נתקלתם בהבדלים בביצועי תקשורת בין ubuntu/centos לwindows

TakeCtrl

New member
נתקלתם בהבדלים בביצועי תקשורת בין ubuntu/centos לwindows

ואני מתכוון בwindows server
בעיקר מבחינת java.

ניסתי לחפש קצת אבל נתקלתי בזה רק http://www.principledtechnologies.com/Red Hat/RHEL6_network_0613.pdf
(וזה לא כלל התייחסות לjava).
אני בעד הlinux (ואני ממש לא שייך לקהל ה"בלינוקס זה לא היה קורה") כי יש פרמטרים בkernel כגון backlog שניתן לשנות בעוד שwindows לא ראיתי דרך לזה.
 

user32

Well-known member
מנהל
לא סביר שזה קשור לג'אווה

או שבכלל יהיו הבדלים משמעותיים באופן כללי בהנחה שהם מקונפגים כראוי. ג'אווה רצה על הפלטפורמות האלה כ15 שנה במליוני התקנות ואם היה משהו כזה מזמן זה היה הופך לדיונים וויכוחים.
גם אין סיבה שיהיו הבדלים משמעותיים במהירות תקשורת בין מערכות הפעלה שונות. מה שכן סביר הוא שהתקנות לא טובות, שכבות שונות ומשונות (פיירוולים, פרוקסים וכו') והבדלים חומרה, חיבורי רשת וכו' שיש באחת ואין באחרת ישפיעו.
 

selalerer

New member
זה אומנם מסמך של RH שהוא קישר אליו אבל ההבדל הוא פי 3 ומשהו



 

TakeCtrl

New member
אבל יש בלינוקס קינפוגים מסויימים שלא ניתן לעשות בwindows

 

user32

Well-known member
מנהל
כמה מסובך זה לבודד את הבעיה?

אם יש חשד לבעיית תקשורת, כותבים סקריפט במנותק מהג'אווה שמדמה הורדה של קובץ גדול בין שתי המכונות המדוברות ובודקים אותו בשתי הסביבות.

אם רוצים לבדוק את התקשורת בJVM אז אותו דבר: אפשר לכתוב טסט קטן שמבצע תעבורה כלשהי ולבדוק אותו בכמה וכמה סביבות. אם תגלה פער משמעותי אל תשכח לפרסם על זה מאמר ולשלוח לי את הלינק.
 

TakeCtrl

New member
זה יותר בעייתי מזה.. כבר נכתב סקריפט בJava אבל זה לא הורדה..

מדובר בשרת חיצוני שעקב באג (שלא יתוקן), שולח לך packets קטנים אבל פותח לך socket חדש עבור כל Packet ואתה צריך לסגור אותו.
לא חשוב באיזה API התשמשתי בjava (כדי להאיץ את העסק , nio,nio2), אז עדיין נסתם, עד שהצלחתי להגדי בsysctl להגדיל את הbuffer, אין לי כאלה אפשרויות בwindows.
 

choo

Active member
פאק מרכזי ראשון - לחלונות קימפלו עם cygwin

&nbsp
ממש לא הדרך לקבל קוד שמותאם היטב ליכולות הפלטפורמה (למשל, בחלונות כדי להגיע לביצועים אופטימליים, לרוב עובדים עם completion ports - בזמן שבלינוקס יעבדו עם epoll או משהו מתקדם יותר)
&nbsp
בסופו של יום, בדיקות ביצועים צריכים לבצע עם אותם כלים שבהם ישתמשו המשתמשים הסבירים, ואם אין - אז עם הכלים האופטימליים לכל פלטפורמה.
 

Grosseto

New member
מילה לא מנומסת

אפשר להגיד סוגיה, אתגר, מילים יותר נעימות
 
למעלה