רלוונטיות של ממוצע תואר אחרי שכבר יש ניסיון

Ozilophile

New member
רלוונטיות של ממוצע תואר אחרי שכבר יש ניסיון

אני לומד מדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה, וכבר בעל 3 שנים ניסיון בפיתוח תוכנה. אני די מתקשה לשלב את העבודה והלימודים יחד, והממוצע שלי ירד כבר לבערך 75.
מקריאה בפורום של הודעות עבר, אני יודע שממוצע לא גבוה מספיק זה בעיה לבוגרים טריים, ושבקו"ח הם נוהגים לציין את הממוצע שלהם. עם זאת, עבור מי שכבר בעל כמה שנות ניסיון - האם נהוג לציין את הממוצע בקו"ח, או רק את עצם קיום התואר? האם המעסיקים נוהגים, מניסיונכם, להתעסק בזה בכלל?

כמובן שאתמקד בלשפר את הממוצע, אבל מעניין אותי לשמוע את הדיעות כאן לגבי זה.
 

choo

Active member
חשיבות הממוצע בתואר הולכת ויורדת עם השנים - לא "נעלמת" מיד

&nbsp
ככל שתצבור יותר נסיון בעל חשיבות לשוק, כך פחות ופחות מקומות יתעניינו בציונייך בתואר. אין "מדרגה" שממנה הממוצע לא מעניין אף אחד - זה משהו הדרגתי יותר.
&nbsp
מה שכן - אם הממוצע שלך משקף הבנה חלקית בלבד של החומר, ואם תעבוד במקומות שבהם החומר הזה רלוונטי - זה עלול להפריע לך בעבודה בעתיד. קשה לדעת לאן אתה תרצה להגיע בעוד 5 או 10 שנים - ולכן האינטרס שלך, במיוחד בקורסים הרלונטיים בתואר, להשקיע מספיק זמן ואנרגיה כדי להבין את החומר היטב. לכאורה תמיד תוכל ללמוד מחדש נושאים אם וכאשר יעלה הצורך. בפועל, סביר שתתקשה לפנות חודשיים-שלושה ללימוד נושאים כאלו בעתיד.
&nbsp
כמה קורסים אתה לוקח כל סמסטר? זה יכול להשפיע בצורה משמעותית על רמת הקושי
 
תלוי מה הנסיון

מפתח בחברה מוכרת, והמנהלים שלך ייתנו עליך המלצות נלהבות? התואר פחות חשוב

אבל אם אתה עובד מאד זוטר, בחברה קטנה ולא ידועה, והביצועים שלך שם לא-מי-יודע-מה - אז כדאי שיהיה ממוצע טוב
 

ipv6

Member
זה חלק מה"פרופיל" שלך

הוא קריטי בעבודות הראשונות אבל יש מקומות שיתעניינו בו (גם אם לצרכים פורמליים בלבד) גם אחרי 15 שנה של ניסיון.

כמובן שעם אותו ניסיון, יותר מרשים להיות בוגר מוסד יוקרתי בהצטיינות מאשר בוגר מוסד בינוני בצורה בינונית (לא אומר על הפתוחה, אלא כדוגמא כללית). קשה לכמת את זה בשכר \ כמה זה עוזר בתהליך הסינון.
 

דייהטסו

New member
כשאני מסתכל על קורות חיים

אני מחפש גם את הממוצע בתואר ראשון, אפילו אם למועמד תואר שני ועשר שנות ניסיון. בעיני זאת אינדיקציה אובייקטיבית שנשארת רלוונטית תמיד.
 
למעלה