זקוק לחוות דעת על קורות חיים שרשמתי (סטודנט)

loresin1

New member
זקוק לחוות דעת על קורות חיים שרשמתי (סטודנט)

אני סטודנט למדמ"ח בבן גוריון, וסיימתי עכשיו שנה שנייה. אין לי ניסיון בתחום, ולכן אשמח לעזרתכם בהערות לגבי קו"ח שרשמתי. בנוסף, אשמח אם תתנו את דעתכם בנוגע לדברים הבאים שרשמתי/חשבתי לרשום בקו"ח:

1. ישנם דברים מסוימים שהתנסינו בהם במהלך התואר, שלא ברור לי אם ואיך כדאי לציינם בקו"ח. למשל:
א. SQL- הבעיות שלמדנו להתמודד איתם, הן כאלה שנותנים לנו נתונים מסוימים- ואנו צריכים להגדיר מבנה נתונים ב-SQL לייצוג שלהם + כתיבת שאילתה שתחזיר מידע מסוים שקשור לנתונים. לא השתמשנו במערכת כמו MySQL או משהו בסגנון בשביל הבעיות האלה… הן הופיעו בעיקר כשאלות במבחנים. ברור לי שמדובר ברמת הכרות די שטחית, השאלה היא האם שווה לכתוב על זה משהו בקו"ח? אולי הכרות בסיסית?
ב. קבצי XML,JSON - למדנו על הפורמט שלהם ואיך לחלץ מהם את המידע הנדרש. שימשו כקלט לתוכניות ב- Java וב-C++ בפרויקטים שעשינו. איך לדעתכם זה נחשב מבחינת רמת היכרות?

2. בנוגע לפרויקטים מרכזיים במהלך הלימודים שרשמתי בקו"ח- ראשית אציין שמדובר במטלות תכנותיות שניתנו בקורס מסוים ולא בפרויקטים שעובדים עליהם סמסטר שלם, אך הם נראים לי גדולים מספיק בשביל לתארם (מה גם, שאין לי ניסיון- אז חשבתי שזה יוסיף). ביותר פירוט- מדובר בקורס שבו היו 3 מטלות בסה"כ, אך המטלה הראשונה הייתה יחסית קטנה (דד-ליין של שבועיים) והשתיים האחרונות, אשר תוארו בקו"ח, היו בעלות דד-ליין של חודש. אם נכנס קצת יותר למספרים- מדובר בפרויקטים של 1000-2000 שורות קוד כל אחד.

האם לדעתכם ראוי לרשום את הפרויקטים הנ"ל בקו"ח, לאור העובדה שאין לי ניסיון בתחום?
במקרה שכן, האם לדעתכם נכנסתי יותר מדי לעומק בתיאורם? הייתם אולי רושמים את זה אחרת?

תודה מראש :)
 

silino

New member
כמה דברים לאחר מבט חטוף

(1). אני חושב שאתה יכול לוותר על לציין את המצב המשפחתי שלך. נראה לי מיותר.
(2). רשמת "מחפש משרת סטודנט בתכנות, 2-3 ימים בשבוע". אני חושב שגם זה מיותר. פשוט תשלח את קורות החיים שלך למשרות שאתה מעוניין בהן, ותשים לב שאלה משרות סטודנט. לא חושב שצריך להקדיש לזה תשומת לב מיוחדת בקו"ח.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

choo

Active member
לגבי ב', חשוב לציין - קורות חיים מגיעות גם לחברות השמה

&nbsp
ולא תמיד נשלחות למשרה ספציפית
במצב כזה, חשוב שידעו לכמה ימי עבודה בשבוע הוא פנוי
 

loresin1

New member
שאלה

אם קורות החיים שלי מגיעים לחברת השמה כלשהי - החברה הזאת לא אמורה לדעת מראש לאיזה משרות אני מכוון ומה הזמינות שלי בשבוע?

זאת אומרת, אין איזה שהוא תהליך שבו אני מעדכן את חברות ההשמה בסוג המשרות בהן אני מעוניין, זמינות שלי בשבוע וכל זה- ורק אז הן שולחות את קורות החיים שלי למשרות שעשויות להיות מתאימות?

(כי אם כן, אולי זה באמת מיותר לרשום את מה שרשמתי בהקשר הזה)
 

choo

Active member
התהליך הזה מתחיל ב"כתיבה נכונה בקורות החיים"

&nbsp
חברות השמה נוהגות לפזר "מלכודות" כדי לקבל קורות חיים. אם זה לא יהיה רשום בקורות החיים, עלולים לשלוח את קורות החיים שלך למשרות לא רלונטיות. בשביל מה?
 
למעלה