עבודה בתחום תוך כדי התואר *בפתוחה*

rdhkvmvk

New member
עבודה בתחום תוך כדי התואר *בפתוחה*

היי לכולם,
יש לי התלבטות קשה כבר זמן רב ואשמח אם תוכלו לעזור לי.
אני מתכוון להתחיל השנה ללמוד לתואר במדעי המחשב וההתלבטות שלי היא בין המכללה למנהל באשדוד לבין האוניברסיטה הפתוחה. החלטתי סופית שאני אלמד באחד מן המקומות האלה (גר 5 דקות מהמכללה, ככה שבשני המקומות יהיה לי נוח ללמוד. בפתוחה כמובן בגלל שחלק גדול מהלימודים בבית.)
מעניין אותי מה הקושי בכל אחת מהדרכים הנ"ל להשיג עבודה בתחום תוך כדי התואר.
יש לי 2 חברים שלמדו במכללות (אחד מהם במכללה למנהל באשדוד) (שניהם מדעי המחשב, 3 שנים) אחד מהם מצא עבודה בשנה השנייה, ואחד בשנה השלישית. שניהם אמרו שזה לא היה יותר מדי קשה למצוא עבודה ושאלו עבודות מעולות ביחס לסטודנטים שלומדים בתחומים אחרים ורובם נאלצים למלצר בשביל להתפרנס בשנות התואר..
לצערי אני לא מכיר אף אחד שעשה תואר במדעי המחשב בפתוחה, לכן אשמח אם תוכלו לשפוך קצת מידע בנושא - במידה ובן אדם עושה את התואר בפתוחה ב4 וחצי-5 שנים, מאיזה שנה זה ריאלי לעבוד בתחום? אני יודע שהתכנית לימודים שונה מאוד בין המכללות לאוניברסיטאות בכלל, ומהפתוחה בפרט..
כמובן שהמשכורת לא כל כך משנה (לצורך העניין גם מינימום יספיק) והעיקר זה הניסיון.
תודה מראש!
 

antreprize

New member
אני למדתי בפתוחה ואין בעיה.

אחרי שתלמד מבוא למדמ"ח, מבני נתונים ונניח עוד קורס (אלגו', מערכות הפעלה, C) כבר לא תהיה בעיה למצוא לפחות משרת סטודנט. אני מצאתי בשלב הזה עבודה ויש כאלו שכבר קודם. לגבי החברים שלך, זה שהם מצאו עבודה וזה שהיא יותר טובה מלמלצר באשדוד זה לא אומר הרבה. עדיף לך ללמוד בפתוחה (ולעבוד במרכז, כמובן) מאשר באיזו מכללה דרג ג'.
 

choo

Active member
ועוד
מכללה למנהל מול הפתוחה - הפתוחה לוקחת

 

בן100

New member
אז עכשיו אתה פה?

שובב. הייתי צריך לדעת לחפש אותך פה.
&nbsp
 

vinney

Well-known member
מהשנה הראשונה

היתרון של הפתוחה הוא שאתה יכול לעבוד במשרה מלאה, לא משרת סטודנט.
&nbsp
אם אתה לא עובד, או עובד במשרת סטודנט - אין שום הצדקה למרוח את התואר 4-5 שנים.
 

tamarhp

New member
למדתי בפתוחה, קיבלתי בעיקר תגובות נלהבות ממראיינים

לא היתה לי בעיה לקבל עבודה בשום שלב. לפעמים שאלו אותי למה בחרתי בפתוחה ועניתי (אפשרות לשלב מגורים רחוקים ועבודה במקביל לתואר) וזה התקבל בצורה טובה לגמרי.
 
למעלה