עבודה בזמן לימודים

עבודה בזמן לימודים

שלום,
רציתי לדעת על פי אילו פרמטרים סטודנט יכול למצוא ולהתקבל לעבודה תוך כדי הלימודים באוניברסיטה? (במקרה זה, תל אביב). הבנתי מקריאה בפורום שישנם קורסים ספציפיים שמעסיקים יבקשו לראות את הציונים בהם ועל סמך ציונים אלה יזמנו ויקבלו את הסטודנט לעבודה (כמו למשל הקורסים מבני נתונים, אלגוריתמים, תוכנה 1, מודלים חישוביים וכולי), האם הדבר נכון? ואם כן, אשמח לדעת אילו קורסים נחשבים בעיני מעסיקים ל"הכי קריטיים" ורלוונטיים כאשר הם מחפשים סטודנטים לעבודה תוך כדי הלימודים.
אני שואל זאת בין היתר משום שאני מתכנן ללמוד תואר דו-חוגי, ולכן לא תהיה לי אפשרות לבחירה של הרבה קורסי בחירה, ורציתי לדעת האם עובדה זאת לא תשפיע לרעה על הסיכוי שלי למצוא עבודה במהלך הלימודים. (או שכן?) אשמח לשמוע לדעת אנשים מנוסים ומעורים בתעשייה בעניין זה...
תודה!
 

bismark1

New member
בעיקר ממוצע כמה שיותר גבוה.

אולי בתור מישהו שעושה דו-חוגי יהיו כאלה שירצו לוודא שהממוצע לא נובע מציונים גבוהים בחוג השני שמחפים על ציונים נמוכים במדמ"ח. יש גם מעסיקים שאוהבים להסתכל על קורסים ספציפיים כמו מבני נתונים ואלגוריתמים וקורסים תכנותיים. בכל מקרה, בדרך כלל בתור סטודנט מבקשים ממך לשלוח קורות חיים + גליון ציונים ואין לך מושג על מה מסתכלים (אם בכלל), מה שבטוח מסתכלים זה על השורה בקו"ח עם תואר + מקום לימודים + ממוצע (אם כתבת) - לכן שוב, מה שמעסיקים אוהבים לראות זה ממוצע גבוה ממוסד טוב.
 
שיהיה לפחות קורס תכנותי אחד טוב בכל סמסטר

בדרך כלל מחפשים מישהו שהתנסה בתכנות. אם רוב הקורסים הם תיאורטיים, אז לרוב המעסיקים זו בעיה.

מבנה נתונים ואלגורתימים הם די הכרחיים. אבל נדמה לי גם שהם חובה, ממילא
 
למעלה