העבודה. מה הספקת, איך עשית, אם נתקלת בבעיות, לדבר שוב על סדרי עדיפויות,


אתצם נגשים פעם בחודש, ובכל פעם הוא אומר לך שאתה בסדר, וזהו? לא מדברים על העבודה עצמה? זו לא הזדמנות בשבילך להתייעץ איתו?
 

redmax2

New member
אצלי זה פעם בחודש ואצל אחרים לפי מה שאני יודע זה חודש וחצי

או יותר
בעיקרון מדברים גם על העבודה (שיפורי גרסה וגם שיפור תהליך עבודה עם צריך..)
וגם נותן ציונים.. (עשית טוב פה,צריך לשפר שם וכו'...)
כל זה פעם בחודש..
האם זה נראה תקין שזה בתדירות פעם בחודש,והרוב זה לי...
 

choo

Active member
זה עשוי להיות תלוי בוותק בחברה וברמת הנסיון

&nbsp
באופן עקרוני, עובד חדש יותר לרוב ירוויח יותר ממשוב, כנ"ל עובד בעל מעט נסיון.
&nbsp
מעבר לזה - קשה לדעת מרחוק.
&nbsp
שאל את עצמך שאלה אחרת - האם אתה מרגיש שהמשוב הזה עוזר לך? האם הדברים שהצביעו עליהם תואמים את הצורה שבה אתה תופס את הדברים (לחיוב ולשלילה)? האם יש סוגי הערות שחוזרות על עצמן בכל פגישה (למשל "הבדיקות שלך לא כיסו טוב מקרי קצה"), או שאחרי שעשית משהו אחד פחות טוב, זה לא חוזר על עצמו שוב?
 
אם ההערות נכונות, זה נראה תקין

אם הוא שוב ושוב חוזר על אותו דבר, או אם אתה חושב שהוא טועה - זה בעיה.

אם ההערות נכונות - אז זה מנהל שהוא גם מנטור. זה יכול להיות טוב, לעזור לך להשתפר.

וכמו שכתב זה מעליי - תלוי בנסיון. עובד יחסית חדש מקבל שיחות כאלה פעם בשבוע. התדירות יורדת עם הוותק.
 

redmax2

New member
אז כנראה בגלל שאני עובד חדש.. אני 3 וחצי חודשים בתפקיד

 

klemiki

New member
נראה שהחברה משקיעה בך

חשוב לה ההצלחה שלך, שתשתלב ותתרום.
יש להם תכנית משוב בתדירות גבוהה כדי לעזור לך להשתפר.
נראה שניהול בחברה מוקפד ורציני.
&nbsp
 

nocgod

New member
בחברה שאני עובד בה יש פגישת אחד-על-אחד פעם בחודש עם ר"צ

בפגישה מדברים קצת צ'יט צ'אט, מדברים על איך לדעתי היה החודש האחרון (2 ספרינטים לרוב), על איך אפשר להשתפר (עצמית וצוותית) ומה הצעדים האופרטיביים כדי להגיע לשיפור, קובעים מטרות לתקופה הקרובה ובוחנים האם הצעדים האופרטיביים מפגישות קודמות יצאו לפעול ואם עזרו ואם עמדנו במטרות האישיות שלנו (סדר עבודה, כניסה לתחום חדש, מיצוב מקצועי בצוות/בחברה, עזרה לעובד חדש, לתכנן הרצאה לצוות/לחברה וכד').
סה"כ הפגישות שאלה הן בשבילך כדי לדעת מה המצב שלך מול הר"צ ומול הצוות בכללי. הרי לא היית רוצה לדעת שיש איזשהי בעיה מקצועית או אישית ביום שמביאים אותך לשימוע או שיחת אזהרה.
ר"צ טוב הוא גם מנטור שממנו אפשר ללמוד, וגם הוא לומד ממך.

לא הייתי לוקח את זה קשה מידי אלא מנסה להוציא מהדבר הזה את המיץ, להבין מהר"צ איפה אפשר להשתפר ואיך ומה אפשר לתרום כדי להתקדם אישית ומקצועית. ככה גם הר"צ יבין את השאיפות והמטרות שלך (ואם הוא ראש צוות טוב) יעזור לך להשיג מטרות אלה.
לפחות זה הניסיון שלי בחברה הנוכחית (וגם בראשונה) בה עבדתי. (הקודמת פחות)
 
למעלה