משרת סטודנט באפל

קרוסקל

New member
משרת סטודנט באפל

היי,
אני סטודנטית למדמ"ח וזומנתי לראיון באפל למשרת "פיתוח אלגוריתמים". כשביקשתי עוד קצת פרטים וחומר שכדאי לחזור עליו לפני הראיון, לא קיבלתי תשובה (המזמנת אמרה שהיא לא מוצאת תיאור משרה).
אציין שאין לי ניסיון, ולגבי low-level, גם היכרות מהתואר בקושי יש לי (בשבוע שעבר כתבתי תוכנית ראשונה באסמבלי ופתרתי תרגיל ראשון בשערים לוגיים). כמובן שאפשר להסיק זאת מקורות החיים וגיליון הציונים.
למישהו יש ניחוש לגבי מהות התפקיד?
למישהו יש הצעות על מה להתכונן?

חג שמח
 

GuestOfHonor

New member
שני מקומות שאני יכול לחשוב עליהם

אפל בישראל מורכב ברובה הגדול מסטארטאפים שנקנו. יש שתי פעילויות של אפל בארץ שהתפקיד הזה יכול להיות חלק מהן:

אנוביט - פיתוח בקר שגורם לזה שזכרון פלאש יתקלקל לאט יותר.
פריימסנס - פיתוח מצלמות שמזהות תנועה במרחב (כמו הקינקט).

שתי המלצות:
א. בראיון, תשאלי בדיוק מה מהות התפקיד - מה תעשי ומה צפוי ממך במידה ותתקבלי. אם זה נשמע כמו ג'יבריש, תרשמי את זה ותנסי לקרוא על זה אחר כך.

ב. לדעתי האישית, עדיף שהמשרה הראשונה שלך תהיה בחברה שהיא חברת תוכנה פרופר, כדי לקבל רושם יותר נכון על איך נראית עבודה בתחום שבחרת לעצמך ולסגל הרגלים טובים. כמובן, כל צוות וכל חברה עומדים בפני עצמם ויכול להיות שהצוות שתגיעי אליו באפל יהיה מעולה עבור מישהי בתחילת הקריירה שלה.
 

bismark1

New member
הייתי מהמר על פריימסנס

אבל בכל מקרה, לכי לדף הלינקדאין של אפל - יש שם כמה משרות אלגוריתמים פתוחות, תקראי את תאורי התפקיד ותקבלי פלוס מינוס מושג כללי איזה אנשים מחפשים.

ככלל, סטודנט בקבוצת אלגוריתמים יכול להיות כל דבר החל מכותב כלים פנימיים, מריץ בדיקות אלגוריתמים וכלה במפתח. קשה לדעת לפני שמראיינים.
 

zaske

New member
מה *כן* למדת, ובאיזה סמסטר את?

אנסה לגשש עם העובדת הטריה ב Apple , שהיא במקרה גם אחותי הגדולה , אולי לה יש מושג :)

ובכל מקרה, יש מדריך לראיון שכתבתי פה פעם, צריך לחפש אותו, אני מתעצל :)

תחזרי על החומר של מבני נתונים, אלגוריתמים (נו, את יודעת מה זה קרוסקל, סבבה, אבל יש עוד :) ), מערכות הפעלה אם למדת, מערכות ספרתיות (בכל זאת - אפל, חומרה), וכמובן שפת c .

צריך להבין שיש גם "שאלות מתנה" שלא כדאי לפשל בהן, למשל שאלות מושגים, ושאם למשל למדת איך להפוך מחרוזת ב c , את אמורה להיות מסוגלת לכתוב את הקוד של זה על מחשב או על לוח.
 

קרוסקל

New member
תודה רבה על התשובות


(לנכונים לגשש - עניתי במסר, מקווה שזה בסדר)
 
למעלה