פגישות עבודה בחו"ל ביום שישי

a c t i v e X

New member
פגישות עבודה בחו"ל ביום שישי

שלום, בזמן האחרון בחברה הנוכחית (אמדוקס) יש הרבה פגישות בחו"ל בימי שישי ש"אי אפשר להזיז". לא נתקלתי בזה בעבר בחברות קודמות, ופה יש הרגשה של ה"לקוח ביקש, האקאונט הסכים, אנשי המוצר חייבים להתייצב"
זה מוכר בעוד מקומות או שזה הראש הקשה של אמדוקס (לא לזלזל, אני לא בתחום הגולגלות או הBSS...
)

אישית אני לא אוהב לעבוד בסופ"ש, זה מרגיש לי זלזול בעובד ובחיים שלו. זה לא שהשבוע עמוס או שיש איזה פרויקט לחוץ, סתם סגנון של אירופאים בעיקר לקבוע ליום שישי בלי להתחשב שאנשי המוצר בישרא ויום שישי זה סופ"ש
 

ipv6

Member
לא הבנתי

אתה בחו"ל ויש פגישות בימי שישי?
אז אני מניח שאתה לא תעבוד ביום ראשון (כשבארץ כן עובדים) וזה מתאזן.

יצא לי שבארץ יצא לי לעבוד שישי \ שבת \ לילות. אם זאת הייתה עבודה
"רצינית" של כמה שעות עם הישג שצריך להגיע אליו (מערכת שנפלה וצריך להרים, פיצ'ר דחוף וכאלה) אז קבלתי על זה כסף \ הוראה פשוט לא להגיע למחר בלי לקחת חופש.. לפעמים גם הוסיפו צ'ופר כמו מסעדה\יום ספא ודברים בסגנון.
ההסדר נראה לי הוגן ולא טרחתי לבדוק מה החוק אומר..

זה לא היה רשמי בחוזה אלא הסכמה ביני לבין המנהלים הרלוונטים. אם התפקיד שלך לא אמור לכלול את הדברים האלה והם מפריעים לך, יש מקום להעלות את העניין בפני המנהלים. כמובן שזה תלוי בתדירות שזה בא..
 

user32

Well-known member
מנהל
תלוי בסיטואציה

ברוב החברות מכבדים את הסניף המקומי ואת ימי העבודה הנהוגים. שמעתי על מקומות שמקיימים ישיבות און ליין מרובי משתתפים מרחבי העולם וברור שלא יזיזו את כל הישיבה כי משתתף אחד במקרה עובד מישראל.

באמדוקס ספציפית ראיתי את זה קורה הרבה ולדעתי ההתחשבות שם נמוכה. כיוון שזו חברה וותיקה מאוד, גדולה מאוד וגם ישראלית, הסיכוי שפתאום תצליח "לחנך" אותם שואפת לאפס. המצב שאתה מתאר, מן הסתם נתקלו בו אלפים בעבר ויהיו כאלה בעתיד. נסה לגשש אצל הקולגות שלך ובמיוחד הוותיקים ביניהם ולנסות להבין איפה אתה נמצא.
לפני שאתה קופץ להרפתקאות תזכור שלפני כמה שבועות פורסם שמתכוונים לפטר 300 מנהלי לקוחות/מוצר בישראל.
 

a c t i v e X

New member
הסיטואציה היא שיש פגישה ספציפית ל"מוצר" שלי, שהלקוח ביקש

לשישי,מבחינתו יום עבודה, לפגישה של הגנה על מכרז למשל, או הצגה טכנית לעומק, תכנון scope וכו'.
המוצר והצוות 100% ישראלים, כל העבודה על הלקוח הזה- מענה על מכרז והכנת חומרים -אצלנו.
האקאונט הוא רק זרוע שיווקית ללא שום ידע, הוא מסכים עם הלקוח בכלל בלי להתייעץ או לעדכן אותנו והופ, חייבים ליסוע בחמישי לפגישה בשישי, חזרה לארץ בערב והגעה באמצע הלילה... או חזרה משבוע בארה"ב לעצור בגרמניה לפגישה בשישי וכו',
כמו שאמרת, זה משהו די נפוץ במיוחד באמדוקס, בחברות קודמות לא נתקלתי בכזה הרגשה של "בובות בשלט רחוק" שנשלטות ע"י אקאונטים מרוחקים ללא שום קשר לישראל, חשבתי שאולי נדמה לי ולא הייתי חשוף לזה אבל כנראה שלא
&nbsp
הפיטורים באמדוקס אם יהיו זה של מנהלי ביניים מיותרים בdelivery (ולא חסרים מיותרים, תאמין לי)
ניהול המוצר עצמו לא קשור, חטיבת המוצרים נפרדת מחטיבת הdelivery, ובמיוחד במוצר שלי, יש מחסור אדיר באנשים עם ידע (בכלל בארץ), זה לא מוצר אמדוקס "קלאסי" OSS/BSS ככה שאני רגוע, אבל לא מרוצה...
 
אז נשמע שמנצלים אותך היטב

אצלנו אנשים שנוסעים לחו״ל, בדרך כלל מדביקים לפחות חצי יום חופשי לפני ו/או אחרי העבודה. קצת להסתובב בעיר.

לגבי הקפצות ללקוחות - אולי זה מתחייב, אולי זה השירות שאמדוקס מתחייבת לו. אבל אז הם צריכים לפצות אותך.
 

a c t i v e X

New member
זמן להסתובב בעיר יש, זה בד"כ אפשרי

אבל לא רואה בזנ כזה צ'ופר ולא רואה בזה פיצוי על עבודה בשישי והגעה הביתה בשבת.
אולי זה רק אני שמעדיף לעבוד טוב ואיכותי במהלך השבוע ושאת הסופ"ש שלי ישאירו לי.
כמובן שתמיד זה "קריטי" ו"לקוח אסטרטגי". אבל כשזה קורה פעם בחודש (בנוסף לפגישות רגילות נוספות) זה כבר לא נעים
וזה לא הקפצה, אני לא דליברי, ולא תמיכה. זה פגישות קדם מכירה שנקבעות ללא התחשבות בצוות הישראלי, שהוא למעשה המוקד של אותה מכירה.
&nbsp
קראתי קצת בפורום על אמדוקס, אכן תמונה קשה.
רוב הפוסטים לגבי תפקיד פיתוח ולא ניהול מוצר ומכירה,
זה מעט שונה באזורים האלה, התנאים הכספיים טובים יותר אבל ללא ספק החברה קשה וזה יותר "מעביד" מ"מעסיק"....

&nbsp
 

choo

Active member
אם משהו מאוד מפריע לך - שנה אותו, או עבור חברה/תפקיד

&nbsp
כשיש לך משהו קבוע בעבודה שמפריע לך יותר ממה שאתה מוכן לספוג - או שתנסה לשנות אותו (דבר עם האנשים שקובעים את הפגישות ודאג שהם יקבעו אותן לימים אחרים), או שתעבור לתפקיד שלא דורש את הדברים הללו, או שתחליף מקום עבודה.
&nbsp
אם זה רק קצת מפריע אבל לא deal breaker - הסתפק בלנסות לשנות בעדינות, ואם לא ילך - קבל את זה כמו שזה.
 

ytoledano

New member
לא כל כך ברור לי איך זה קורה

מי שקובע פגישה בודק בלו"ז של כל המוזמנים. אם יש קונפליקט זה ברור שאותו אדם לא יוכל (או לא בהכרח יוכל) להגיע לפגישה. בגלל זה מה שהומלץ לי הוא לסמן recurring meeting כל שישי כל היום. מאז אין טעויות.
 

a c t i v e X

New member
לא בודקים בלו"ז של אף אחד

קובעים עם הלקוח, סוגרים איתו לפי מה שנוח לו ואז שולחים דרישה לאנשי המוצר "להתייצב" ולהכין חומרים.
אם יש בעיה (יום שישי/ נופל על פעילות אחרת/ נופל על יום העצמאות וכו') אז האקאונט מתחיל לעלות לדרגים גבוהים ולהתלונן שאנחנו לא משתפים פעולה ולא מספקים את העזרה ו"שנספק מחליף", מה שבעייתי בצוות של 4 אנשים, ככה שכשאתה אומר "לא" אתה בסוף דופק חבר לצוות.
וזה לא עניין של תמיכה במוצר או פרוייקט לחוץ, פגישות קדם מכירה סטנדרטיות בהתראה של שבועיים קדימה
&nbsp
 
זאת אמדוקס לטוב ובעיקר לרע...

לפני יותר משמונה שנים עזבתי את אמדוקס וזאת היתה בדיוק אחת הסיבות.

אם אפשר לארגן שיחת ועידה רבת משתתפים בטלפון ב23:00 בלילה, שמדובר על באג מינורי וכל המשתתפים ישראלים שעובדים במרכז פיתוח ברעננה, אז תהיה ישיבה כזאת. אפילו שזה היום הראשון של הבדיקות בגירסה...

אם יש טיסה חזרה מאחד ממרכזי הפיתוח של אמדוקס בעולם, כמה ימים לפני ערב חג, ואתה סך הכל עושה העברת ידע שנפרסת על כמה שבועות, אז תהיה סמוך ובטוח שהטיסה חזרה תהיה בדיוק ביום של ערב החג.

לאמדוקס יש הרבה מאוד יתרונות. ההתחשבות בעובד ובזמנו הפרטי היא לא אחת מהן.

מאז שעזבתי את אמדוקס עבדתי כבר בכמה חברות ותמיד התפלאתי איך הן מצליחות לספק לעובדים סביבת עבודה רגועה, בלי כל הלחץ הזה, תוך כדי התחשבות בזמן הפרטי של העובד ובכל זאת כל כך להצליח ולהרוויח.
ברור שאם יש משבר עם לקוח או הוצאת גירסה לחוצה, אז לגיטימי שיהיה עומס ולחץ. אבל תמיד היה מדובר במסגרת זמן קצובה ולא כשיגרה כמו שזה באמדוקס.
 

hookedatwalla

New member
זה תלוי בחברה ובך

ומה אני מתכוון שזה תלוי בך, מנסיונות העבר שלי, גם אנחנו טסנו ללקוח והיינו עובדים נניח מראשון עד שישי, ואז טסים לארץ בשבת בערב. אכלו לנו את יום שישי, אז בדרך כלל היו מפצים אותנו ביום חופש בשבוע אח'כ. הפיצוי לא היה מטעם החברה, הוא היה יותר מטעם המנהלים הישירים, שהסכימו שהבודדים שהחמיצו את החופש של שישי - יקבלו חופש בשבוע לאחר מכן.

זה לא היה קורה הרבה, אחת לחודשיים נניח. אולי כדאי להעלות את זה למנהל הישיר. את הרעיון.

השוק חם אש עכשיו, אם לא מתאים לך, אז תתחיל לרחרח.
 
למעלה