חישוב מסלול מחדש?

  • פותח הנושא rbg4
  • פורסם בתאריך

rbg4

New member
חישוב מסלול מחדש?

שלום תמיד ידעתי שאני אוהב מחשבים אני כל החיים שלי מתעסק בזה ואני ממש אוהב את זה אני כן יודע ששם זה העתיד שלי אומנם אני לא מעוניין לחיות בכלוב של זהב אבל יש תחומים שממש מעניים אותי (כמו pen test)

אני לומד באחת המכללות בצפון מבחינת הזמן אני כבר שנה שלישית(שנה הבאה זה שנה רביעית שנתיים וחצי השקעתי וסמסטר אחד לקחתי חופש מכל מיני סיבות) מבחינת הנקודות יש לי 46 נקודות זכות בממוצע של 60 שלא תבינו לא נכון השקעתי הרבה דם יזע ודמעות והיו סמסטרים שלא לקחתי הרבה נקודות כידי יותר להצליח בקורסים שאני נכשלתי בהם בעיקר הקורסים של המתמטיקה ( מקצוע שאני אוהב לא הכל אבל אין לי בעיה לפתור סתם ככה כל מיני תרגילים ) בנוסף עשיתי סמסטר קיץ ולקחתי עזרה מהמכללה.

בחישוב פשוט אם אני רוצה להמשיך בתואר הזה יקח לי עוד שלוש שנים (נראה לי אפילו 3.5) כלומר כל התואר יהיה 6 שנים

אני שוקל האם כדאי לי להמשיך בתואר (הנדסת תוכנה) או פשוט לנסות מדעי המחשב במקום אחר או לעשות תואר ba במערכות מידע (יש לציין שאף אחד מהם לא באוניברסיטה)

התואר ba במערכות מידע זה תואר שעושים אותו בערב 3 ימים בשבוע אחד זה בשישי שבזמן הפנוי אני יכול למצוא עבודה או לעשות קורסים מקצועיים שאני אוהב במקום ללכת ולהמשיך בתואר באותה בכללה או לנסות לעשות את התואר אבל במקום אחר

מה אומרים ?
 

רפול27

New member
אני חושב שלסיים תואר בממוצע 60 ממכללה לא יעזור לך בחיים

אני גם לא חושב שמדעי המחשב יהיה יותר קל מבחינת המתמטיקה
אתה צריך לסיים לפחות הממוצע 80. תסתכל על סילבוסים של תארים ותמצא את התואר שמעניין אותך ושאתה חשב שתוכל לסיים בממוצע של לפחות 80
 
הראייה שלי

דבר ראשון ממוצע 60 לא יכול להיזקף רק לקורסים המתימטיים. אם ציון עובר אצלכם הוא 55 (הכי נמוך שאני מכיר) ומשקלם של הקורסים המתימטיים הוא כחצי מהתואר וקורסים תכנותיים גם כחצי (בערך המספרים שאני מכיר) ונניח שבקורסים המתימטיים קיבלת בכולם ציון עובר כלומר 55 אז יוצא שבקורסים התכנותיים יש לך ממוצע של 65. ציונים ממש לא טובים. חשוב דבר ראשון להבין את הבעיה בבירור.
אני למדתי במכללה ירושלמית והיו כאלו שסיימו את התואר בממוצע 60-65. לקח להם זמן למצוא עבודה והם לא מצאו עבודה טובה אבל כולם מצאו עבודה. כלומר, זה לא סיבה לנשור מהלימודים. אבל אתה חייב להבין שכאלו ציונים ייפגעו בך משמעותית בסיכויים למצוא עבודה טובה שתוביל אותך לקריירה איכותית. אתה "חייב" לשפר את ציוניך.
&nbsp
אין שום ייתרון בהנדסת תוכנה על מדמח. חבל על השנה. מצד שני לעבור מכללה גם ייקח לך זמן. אבל אולי ייתן לך מרץ מחודש וגם תבוא כבר עם יותר ידע.
&nbsp
BA במערכות מידע ממכללה נשמע לא טוב. מוצדק רק אם אתה בטוח שתצא משם עם ממוצע 85 ומעלה. ולגבי תוכניתך לעשות קורסים מהצד אתה טועה. תשקיע את נשמתך בתואר ותוציא ציונים מעולים. זה יעזור לך הרבה הרבה יותר.
 
כדאי לדבר תכלס

באיזה מכללה לומד עם ממוצע 60? כי ברוב המכללות מראש הלימודים קלים ביחס לאוניברסיטה. מכאן אין הרבה לאן לרדת. אולי פשוט התחום הזה לא בשבילך. יש לי בן ש"אוהב מחשבים" אבל אין לו שום יכולת חשיבה מתמטית או לוגית. הורדתי אותו מרעיונות ללמוד מחשבים בתיכון. אולי גם אתה יכול להיות עורך דין מצויין או מעצב נפלא. חבל ללכת עם הראש בקיר. הסיכוי שלך למצוא עבודה עם ממוצע 60 ממכלה הוא נמוך כך שהשיקול של שוק העבודה ממילא לא תופס במקרה שלך.
 

rbg4

New member
לומד במכללה בצפון

תודה על התגובות אני לומד בבראודה
האמת המכללה פעם אחת סילקה אותי מהלימודים בגלל הציונים שלי 60 זה עוד התקופה הטובה ופניתי לוועדת עירעורים והם הסכימו לאפשר לי להמשיך ללמוד
&nbsp
אולי לא הייתי מספיק ברור אבל נשאר לי עוד שלוש שנים כידי לסיים ועד עכשיו למדתי 2.5 שנים
&nbsp
אני יכול ללכת למכללה אחרת בעיקרון המכללה הזאת נחשבת קשה מאוד ולא יקח לי יותר זמן כי גם עכשיו יש לי עוד שלוש שנים אז אם אלמד מדעי המחשב במקום אחר גם זה יקח לי שלוש שנים כמו בבראודה
 
פעם פגשתי סטודנט

שאמר שהמקום שהוא למד בו היה ברמה נמוכה. ובסגנון אחר, ככל הנראה הלימודים בבראודה לא הרבה יותר קשים ביחס למכללות אחרות. אגב, גם מדעי המחשב ברמה נמוכה זה די קשה.
אני מחשיב את המכללה שלמדתי בה למקום איכותי אבל הלימודים שם קלים משמעותית מול אוניברסיטה. החוכמה של הנהלת המכללה היא להקל איפה שפחות חשוב ובדברים הקריטיים לא להקל וללמד חומר איכותי.
מה שאומרים לך זה שאתה בבעיה ואתה חייב לשפר ציונים בלי תירוצים סטייל קורסים מתימטיים (ומסתבר שגם בתכנות הציונים לא משהו) או שהלימודים אצלכם קשים (כנראה לא יותר ממכלות אחרות).איך בדיוק? אף אחד לא באמת יודע. אנחנו לא נביאים האם במכללה אחרת תשקיע יותר וכמה מרץ יהיה לך.
 

TotalCommnader

New member
כל האמת בפרצוף: תואר בממוצע 60 שווה מעט מאוד אם בכלל לכל מעס

יק שאני פגשתי. ממכללה אפילו פחות. שווה פחות מתואר שלא מסיימים אבל בממוצע טוב יותר.

אתה חייב למצוא דרך לשפר משמעותית את התואר או למצוא דרך להגיע. ללא תואר. פרוטקציה, תיק עבודות לא פחות ממדהים או משהו בסגנון. אחרת ריב הסיכויים שבזבזת שנים וכסף.
 

miriBenNissan

New member
כל הקודמים כאן צודקים. כדאי לחשב מסלול מחדש.

רק אוסיף שמעבר לכך שאתה מגיע ממכללה, ומעבר לכך שאתה מגיע עם ממוצע ממש ממש לא טוב, אתה גם מורח את התואר על פני 6 שנים שזה גם נראה מאד רע. אני לא רואה סיכוי שתמצא עבודה עם תנאים כאלה, ואני באמת תוהה אם זה הכיוון. אולי חפש דברים משיקים שהם לא מדעי המחשב, כמו תכנות web, איש dev ops, אוטומציה וכד', שמכילים גם תכנות.
בהצלחה!
 
למעלה