java או javascript

משרות פיתוח תוכנה--

משרות פיתוח תוכנה--זה כל מה שאני יודעת על המשרות, הייתי בראיון עבור עבודה בjava, ובראיון ספרתי על פרויקט שעשיתי בלימודים בjava script (שימוש בnode.js בצד שרת, ובצד לקוח שימוש בangularjs,jquery), היינו 4 אנשים, 2 מתוכם נלקחו לצוות java וכנראה אני ועוד אחד נלקח למשהו עם javascript. השאלה שלי היא האם זה לא נישה, והאם השכר של javascript זהה לjava?
 
אנסה לאסביר

&nbsp
השאלה היותר משמעותית מבחינתך האם זה פיתוח בצד שרת (NODEJS) או בצד לקוח.
אם מדובר בצד שרת אז אני חושב שאין הבדל מהותי בין השפות. בשניהם אתה יכול לעשות דברים מעניינים ובשניהם משעממים ושניהם רחוקים מלהיות נישה ואני לא חושב שיש הבדל בשכר.
אם ב-JS מדובר על צד לקוח אז בעצם השאלה שלך פה היא ד שרת מול צד לקוח. השאלה היא דבר ראשון האם אתה אוהב פרונטאנד? אם אתה אוהב אז אין סיבה לא להיות מפתח UI. השכר שם בממוצע יותר נמוך אבל ממה שאני מתרשם זה בגלל שרוב במשרות שם יותר פשוטות ויש שם הרבה אנשים עם השכלה יותר נמוכה. לאנשים שעושים דברים משמעותיים ומרחיבים ידע ומבינים באמת איך עובד פיתוח ווב השכר ממש טוב. כלומר ברקב המשרות הטובות שהן לא מעטות השכר בסדר גמור.
אם מדובר על אפליקציה מורכבת שרק רצה בצד לקוח ולכן היא ממומשת ב-JS אז אני לא רואה סיבה למה לעשות בעיות.
אגב, לא כל כך הבנתי מה האטרנטיבה שלך. להתבכיין? זה תמיד רק מזיק.
 
תודה רבה

תודה רבה! עזרת לי מאד.
לא שאני צריכה לבחור, רק רציתי לדעת לאן אני נכנסת. תודה רבה
 

zaske

New member
אין לנו מספיק מידע לדעתי.

אם את מפחדת לחשוף את שם החברה /ואו משהו שיזהה אותה או אותך, את מוזמנת לפנות אליי בפרטי. סודיות מובטחת.

אני יכול רק להביא דוגמא מעצמי שאני התעניינתי במשרה שהיא 100 אחוז Javascript, ממש לפני כמה חודשים (קרי, node.js בצד השרת, אנגולר בצד הקליינט ) , אבל שוב - זה לא יכול להעיד על דבר כשאני כותב בצורה תמציתית שכזו.
 

Grosseto

New member
ממה שאני יודע

מתכנת JAVASCRIPT שיודע מה שהוא עושה שווה את משקלו בזהב, במיוחד אם הוא גם שולט בAJAX.
&nbsp
אני לא בטוח לגבי המשכורת, אני לא יודע מאיפה נובע הפרדוקס
 
מסכים חלקית

מתכנת JS שיודע מה שהוא עושה שווה את משקלו בזהב. אני חולק על החלק של "במיוחד אם הוא גם שולט בAJAX ". AJAX זה דבר די בסיסי. מתכנת שלא יודע AJAX צריך ללכת הביתה.
 
למעלה