העלאת אחוזי משרה מול העלאת שכר

העלאת אחוזי משרה מול העלאת שכר

אני כבר תקופה מפתחת במסגרת של משרה של 8 שעות במקום 9 עם שכר מסויים (בתחתית טבלאות השכר, אבל כנראה שזה המחיר של לשמור על ותק במקום אחד..) במסגרת העברת מחלקה אצלנו ביקשתי לעלות למשרה מלאה, בשיחה עם הHR המקומית נאמר לי שאני אקבל תוספת שכר כזאת שבעצם השכר השעתי שלי ירד, כלומר- לי היה הגיוני שהשכר שלי כרגע הוא 0.88X והשכר החדש יהיה X. אז לא.. היא אומרת שזאת העלאת שכר גבוהה מדי! התעצבנתי שזאת לא העלאת שכר, זאת תמורה לשעות עבודה שאני הולכת לתת... מה דעתכם?
 

amir_aikido

New member
במשרה מלאה מקובל שנותנים גם שעות נוספות, בחלקית פחות...

לא יודע איך זה מתייחס למצב שלך, אבל במשרה מלאה בדר"כ מקובל שהעובד עושה גם שעות נוספות וחלק מהשכר מוקצא לזה, אני לא יודע איך זה מחושב במקרה של המשרה החלקית שלך ומה הכוונה במעבר למשרה מלאה.
&nbsp
בגדול, ברגע שאת מגיע לדיון שכר ולצד השני ברור שאין לך בתוכניות שום אלטרנטיבה, זה בעייתי מבחינתך. את צריכה לגרום לו לרצות לתמרץ אותך.
&nbsp
ועוד שאלה חשובה - איפוא המנהל שלך בתהליך

&nbsp
אמיר
 
המשכורת שלי כבר עכשיו מחולקת לבסיס ולשעות נוספות

ושעות נוספות לא כ"כ מקובל כאן. השלב הבא יהיה באמת לערב את המנהל שלי כנראה..
 

דייהטסו

New member
משפט אחד שלך הקפיץ אותי

"תחתית טבלאות השכר, אבל כנראה שזה המחיר של לשמור על ותק במקום אחד.."

למה את חושבת שצריך לשלם מחיר על לשמור על ותק במקום אחד? איזו מין תועלת זו "לשמור על ותק במקום אחד"? להיפך, ותק ארוך מדי במקום אחד, בעיקר בשכר נמוך, עלול לפגוע בהתפתחות הקריירה שלך.

עניינית, את צודקת ואשת כ"א טועה.
 
אני אמא לילדים קטנים

היה לי *מאוד* קשה למצוא את מקום העבודה הנוכחי, שלא שואל אותי בראיון מי יוציא לי את הילדים כל יום או מצפה שאעשה שעות נוספות (אין אצלנו כמעט דבר כזה) אני מגיעה בשעה שטוחה לי ויוצאת מוקדם, וגם נתנו לי לרדת במשרה כשהילדים היו קטנים בלי הרבה בעיות. בקיצור, מרגישה שהוותק זה דבר הכרחי כאמא...
 

משורה

Member
אם את נשארת במשרה חלקית

הגישה שלך איכשהו מובנת. קשה למצוא בהייטק משרה שמראש מוגדרת חלקית.
אבל אם את ממילא רוצה לעבור למשרה מלאה איזה יתרון יש למקום העבודה הנוכחי שלך?
עבדתי בכמה חברות ובאף אחת מהן שעות נוספות לא היו חלק מהשגרה אלא משהו שעושים פעם ב... כשיש לחץ מיוחד. אם את טובה במה שאת עושה יקבלו אותך גם עם ילדים קטנים ובכלל לא ישאלו אותך על זה. יותר מזה - אם את עובדת משרה מלאה ומראה שאת טובה הרבה מקומות יתנו לך להוריד קצת באחוזי המשרה.
 
למעלה