עבודת סטודנט

yavramov

New member
עבודת סטודנט

אהלן,
אני סטודנט שנה ב' במדעי המחשב שמחפש עבודת סטודנט בפיתוח. התחלתי לחפש באינטרנט ומאוד קשה להבין מי נגד מי שם. איפה אתם ממליצים לחפש, באתרים של החברות עצמם, אתרי דרושים כלליים, או אולי אפילו לפנות לחברות השמה?
 

GuestOfHonor

New member
מה שכתבת, לא בסדר הזה

הייתי מתחיל מהאתרים של חברות הענק - גוגל, מיקרוסופט, IBM, צ'קפוינט וכדומה.

בהקשר הזה, הייתי נמנע בתור התחלה מחברות חומרה אלא אם כן זה הכיוון שלך.

אחרי זה הייתי מנסה חברות השמה ו'ציידי ראשים' - הם יכולים לתת לך גישה לחברות יותר קטנות שאתה לא מכיר, סטארטאפים וכו'. כדאי להתחיל משתיים-שלוש חברות, לא מעבר. נישה, דיאלוג, SeeV, מדולה, וחיפוש קצר בפורום ימצא לך עוד כמה כאלה.

אתה יכול גם לנסות "חברות השמה מקוונות" כמו woo.io ו workey. אלה אתרים שבהם אתה מכניס את הפרטים שלך באופן אנונימי ואז חברות מקבלות את הפרופיל שלך ופונות אליך. בדרך כלל זה מיועד למפתחים עם נסיון, אבל אולי גם לסטודנטים זה יצליח - אני אשמח לשמוע איך הלך לך שם אם תנסה
.

רק אחרי כל זה הייתי הולך על אתרי דרושים כלליים, אם בכלל. בדרך כלל מה שיש בג'וב-הנטים וג'ובמסטרים למיניהם אלה משרות נחותות.
 

yavramov

New member
תודה! שמעתי שאין כמעט עבודות בפיתוח לסטודנטים, זה נכון?

אמרו לי שעדיף לי למצוא עבודה אפילו בQA בחברה עם שם רציני, כי עבודה בפיתוח יהיה כמעט בלתי אפשרי, והעיקר שיהיה לי נסיון לקורות חיים. מה אומרים?
 

user32

Well-known member
מנהל
זה לא נכון

יש עבודות ולא מעט. בדרך כלל רוצים לפחות 3 ימים בשבוע וזה מתאים יותר לשנים המתקדמות (שלישית ומעלה). בהחלט יש עדיפות לאוניברסיטאות הנחשבות. למוסדות הפחות נחשבים הרבה באמת מתחילים מבדיקות.
 

yavramov

New member
אבל זה בטח תוקע את הקריירה בQA

אם עכשיו אתה צובר נסיון בתור QA במשרת סטודנט, למה שמעסיק אחרי התואר ייקח אותך לפיתוח? אני מפחד לעשות טעות עם העבודה הראשונה ולהידפק
 

Eureka25

New member
לא יתקע, ולא חייבים נסיון

אהלן,
מנסיון אישי, זה ממש לא נכון שחייבים נסיון כדי להתחיל לעבוד אחרי התואר. אם יש לך ציונים טובים ואתה בוגר אוניברסיטה, חברות ההשמה די יפוצצו אותך בהצעות לראיונות. גם לא חסר חברות שמציעות תנאים טובים מאד לבוגרים טריים ללא נסיון (כמובן שצריך להתקבל קודם..)
אז מאותה סיבה, אין מה לחשוש ש-QA יתקע אותך (אם אפשר בלי נסיון, נסיון "רק" בQA בטח לא מזיק). ולא חסר מקרים של אנשים שהתחילו כסטודנטים ב-QA והתקדמו לתפקידי פיתוח וראשי צוותי פיתוח.
שיהיה בהצלחה!
 

user32

Well-known member
מנהל
לפי ההגיון הזה

אם עבדת בתור שליח פיצה אחרי הצבא למה שמעסיק יקח אותך אחרי התואר לפיתוח?
כמו שכתבו לך כאן, המעסיקים מתייחסים לעבודה הראשונה אחרי התואר כאל עבודה ראשונה בתחום. אם עבדת לפני זה בQA או בפיתוח זה וודאי יעזור אבל לא יתקע את הקריירה שלך. הקריירה מתחילה עבור רוב האנשים בסיום התואר ויש הרבה שלא עבדו בכלל לפני זה.
בהצלחה
 

בן100

New member
WELL, HELLO THERE

אני עובד בחברת ענק בינ"ל. עם משרדים בכל הארץ (והעולם).
אנחנו מחפשים סטודנטים מוכשרים. יש מצב שתתאים לנו.
&nbsp
צור קשר בהודעה פרטית ואשמח למסור פרטים נוספים.
&nbsp
 
למעלה