קבלה לתואר שני בהנדסה עם ממוצע 77

Vargos

New member
קבלה לתואר שני בהנדסה עם ממוצע 77

לא יודע אם זה הפורום הנכון לשאול אבל בהתחשב בכמות האקדמאים פה שווה לנסות :)

אני עכשיו מסיים תואר בטכניון הם הממוצע הנ"ל וחיפושי העבודה בינתיים לא הולכים משהו אז מתחיל לשקול מסלולים נוספים. האם זה ריאלי לנסות להתקבל עם הממוצע הזה לתואר שני על תנאי? (בטכניון או כל אוניברסיטה אחרת?) או שזה רק בגדר חלום
 

vinney

Well-known member
לנסות וודאי שריאלי. להצליח - זה כבר יותר קשה

"על תנאי" נועד למועמדים יחסית גבוליים, כך שצריך לבדוק מה תנאי הסף. אם המינימום ממוצע הנדרש הוא 80 והממוצע שלך 77 - יכול להיות שתתקבל על תנאי. לטכניון כמה שזכור לי יש נטיה להעדיף את הבוגרים שלהם קודם למועמדים אחרים.
 

vinney

Well-known member
ההחלטה לגבי תיזה נעשית אחרי שכבר התחלת ללמוד

תבדוק במוסד הספציפי אליו אתה רוצה להתקבל, אבל לרוב הפיצול בין מסלול מחקרי ללא מחקרי נעשה אחרי מספר קורסים שכבר עשית.
 

the lone gunmen

New member
אני לא יודע איך זה עובד בטכניון

אבל חבר טוב שלי למד תואר ראשון הנדסת חשמל בבר אילן (שאני מניח שהם קצת יותר גמישים) ועמד לסיים עם ממוצע של 81 ורצה להתקבל לתואר שני ואפילו עם רצון של אחד המרצים שיושבים הכי חזק בפקולטה, לא היו מוכנים לקבל אותו כיוון שהדרישה היא 85- אז במקום לסגור את התואר, הוא המשיך אותו עוד שנה, העמיס קורסי בחירה והוציא בכולם 90+, העלה את הממוצע שלו ל-83 ואז אישרו את הקבלה שלו בודעת חריגים.

אז אם עדיין לא סגרת את התואר, אתה יכול אולי לנסות לעשות משהו דומה. אם לא, אז קשה לי להאמין שזה אפשרי, אבל תמיד אפשר לנסות ולהרים טלפון למזכירות הנדסה של כל אוניברסיטה בארץ ולבדוק.
 

S h a r k 1 8

New member
באוניברסיטה זה יהיה קשה

אולי תנסה תואר שני במדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה או במכללה האקדמית ת"א-יפו / הבינתחומי. שם הסיכויים שלך טובים יותר להתקבל.
&nbsp
 

vinney

Well-known member
לא יודע מה עם האקדמית

אבל באו"פ תנאי הסף הוא 80. לא יודע עד כמה הסיכויים גבוהים להתקל על התנאי, אבל למי שלא רגיל לשיטת הלימוד הלחץ הנוסף של להצטיין כבר בקורס הראשון עלול שלא להועיל.
 

בן100

New member
מה המוטיבציה?

1. האם אתה חושב שהמראיין שלך לא יחפש ממוצע תואר ראשון בגליון הציונים?
2. באיזה תחום התואר שלך והיכן (גיאוגרפית) אתה מחפש עבודה?
&nbsp
ככלל, בתור בוגר תואר שני, הרשה לי לתת לך עצה חשובה:
לתואר שני הולכים כי בא לך ללמוד ולהעשיר את עצמך. אם אתה רוצה להתקדם בחיים מקצועית חשוב שתצא לשוק העבודה מוקדם ככל האפשר.
&nbsp
 

user32

Well-known member
מנהל
אם זה מסיבות תעסוקתיות (מציאת עבודה)

תמשיך לחפש במיוחד במקומות שלא מבקשים גליון ציונים ולא שואלים על ממוצע. יש הרבה מקומות כאלה. יש גם את השורה השניה של עבודות: חברות קצת פחות נוצצות ואפשר לעשות שם שנתיים בפיתוח ולצבור נסיון.

אגב, אתה יכול להיות קצת חמקמק וכששואלים על ממוצע להגיד משהו כמו "עוד לא סיימתי אז אני לא בטוח אבל זה אמור לצאת בסביבות 80".
 
למעלה